2012. július 20., péntek

vacation, here I come:)


hello szépségeim! a helyzet a következő: elkezdem a nyár igazi pihenős részét,  mostantól pár nap Horvátország a program, aztán pedig Zitussal Görögországba utazunk :) yay:))még a pakolás, izgulás, mit kéne még begyömöszölni? résznél tartunk :D 
 időzítettem nektek bejegyzést kedd estére, majd csekkoljátok, aztán majd itthon leszek egy fél napot, és megpróbálok nektek valamiféle beszámolót tartani :)) nem hiszem, hogy lesz kinn net, de viszek laptopot, szóval a képeket át tudom nézni már hamarabb is :)) jajj annyira izgulok, remélem nagyon jó lesz, méééég sosem láttam a tengert értitek? sosem:)) annyira várom :)))

remélem veletek minden rendben lesz ez idő alatt, írjatok bátran bárhova, ide, emailben, facebookon, telón.  megpróbálok majd én is életjelet adni magamról:)) nagyon imádlak titeket, és köszönöm, hogy itt vagytok velem:)


love you all, adrus

10 megjegyzés:

  1. Érezd nagyon jól magad! A tenger meg csodás. Használd ki! Én szerelmese vagyok a tengernek, de idén én nem tudok menni, élvezd helyettem is :)

    VálaszTörlés
  2. jaaj,én is így voltam amikor elsőnek utaztunk Horvátba:))a tenger csodálatos lesz,hidd el:))JÓ utat,vigyázzatok magatokra és jó szórakozást:)és sok sok képeeet kérünk!:)puszi!

    VálaszTörlés
  3. ééérezd jól magad,mind két országban!!:)
    http://championcosmic.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. hűűha, jól hangzik :) jó szórakozást, érezd jól magad és élvezd ki minden percét :))
    a képes beszámolót pedig izgatottan várjuk :P

    VálaszTörlés
  5. éreeezd nagyon jól magad :) :)

    VálaszTörlés
  6. Először a tenger...én 22 évesen jutottam el először oda, fizikailag a tünetei kábé így néztek ki: mintha tüdőn rúgtak volna, aztán melegséggel és elég sok boldogsághormonnal telt meg a mellkasom, a szemeim üvegesek lettek és 10 percig moccanni sem bírtam. A teliszájas vigyorról meg ne is beszéljünk :DDD
    Pusszantás, érezd nagyon-nagyon jól magad, nézni fogom ám a frissítéseket a blogodon! :P Pusza, Reni

    VálaszTörlés
  7. Remélem azért lesz net, de ha mégsem, akkor türelmesen várjuk az élménybeszámolókat :) Jó szórakozást, és néha gondolj ránk! :)

    VálaszTörlés
  8. Jujj. Jó szórakozást :). Amúgy vigyázz Görögországgal. Sok a pók :P.

    VálaszTörlés