2012. július 17., kedd

oasap - karkötő megint :)

tudjátok volt egy wishlistem nyakláncokról, mert arra számítottam, hogy ha megírom azt a postot, hozzámvágnak még $5-t és akkor majd meg tudom venni őket, (22-25 között voltak). na hát sokáig nem írtak jóvá semmit, majd egy kis mailezgetés után kiderült, hogy valamit félreértettem, stbstb, a  lényeg az, hogy 20 dollár marad a keret:) szóval mivel már annyira rendelhetnékem volt, gyors egy karkötőre esett a választásom, amit imádok már most:) a másik rendelős oldalról meg már úgy is nemsokára itt lesz két nyaklánc, szóval nem estem kétségbe:) csak hát a díszes leveles darabot (tudjátok ezt ) akartam megrendelni oasaptól, azért mindenesetre fáj a fogam, kár hogy nem lehet két kreditet összevonni, vagy gyűjtögetni. a lényeg, hogy mutatom az új karkötőt, pont 20 dollárba került, ha jól emlékszem:) ITT meg tudjátok nézni a terméket :) egyébként ilyen tüskésből a vastag három sorosak is tetszenek, de amit találtam, annak a képen olyan gagyi színe és hatása volt, hogy nem azt rendeltem (de legközelebb lehet bejátszom.) szóval ezt rendeltem, most tartott legtovább a megérkezése, amikor írtak, hogy feladva, 2 hétre rá volt itt a csomag :)



mondjuk most már lassan rendelhetnék valami ezüst árnyalatút is :D

mikor csináltam a tegnapi dinnyés képeket, akkor hozta a postás, gyors fel is dobtam magamra:))


na hogy tetszik?:)) 

16 megjegyzés:

  1. tök jól néz ki!
    A H&M-ben szinte ugyanolyan ékszerek vannak most, mint az oasapnál, rengeteg féle és nagyon szépek, kb. 2-3 ezer forint körül, szerintem érdemes körülnézni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööööszi:)) á tervezem, hogy benézek, nagyon régen voltam már bármilyen bevásárlóhelyen:) köszi a tippet:)))

      Törlés
  2. nagyon tutkó:) a mellette lévő(k) honnan valóak?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a mellette levő turiból:D:D:D egy felsőnek a nyakbaakasztós része volt :D:D

      Törlés
  3. Wow, nagyon vagány karkötőket választasz!

    VálaszTörlés
  4. pont ezt a karkötőt fogom megrendelni. csak ebayről.:D 1,49 dolcsiért:D örülök h láttam vkin igaz valójában:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) tudtam h egyezik az ízlésünk:)))

      Törlés
  5. Szia.:) Tudom, hogy ez a kérdés nem ehhez a bejegyzéshez szól, de milyen kamerád van?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:)) a fényképezőm: olypmus e-450:) a kamerám (aminek munkája nem látszódik itt de leírom:DD samsung hmx-q10)

      Törlés
  6. gyönyörű a karkötőd :)

    VálaszTörlés
  7. Klassz ez a karkötő, bár én nem hordanám, én nem vagyok elég vagány hozzá. :P
    Van másik ilyen oldal is, ahol feltöltik az egyenleged és rendelhetsz? Melyik? Onnan mit vársz? :)
    Nekem a körömlakkod is nagyon tetszik, ez melyik lakk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm szépen:) nincs másik, csak nem akartam kiírni h ebay:) onnan két nyakláncot várok:)) a lakkomat peidg vagy 3 másikból, neon narancsból, vmi rózsaszínesből meg korallból kevertem össze:)

      Törlés
  8. Nagyon jól néz ki, bár nekem még mindig a gyűrűd jön be jobban. :)

    VálaszTörlés