2012. július 15., vasárnap

kerti party :)


tegnap tartottunk nálunk egy kis lazulást, amilyen még nem volt: akikkel felszolgálni szoktunk, őket hívtuk el, és milyen jól tettük :) kora délután érkezett mindenki, sorra koccantak a poharak, majd anya szólt, hogy ha akarunk enni is valamit még ma, akkor nem ártana elkezdeni főzni a pörköltet :D a banda férfi tagjai nekikezdtek hát, bár mi már előzőleg előkészültünk, hagyma, hús össze volt már darabolva:) a grillezéshez is bepácoltuk a húsokat előre, és a zöldséget is készen álltak, viszont a saslikokat együtt szurkáltuk fel, mindenki segített :) a teraszon voltunk kinn, kellemes idő volt, finom jeges áfonyás és szamócás vodkalimonádékat szürcsöltünk, és szépen lassan elkészült a vacsi (és mi is haha :D), együttes erővel, és ah, ha ettetek már finom szürkemarha pörköltet...felejtsétek el, mert ez annál 3-szor fincsibb volt :D este pedig a befőttes üveges mécseseimet is bevetettük, lógtak a terasz tetejéről, ahova rafia kötéllel erősítettem fel, jól nézett ki :) én nagyon jól szórakoztam, csak azt sajnálom, hogy gyorsan elrepült az idő :) viszont remélem még sokszor megismételjük ezt, és nem csak a munka közben fogunk tudni találkozni :) nem annyira sok képet csináltam, de mutatom ami készült :)





B&Z












:D



cukik ;)




:) remélem sok ilyen lesz még :)
most is kinn ülök a teraszon, többiek szundikálnak a hintaágyban, nemsokára Brigi szülinapi tortáját esszük, úgyhogy nem panaszkodom ma sem:)) 

puszi nektek erre a félig borús, félig napos vasárnap délutánra!:)
lovelove, A

26 megjegyzés:

  1. Istenien néz ki minden :) mi is bográcsoltunk, a barátom főzött halászlevet meg volt rántott hal :) most jöttem haza és azért itt sem maradtam éhes :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jó kinn főzőcskézni :)) puszi

      Törlés
  2. Nálunk a mai ebéd szürkemarha pöri. :D Biztos jó lehetett, tetszik a poharas megoldás. :D

    VálaszTörlés
  3. jajj dejóó :) imádom a képeidet :P ezek a saslik, nyamiii :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööööszönöm:))) örülök neki, hogy tetszenek:) pusz

      Törlés
  4. Nagyon guszta a pöri *-* mi is tegnap bográcsoztunk kint:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) isteni finom volt:)remélem nektek is jól telt:)

      Törlés
  5. nagyon jó képek lettek :) + nyamm nyamm :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) ah, éhes lettem én is:)

      Törlés
  6. mi is épp valamelyik nap saslikoztunk, sajnos csak előkészületekről vannak képeim, mert a végére annyira éhesek lettünk, hogy gyors bedörmöltük az összeset :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen majdnem én is így jártam:D:D

      Törlés
  7. Szuperek vagytok, a dekoráció a színek a vodkalimonádé és a pöri... jaj de éhes is lettem! Bár még szürkemarhát csak tvben láttam, de biztos jó lehet. Briginek pedig Boldog Születésnapot kívánok, sok sok jót és szépet neki!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük, minden csodijó volt tényleg:) Briginek pedig átadom:))puszilunk

      Törlés
  8. hammmhammnyammnyammm! én lehinkább a saslikot falnám be most, de asszem a szürkemarhapöri is fini lehet, szürkemarhát még sosem ettem.
    a muffinkapszlik pohártetővé alakítása pedig zseniális ötlet! :)
    ölellek pónilány! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jah és tegnap mentem fel meskára feltenni 1-2 karkötőt, lapozgatom, mik a friss alkotások, erre meglátom a Karinos fotód, olyan jót somolyogtam, h mindkét lányt "ismerem", olyan jó érzés volt ott is belétek botlani. :))
      akkor Lolli blogját nem lestem meg, de most rákeresek.

      Törlés
    2. hehe, én is azt hiszem befalok egyet belőle :)) mi sem sűrűn eszünk szürkemarhát, de finom nagyon:)) a muffinpapíros ötletet neten találtam, de nagyon bejött:) csak lehetne kicsit nagyobb méretű is, de pl a feleses poharakra pont illett:D:D :))
      örülök, hogy belénk botlottál a meskán, nekem is furi érzés hidd el visszalátni a képeimet:))) puszillak, ölellek:)

      Törlés
  9. Olyan éhes lettem :D fantasztikus képek!!! :) Jó parti lehetett ;)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm:)) jóó volt biza:)

      Törlés
  10. imádom az ilyen kint főzős beszélgetős,iszogatós napokat-estéket. úgy feltölti az embert,ha kicsit a szeretteivel lehet. gyertyás képek nem lesznek?

    VálaszTörlés