2012. július 7., szombat

kánikula adrik


két outfit szerűséget mutatok ma nektek, Szegeden voltam a héten, és rohangáláshoz viseltem ezeket, de a kánikulában még kevesebb ruhadarabot kívántam magamra... :D egyébként most a kis cicmókról vágok össze egy videót, holnap postolok róluk képeket is, meg a kész videót:) 



felső: turi
szoknya: c&a
öv: f&f
virág a hajamban: h&m
szandál: kínai
táska: turi
gyűrű, karkötő: c&a
fonott karkötő: h&m




felső, nadrág: turi
táska: I am
szandál: kínai


puszi:)

13 megjegyzés:

  1. Az I am-es táska valami isteni szép *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm!:) 50%os kedvezmény volt rá, sajnos nem tudtam otthagyni:S:D

      Törlés
  2. A narancs színű táska fantasztikus!Kell nekem is!:))

    VálaszTörlés
  3. Szeretem a kánikulás Adrit! :))

    VálaszTörlés
  4. Jó összeállítások. :) Csini voltál.

    VálaszTörlés
  5. Azta! Nem mondod, hogy ez a felső turis! Isteni! És istenien is nézel ki benne, giga lájk! :)
    Kitartást mindenkinek a dögmeleg napokra, már nincs sok hátra a pici lehűlésig! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dede, onnan zsákmányoltam:))) köszönöm szépen!!! neked is hűsítő puszi!!:)

      Törlés
  6. Mindkét összeállítás nagyon csinos! :)
    htto://s-lounge.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Csinos adrus! Azért a narancs táskáért pedig megvesztem. :D

    VálaszTörlés
  8. De szuper a táskád! Én már totál ki vagyok a melegtől főleg hogy fél karom le van kötve így vízbe se mehetek... ahhgr :D

    VálaszTörlés