2012. július 6., péntek

Jekyll & Hyde - Szegedi Szabadtéri

Idén is alkalmam nyílik részt venni a Szegedi Szabadtéri Játékok próbáin, és főpróbáin sajtósként :) tegnap volt a nyitó előadás főpróbája, rendhagyó módon egy musicallel indítanak, Frank Wildhorn Jekyll & Hyde című thriller musicaljét nézhettük meg:) hatalmas élmény volt, minden nagyon tetszett, á nem is tudom elmondani, mennyire jó volt!!! végig borzongtam, néha még fotózni is elfelejtettem, annyira figyeltem a sztorira, és a történésekre. Nem volt hazugság a felvezető szöveg, miszerint "lebilincselő színpadi megoldásokra ad lehetőséget" ez a darab. Tényleg ilyen volt, imádtam!! A mai premier is biztosan hatalmas siker lesz, remélem mindenkinek annyira tetszik majd, mint nekem/nekünk tetszett:))) Egyébként a sztori dióhéjban: dr.Jekyll kifejleszt egy szérumot, amivel szét tudná választani az emberben lakozó jót és rosszat. Ennek véglegesítéséhez viszont embereken kellene kísérleteznie, amit természetesen nem támogatnak.. végül magának adja be a szérumot, és onnantól elszabadul a pokol. Gyikosságok, borzongás, egy kis szerelmi szál, tudatlanság, egy ember két énje: Jekyll és Hyde. Többet nem mondok, mutatom a képeket:) Remélem tetszenek, és hogy jól vagytok ebben a hatalmas melegben!! (Bár most már dörög az ég, vajon ide is elér a vihar?)










puszillak titeket, adrus

6 megjegyzés:

  1. Jajj de nagyon jó lehet a Szabádtéri játékok, úgy elmennék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) nekem is hatalmas dolog, hogy részt vehetek rajta:)

      Törlés
  2. Eszméletlen jó a blogod, imádom a képeidet!
    Fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/07/divatra-akadva-cica-napszemuveg-cat.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök, hogy tetszik:)))) bekukkantottam, fel is iratkoztam hozzád:)

      Törlés
  3. ez a darab eszméletlen jó,én vagy 2-3 éve láttam Egerben az Agria nyári játékokon..imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó, örülök, hogy neked is ennyire tetszett:))

      Törlés