2012. július 24., kedd

fotózás - Kriszta és a nyári este:)


sziasztok drágáim :)) ez egy időzített bejegyzés, én a horvát tengerparton süttetem épp a hasam, vagyis hány óra is van? fél7, akkor lehet már készülődök valami vacsihoz:)) addig is, amíg én távol vagyok, gondoltam ne maradjatok post nélkül, így a múltkori fotózás eredményét hozom nektek:)) facebookon már mutattam erről egy előzetest, és elárultam, hogy bizony évek óta a vágyam egy ilyen sorozat magamról is:)) na majd jövőre :)) viszont nagyon a szívemhez nőttek így is ezek a képek, hogy nem én vagyok rajtuk:)) Kriszta nagyon jó alany volt, rengeteget nevettünk :)) remélem jól vagytok (meg hogy én is this time :D), tök izgi, még sosem időzítettem bejegyzést, most majd nem is leshetem folyamat a hozzászólásokat, hogy írtok-e, nagyon izgalmas :D:))


















ennyi lett volna, a kedvenceimet válogattam ki :)) 

puszillak titeket, ha hazaértem a nyaralásból, egy délutánom lesz itthon, megpróbálok postolni, aztán indulok tovább Görögországba jupíííí :) :))
adri

22 megjegyzés:

  1. Hali! Már többször bele botlottam a blogodba, mostmár meg is jegyeztelek. Tetszik a stílusod, nagyon jók ezek a képek is, jó őket nézegetni. :)
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Verus!!! örülök, hogy megnyertelek:)))

      Törlés
  2. Egyszer fotózhatnál engem is :D Szupik lettek a képek. annyira ügyi vagy :d Kriszta pedig szép alany :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hátha eljön még az is :))) köszönjük!!:)puszi

      Törlés
  3. Én is régóta szeretnék ilyen bálás fényképeket magamról, na meg napraforgósat és mezei virágok között állósat. :D A képek, mint mindig, jól sikerültek,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen én is kb ezeket:))) köööszönjük!!! :)) puszi

      Törlés
  4. Szuper képek! Szuper alany! Annyira szeretem, hogy hús vér embereket fotózol!Gyönyörű! ;)
    Kellemes Nyaralást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük!!! én is élvezem, nagyon jó érzés kihozni az emberekből a legszebb énjüket!:))

      Törlés
  5. Nagyon jó képek, Kriszta szerencsés lány :)

    VálaszTörlés
  6. Cukik a képek, csupa vidámság a leányzó, nagyon átjött a vicces, oldott hangulat. Telitalálat képek! :)))

    /Viszont a horvát erdőtűz-hírek hallatán aggódom érted, ugye nem azon a részen nyaraltok? Addig is amíg haza nem érsz és a kommentet olvasod, szorítok hogy minden rendben legyen!!!/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) köszönjük, tényleg jó hangulat volt, örülök, hogy átjön:))

      Nem volt semmi bajunk Horvátban, bár mondták, hogy nagyon kevés eső esik, tilos volt locsolni meg autót mosni, stb..:S

      Törlés
  7. Szija Póni :)

    Nagyon szépek a képeid mint mindig! Ha egyszer felénk jársz, vevő vagyok egy kurzusra nálad, gyorstalpaló, mert én is fotóbolond vagyok, képzeld meg is vettem életem első jobb gépét, amiben azért a te blogot is hatással volt, gyűjtöttem rá, mert inspirált, meg Dóri is, így aztán hajtottam érte:)

    További jó pihit, süttesd magad, és vigyázz magadra!

    Puszi: Hajni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) köszönöm!!:)
      nem nagyon tanítanám ezt, de persze ha összefutunk, akkor segíthetek ezt-azt :)) örülök h inspiráltalak/tunk!!! kitartás a gépedhez, sok sikert vele!!!pusz

      Törlés
  8. Nagyon szeretem a képeid és a blogod, hihetetlen ügyes vagy. :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. Hú nagyon szuper képek, gratulálok! Kacatkupac ;)
    http://kacatkupac.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!! aranyos vagy! benézek hozzád:)

      Törlés