2012. július 2., hétfő

fotózás - bankett


a volt gimimben, a Bibó István gimnáziumban múlt héten szerdán tartották a bankettet az elballagott fiatalok, legalábbis nagy részük, 3 osztály együtt ünnepelt. :) ide hívtak meg fotósnak, erről hoztam most nektek képeket :)) majdnem 300 képet adtam át nekik, de ide csak töredékét töltöm fel, remélem senkinek nem gond, ha itt szerepel:) egyébként a hangulat nagyon jó volt, meg is irigyeltem őket egy kicsit, persze csak úgy pozitívan:) több ismerősöm is volt, hiszen velük még én is találkoztam, amikor oda jártam :) (2009-ben ballagtam gimiből). szóval jöjjenek a képek, remélem tetszenek majd:) 




balról a második ruha volt a kedvencem:)













ez a kedvencem:)

na többet nem mutatok, mert nem ismerek mindenkit, és nem akarom felrakni őket ismeretlenül:)) 

remélem jól vagytok, és hűsöltök valami vízparton, koktéllal a kezetekben:)) én épp ebédet főzök:) puszi

20 megjegyzés:

  1. Adriiii, nagyon jó képek lettek. Egy kicsit én is megirigyeltem őket. de rég volt már 2009...

    VálaszTörlés
  2. nagyon ügyes fotósnak tetszik lenni :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó hangulatú képeket csináltál :) sikerült jól elkapni a pillanatokat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm:)) drága vagy:)

      Törlés
  4. Nagyon jó képek lettek! Imádnivaló az összes! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók lettek :) Még elnézegettem volna :D a fotóidat.
    Ez a meleg a halálom :D semmi koktél, semmi vízpart... :D szenvedés a sötétben és melegben... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi:))) örülök:) hát én sem tettem ki a lábujjamat sem ma, csak ventillátor, hideg víz, bah. :S:D

      Törlés
  6. Azta! Nagyon jó látni, hogy ennyi csinos, divatos és nem csak úgy szimplán, hanem ízlésesen felöltözött lány van egy helyen! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) hát igen:) mondhatnám, hogy ha mást nem, ezt tudnak a bibós lányok: öltözködni:) de nem mondom, mert mást is tudnak, országosan is elég jó helyen van az oktatásban (is)a suli:))

      Törlés
  7. Nagyon csinosak voltak a fotóalanyok. :) Jó képeket csináltál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye?:) kööszönöm szépen (az ő nevükben is :)

      Törlés
  8. Tényleg nagyon csinosak voltak a Bibós lányok :) Nekem Nóri ruhája lett a favorit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) bizony, ő is nagyon csini volt, és nagyon tudta viselni azt a szuper rucit:))

      Törlés
  9. húúú nagyonnagyon jó képek lettek!! :) a sok ismerős arc, a barátaim.. :) (én is bibós vagyok, most leszek végzős :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) örülök, hogy tetszenek:)) ha kell jövőre is fotós, tudjátok, hol találtok:D:D

      Törlés
  10. Nagyon szép csini lányok, és ízléses fotók...csorgatom a nyálam... :))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó képek lettek Adri! :) Szinte érzem az egésznek a hangulatát. :) Tiszta Grease...na jó modernebb ruhákkal :D sminkkel.. amúgy tetszik minden.:) puszillak

    VálaszTörlés