2012. június 19., kedd

tüzesen süt le a nyári nap sugára:)


sziasztok:))) itt vagyok a tegnapi képekkel, imádom a hangulatukat :) ezt az elsőt ki is dobtam háttérnek a laptopomon, most nem írtam rá a nevem, remélem nem lopkodja senki :D 







Rencsiről:



jók mi? én imádom őket, nem azért mert én csináltam, de na :D nektek hogy tetszenek?:)

ééés amire a cím is utal, ez megy tegnap óta repeaten, imádom:)) már mondtam sokszor, hogy ha magyar zene, akkor nekem akkezdet phiai a legnagyobb kedvencem, interjút is olvashattatok velük már itt a blogon, sok koncertjükön voltam már, jófejek és a legjobbak a rap-költészetben szerintem:)  ebben a számban is benne van Saiid, az egyik 'kezdet phia, de a többiek is nagyon jók:)) 


na azt hiszem tolok egy kis borsólevest, és kimegyek napozni :)) love u guys:)

44 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszönöm Fanny:)) örülök, hogy tetszenek:)

      Törlés
  2. Nagyon nagyon nagyon jóó képek lettek!:)És Rencsinek milyen jó a fehér felsője:)imádoom:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Titi, drága vagy!! Rencsin most minden cucc h&m volt, úgyhogy ott keresd, ha szeretnél:)

      Törlés
  3. nagyon gyönyörű képek!! :)) de rólad niiincs???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi Straaw:) nincs biza, mert tré fejjel mentem, csak bicajoztunk, napoztunk, nem fotózni indultunk, főleg nem engem :D de majd szeretnék én is ilyesmit, de kb mindig mindent megcsinálok másnak amit én is szeretnék:DD:D

      Törlés
    2. jajjj tee! na majd pótolunk minden vágyálmot magunknak a nyár folyamán!!! <3

      Törlés
  4. gyönyörűséges nyár feelinges képek =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Gabi:))) érzem már lassan a feelinget, jeah:)

      Törlés
  5. Még szép hogy szuper képek :D ezt nem is kell kérdezni! :)

    VálaszTörlés
  6. óóó azta, micsoda képek *.* borsóleves, hmm, én is tegnap ettem frissen szedett termésből, az tuti, hogy nincs párja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálunk is minden friss, egyenesen a kertből, yakes!:)

      Törlés
  7. én imádtam ezt a János vitéz feldolgozást! A képek meg meseszerűek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj de jó, hogy neked is tetszik :))) köszönöm!!

      Törlés
  8. az utolsó szíves kép visz mindent <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de örülök, hogy tetszik:))) jó lenne egy ilyen rólam is :D

      Törlés
  9. Imádom az utolsó képet,az tényleg visz mindent :))
    Én is akarok :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jók lettek a képek! :)

    VálaszTörlés
  11. fantasztikus képek, ámulok-bámulok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööööszööönöm:) örülök, hogy tetszenek:))

      Törlés
  12. Gyönyörűűű képek,iszonyatosan tetszenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt örömmel hallom:))köszönöM:)

      Törlés
  13. IMÁDOM A KÉPEIDET!!! egyszer tuti elmegyek hozzád valami fotósorozatot készíttetni :D nagyon jó a szívecskés is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de édes vagy, nagyon jól esik:))))gyere nyugodtan:) puszillak:)

      Törlés
  14. ha egyszer lesz esküvőm teleszel a fotos ponim !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))))))))))) persze, hogy én leszek!!! akármi lesz, vállalom:)

      Törlés
  15. gyönyörűek! az utolsó kép a legnagyobb kedvenc!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!!:)) nekem is szerintem az lett a kedvencem:)

      Törlés
  16. Úgy szeretem Kautzky Armand bácsi hangját, a gyerekkoromat idézi. :)
    A képeid pedig szokás szerint szuperek, de úgyis mindenki tudja, h ügyes lány a mi Adrink... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is nagyon szeretem hallgatni:)) köszönöm Dyna!!!

      Törlés
  17. Annyira jó hangulata van a képeidnek :) egyre ügyibb leszel :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!! jajj de jól esik ezt hallani:)

      Törlés
  18. Annyira jók ezek a képek, hogy az elmondhatatlan.Eddig szerintem ezek a legjobbak...hangulatos,különleges, profi képek.Ügyes vagy nagyon.Csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!! nagyon nagyon jól esik!!! :)) jaj de jó:))

      Törlés
  19. nagyon profi *.*
    1. és 4. <3

    VálaszTörlés