2012. június 13., szerda

tetőn


tegnap a szeszélyes időjárásnak köszönhetően harmadszorra is átöltöztem, Karinnal találkoztam délután :) jégkásáztunk az árkád tetején egyet, annyira finom még mindig, az áfonyásat próbáltam ki eddig, de hihetetlen jó, erőteljes ízű, imádom, próbáljátok ki, ha erre jártok! :D szóval ha már fenn voltunk, csináltunk pár képet, körülöttünk hideg volt, viszont a szellőző cucc csak úgy fújta ki magából a meleget, szóval abban a csíkban,  ahol álltunk, jó idő volt  :) 






az ékszerek megmaradtak, csak felsőt cseréltem, hogy húzhassak kabátot:) 








karcsi :D



na most pedig elkezdem a napot, hideg tejeskávé, készülődés, városban rohangálás, aztán pedig megyek is haza Anyáékhoz:) 

szép napot!!!
adri

38 megjegyzés:

  1. Karcsii jelen! :D Remélem tudod, hogy csak te hívhatsz így :)

    VálaszTörlés
  2. Megláttam a jégkását és kirázott a hideg, olyan jó idő van nálunk:D Vigyori kép annyira nagyon-nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe :D finooom nagyon :) köszönöm!!!:)

      Törlés
  3. Mindegyik képet imádom:))a farmerkabiddal egyszerűen nem tudok betelni annyira jóó:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) örülök:) a kabi turis, én is imádom amióta bezsebeltem:D

      Törlés
  4. Olyan jól feldobja ez a kis virág a farmerdzsekit!

    VálaszTörlés
  5. nagyon jól áll ez a barackszín :) és a táskád meg karkötőid is szuperek :) ja és az a felhős kép is tök jó lett ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))) örülök, hogy tetszik:)

      Törlés
  6. Karcsii:DDDDDd:$:D

    az a kis virág nagyon cuki télleg. mien pici és hogy feldobja az egészet:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon csini összeállítás! :)

    VálaszTörlés
  8. Ahj nálunk tegnap egész nap esett a fránya eső, ma viszont végre szép idő van. Szuper képek lettek, nagyon tetszik a kabátod és az karkötők is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönÖM!! örülök, hogy tetszik, és hogy már ott is szép idő van:)

      Törlés
  9. Mindketten csinik vagytok :)
    És szuper szép fotók készültek,nagyon tetszenek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm/jük:) örülök, hogy tetszik:)

      Törlés
  10. nagyon tetszenek a fotók. csinos vagy.:)

    VálaszTörlés
  11. Olyan jó a stílusod, annyira tetszik! Hasonló testalkatom van, tőled 'lopok' öltözködési tippeket :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!! örülök, hogy tudsz ihletet meríteni, meghatsz ezzel:)

      Törlés
  12. De jóóók a felhős képek *.*

    VálaszTörlés
  13. Jajj most úgy megkívántam a jégkását :$$ és a táskád imádom, valami hasonló kéne nekem is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igyál egyet gyorsan vaalahool :))) én is véletlen találtam rá tavaly egy táskás boltban:)

      Törlés
  14. Csinos vagy nagyon!: ) Tetszik, hogy sűrűn látom a képeken hogy mosolyogsz:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!!:)) drága vagy:)a vigyorgás az életem:D

      Törlés
  15. Nézem a képeket, újraolvasom a bejegyzést: az Árkád tetején jégkásáztunk...nézem a házak tetejét, mondom valami nem stimmel, sokszor járok az Árkádba de csak panellházak veszik körül meg nincs is fönt kávézó...aztán leesett, hogy 2 külön város Árkádját látogatjuk :DDD Ma szőke nős napom volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe :D:D:D bizony én a szegediben lógatom a lábam:D puszillak:)

      Törlés
  16. Szia! Tipikus "csendben olvasó" vagyok szinte mindenhol, de most ez kikívánkozik: annyira szeretem a blogodat, nagyon hangulatos, köszönöm az itt töltött vidám perceket:) Úúúúúúúgy szeretem, hogy látom, hogy más is annyit mosolyog, mint én!:D Nagyon jól öltözködsz, nekem is van ilyen színű virágom, mindig hezitálok, hogy felsőre, vagy a hajamba tegyem, de az esetek 95%-ban a hajam nyer:) Na igazából ennyi lett volna a lényeg, mosolyogj ugyansokat, hogy mi is mosolyoghassunk Veled:) Pusssz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Vicacat:)) drága vagy, én köszönöm, hogy itt vagy, és írhatok neked (is)!! :)) nagyon jól esnek a szavaid:)) azt pedig külön jó olvasni, hogy mennyit vigyorogsz, nagyon örülök neki:))) nekem a hajamban annyira nem áll meg, mert olyan vastagszálú a hajam, nem tudom hogy kéne beletennem h jól is nézzen ki, és praktikus is legyen, de még próbálkozom a témával:))

      puszillaK!!!

      Törlés
  17. De klasszak ezek a fotók! Ilyenkor állványt használsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!! a benti képeknél általában igen, de ezeket most az árkád tetején Karin készítette, azért külső helyszínekre saját magam fotózására annyira nem szoktam magammal állványt vinni:)

      Törlés