2012. június 12., kedd

színes, Zitás, erkélyes:)


én élem a vizsga nélküli ráérős napokat, Zitusnak pedig volt egy kis dolga a városban, így gondoltuk elmegyünk kávézni egyet :)) itthon csináltunk pár képet, mondjuk átöltöztem közben, mert nem tudtam eldönteni, hogy milyen kinn az idő... azért mutatok párat:)
holnap benézek a suliba, beszélek a beadandós tanárral, hátha tudok javítani 5-ösre, mert akkor képzeljétek tényleg mindenem 5-ös lenne, és 5,33 lenne az átlagom:)) jó mi?:D teljesen ki vagyok ezen borulva, úgy örülök:)) ha nem javíthatok, akkor is 5,2 marad, az se kutya :D szóval boldogság:)


bolondozás



ing, trikó - turi
nadrág - F&F
szandál - no name, kínaiból
táska - david jones
karkötők - h&m, c&a
gyűrű - h&m

bff:)

most pedig folytatom tovább a napot, sajtos párolt brokkolit ebédeltem, nemsokára feljön Brigi, aztán Karinnal találkozom, és ha az eső nem szól közbe, az árkád plázson jégkásázunk, és nézzük kicsit  a meccset :) puszi nektek!:)

23 megjegyzés:

  1. Hát nagyon jól toltad ezt a félévet gratula hozzá. és remélem, jó fej lesz a tanci és javíthatsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igyekeztem:)) és mindig erőt adtatok:)) én is remélem:) puszillak

      Törlés
  2. Szeretek hozzád benézni, mert mindig olyan vidám vagy :)
    És gratulálok a vizsgáidhoz! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök Szinti, hogy benézel mindig!! :)) köszönöm!!

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a táskád, jó nagyon az az összeállítás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))) örülök, hogy tetszik:)

      Törlés
  4. nagyon csini vagyok adrus:) még az esős napokon is sugárzol :)
    gratulálok vizsgáidhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. of course, hogy csini vagy:P:P :D köszi amúgy, édi vagy!:)))

      Törlés
    2. úúúúúúristeeen hát mit írtam ideeeee :D vagyok :D hát ez nagyon nagy :D
      de remélem értetted hogy értem :D itt röhögök gép előtt :D :D

      Törlés
  5. Csini ez az outfit! Nem akarod azt az első 3 képes montázst fejlécnek betenni? Úgy hiányzik, hogy nem mosolyogsz ránk onnan :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Bogi pajtás!! nem tudom, nem akarok ilyen gyorsan cserélni,de a következőn tuti megint a fejem is rajta lesz! :) ígérem:)

      Törlés
  6. Gratulálok nagyon szép lett az átlagod! :)
    Imádom a csini vidám képeidet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Eni, én is nagyon örülök neki!! :)) köszönöm!!!

      Törlés
  7. jajj de csini vagy meg olyan szééééép :D ez a szandi hihetetlen h a kínaiból van, nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. milyen drága vagy!!! köszönöm, de pont te mondod???? :)) a szandál meg nagyon jó fogás volt tényleg:)

      Törlés
  8. Csini ez a szandi :)
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. annyira szépek a képeid, meg te is rajta :)

    VálaszTörlés