2012. június 25., hétfő

summer plans

eredetileg ma a cukkinikrém receptet akartam hozni, és még meglepi fotósorozatot is csináltam délelőtt nektek, amiből sem Ti, sem én nem fogok már soha látni semmit, mivel eltörtem a memóriakártyát.... szerencsére van másik, de így is a hajamat tépem, utálom magam. 

szóval, hogy ne maradjatok poszt nélkül (meg már amúgy is terveztem ezt megírni), így a nyári terveimmel jövök most :) jobb is lesz, ha ide is leírom, hogy észben tudjam tartani, hogy mikor merre megyek, mit csinálok:)

ha mostantól vesszük, akkor nézzük is a hetet: 

szerda, 18.00 - bankett fotózás, Kiskunhalas :) 

a saját bankettem, 2009:)

péntek, Szeged, valami buli, majd alakul :) az eddigi júniusi hétvégéim mind munkával teltek, jó lesz egyet lazulni a többiekkel:)


a következő ami biztos:
július 9-11 borturizmus :) 
(a tavalyiról a bejegyzést itt elolvashatjátok: http://poniorszag.blogspot.hu/2011/06/borturizmus.html)


először látom a TENGERT!!! időpont: július vége - augusztus eleje:
 méghozzá nem is egyet és egy helyen:) helyszín: Horvátország, Görögország
már lefixáltuk, kifizettem a görög nyaralást, ahova Zitussal, az anyukájával, és az Ő egyik barátnőjével megyünk, amikor kiderült, hogy előtte héten pedig az itthoniakkal, a családdal megyünk Horvátországba :D eddig minden nyáron kimaradt nekem a jó kis nyaralás, most meg egyszerre kettő, szép :) egyik nap jövök haza horvátból, mosunk egy nagy adagot, másnap indulok görögbe, imádom:)
(képek: weheartit)



csajos nyaralás/hétvége:
megint megpróbálunk a lányokkal összehozni egy pár napot közösen, Vadkerten :) a tavalyi pár napról nagyon részletes bejegyzéseket írtam nektek, remélem az idei is összejön, és legalább ennyire funny lesz :) én ebből az élményből táplálkoztam egész télen, mindig visszanéztem a képeket, felidéztem a pillanatokat:) 



esküvő fotózás - augusztus 18. 
életem első lagzija lesz, amin fotózok hivatalosan:) dolgozni már nagyon sokszor voltam ilyen rendezvényen, de általában a forró tálakat szállítmányozom a vendégek elé, és szolgálom ki őket minden földi jóval:)

ilyen képet szinte biztos, hogy nem fogok csinálni, viszont több ezer másikat, és remélem gyönyörűeket igen:))

SZIN fesztivál, augusztus 22-26 :) Szeged


ha minden igaz, akkor július-augusztusban a Szabadtérire is eljutok, de ez még nem tuti:)

ennyi kb, közben lesz még pár ünneplésre váró szülinap, és egyéb események, úgyis mindenről tudni fogtok majd:) 

ajj már kezdett volna jó kedvem lenni, de ez a fránya memóriakártya dolog úgy idegesít.... shit. és a szerdai meló miatt is izgulok, zsír. na mindegy, legyetek jók, szép napot!!

xx

25 megjegyzés:

  1. Úgy látszik ez nem a memoriakártyák hete, az enyém vmi úton módon belecsúszott a laptopomba és benne lötyög valahol , nem tudom kiszedni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uh. szegény te is. :S én is bele akartam rakni, mindig alig ment bele, megnyomtam jobban, aztán így jártam. ááá de kiborulok, olyan jó képeket lőttem délelőtt, de nem is ez a lényeg, hanem h vehetek újat, és tökre drága. fuj. mondjuk akkor a tiédet még lehet vmi szerelő meg tudja menteni, ha szétszeditek a laptopot! :)) remélem meglesz!:)

      Törlés
    2. Éppen kezdtem volna szétszedni a gépem, szidtam rendesen hogy jöjjön ki azonnal mielőtt a gépet szedem darabokra. Még ráztam rajta egy utolsót és kint is volt :)

      Törlés
    3. úú Vixen én is jártam már így, de meg nem mondom hogy szedtem ki:D fúú idegesítő, hogy nem emlékszem rá XD talán próbáld meg úgy fordítani, hogy a föld felé nézzen és rázogasd.. vagy valami vékony kis kütyüvel úgy, hogy ne sérts meg semmit, kiügyködni. szerintem nekem így sikerült:D

      Adrus:) kívánom, hogy úgy teljen a nyarad ahogyan szeretnéd!:) várom/juk az élménybeszámolóidat, és nem baj, ha hosszú:P

      Törlés
    4. remélem én is h minden összejön, ahogy tervezzük:)) jövök a beszámolókkal tuti:)

      Törlés
  2. Én is a nyári képeket szoktam nézegetni télen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) jó érzés, most viszont belecsöppentem a blogom visszaolvasásába és épp a téli részeknél tartok, fordítva is jó:D

      Törlés
  3. Hű, mozgalmasnak ígérkezik a nyarad... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, remélem csupa jóság lesz:)

      Törlés
  4. Sajnállak és át is érzem,mert én meg a i phonomat dobtam le,és eléggé oda van :(((
    csodás nyarad lesz és teli programokkal. Így kell ezt csinálni kérem :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uuuuh, szegény, sajnálom én is, az azért nem olcsó mulatság:S:S

      bizony, remélem csodás lesz:)

      Törlés
  5. Jaj a kártyát nagyon sajnálom :(( Én Kalocsán törtem össze múlt héten a csodás imádnivaló gépecském LCD kijelzőjét :( Azóta szervízben van és uuuuuuuuuttttáááálommm hogy nem tudok fotózni. És magamat is utálom amiért összetörtem :(( Nagyon jó programok ígérkeznek neked, remélem mind összejön :)) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uuh, az se semmi, sajnálom. igen én is magamat utálom, emlékszem a kártya berakása előtti pillanatra, kb siettem vele, ha hagyom,és nem rohanok... akkor lehet nem lett volna semmi baj...

      puszillak:))

      Törlés
  6. Szuper nyarad lesz úgy látom:) várom a sok sok képet :) .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem is:))) hozom majd tuti a beszámolókat! puszillak:)

      Törlés
  7. Görög, Horvát, SZIN *.* Aztamindenit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, és úgy néz ki a szabadtérire is tudok menni, jupijj:)))

      Törlés
  8. hogy lehet már eltörni egy memóriakártyát ?? :D

    szép nyarat :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát így :D:D én a laptopomba akartam belerakni az olvasó részébe és ott megfeszült és letört a csücske úgy meg már semmi sem olvassa.. :S

      kösziii:)

      Törlés
  9. uuuuh,mozgalmas lesz a nyarad :) előre is jó szórakozást kívánok,és pihenj sokat :) és persze majd várjuk a képes beszámolót! ;DD
    (én is megyek SZIN-re,életmben először,és már naaagyon-nagyon várom :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, remélem minden szuperül fog elsülni!! :))
      naa ha talizunk, gyere oda egy pacsira!:))melyik koncerteket várod a legjobban?

      Törlés
  10. jajj akkor majd ne ijedj meg ha egy őrült csaj elkezd ordibálni feléd h 'Aaaadruuus!!' :D
    húúúha.. Anima Sound System, Neo, Belga, Péterfy Bori.. :) tuti jók lesznek ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nemnem, felkészülök minden őrültségre, és majd én is ordítoook feléd :D ááá, nagyon jó lesz szerintem, most nagyon rápörögtem:)

      Törlés
  11. eseménydús nyár elé nézel pónilány! :) remélem, már nem bosszankodsz a tegnapi kellemetlenség miatt, fotózol még úgyis sok csillióbillió szuper képet! ;)
    ha idén nyáron végre lekeveredünk a szegeden élő barátnőnkhöz, mindenképp jelzem feléd, hátha összefuthatunk egy bambira! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, lesz program bőven:) most kiderült h mehetek a szabadtérire is, nagyon örülök:))
      hát bosszankodom, de végülis rendeltünk új kártyát, a régivel meg kihúzom a holnapi melót és kész, csak hát na, jó kis képek voltak rajta, de mindegy már:) lehet oka volt, én meg nem akarok ujjat húzni a világegyetemmel:D:D
      hooo, mindenképpen szólj, ha arra jársz, persze h összefuthatunk, kötelező!!! :)

      Törlés