2012. június 14., csütörtök

pár kép, egy adri

sziasztok!!:) itthon vagyok, a teraszon csücsültem egész nap, ricinusos hajpakolás, cosmo olvasás, körömlakkozás, extra zöldséges borsóleves, tejeskávé, eperturmix, pretty little liars:) jónak hangzik, de korán elkezdtem unatkozni, és csináltam egy karkötőt :) nem nagy szám, de kis színes, a többi mellé jó lesz majd:) apától meg majd szeretnék kérni alátéteket, meg anyákat és akkor tudok még azzal is trükközni, hátha valami jó sül ki belőle :) ja és valamelyik nap egy kínai üzletben is vettem két csomag karkötőt, kb 800 ft volt egy szett, ami szerintem tökre jó :)




csak webcam, bocsesz.

vaji, amikor épp nem anya teendőit végzi, akkor nálam dorombol :)


itt a saját, nekem tetszik, olyan ovis :D

nasi, túró, paprika :)

és amihez kedvem lenne: meleg, napozás utáni pirult fej, szombat este, lenge maxiruha, telitalpú szandál, kerti bbq party, koktélozás, naplemente, tánc, barátok, nagy társaság, fények, napfelkelte, romantika :)


ti hogy vagytok? mi a helyzet? mit csinálnátok most? :))
puszil titeket, adrus

39 megjegyzés:

  1. hát én perpillanat olvasom a blogodat, mert olyan jó...:) én is szoktam ilyesmi karkötőket csinálni. aranyos:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én meg örülök a hozzászólásodnak, mert melengeti a szívemet!! :)puszi:)

      Törlés
  2. Jók a karkötők.:)
    Ehhez pedig nekem is nagy kedvem lenne.;)
    (Andi)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) de jó lenne együtt kerti partyzni:) vagy csak partyzni:D

      Törlés
  3. Jajj milyen aranyos a kis vaji ^^ az én cicum is most anyuka teendőit látja el :) Nagyon jók a karkötők és a nasi fenségesnek néz ki, én is imádom az ilyen egészséges nasikat :) a blogomba is van egy cikk amiben a kedvenceim mutatom be elkészítéssel mindennel :) Hogy mit csinálnék most? :D Egy tengerparton ücsörögnék,és napoznék, joy-t és lányregényeket olvasnék és nem a tételeket :/Egy kis romantika nekem is jót tenne most :D A napsütötte Toscanaban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) jajj de jó, kismamik :) igen láttam a blogodon a nasikat, több is felkeltette az én és ízlelőbimbóim érdeklődését :D:D oo veled tartanék a tengerparton hidd el:) de már csak pár hét, és a görög tengerparton heverészhetek:) ooo jeah:)) küldöm a romantikát! (bár itt sincs belőle sok:D):D:D

      Törlés
  4. Vaji de édi. Most nálunk is vannak kiscicák, nagyon husik. :)
    A karkötő tök jó lett, ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) jajjj kiscicmók, annyira édesek lehetnek:))

      Törlés
  5. Jaj de szeretnék lazsálni már én is :-( De még 26-ig megy a tanulás :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is fura, hogy már semmi dolgom :D kitartás!!!!

      Törlés
  6. küldj egy olyan karkötőt nekem !!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. írd meg mailben a címed kicsi, kajak küldök egyet! :D

      Törlés
  7. Jaj, régen mennyi ilyen fonott cuccom volt, nosztalgiázni volna kedvem. Lehet csinálok én is, ha hazamegyek :) Olyan egyszerű és mégis mutatós tud lenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) nekem nem volt valami sok, most élem ki ilyen jellegű vágyaimat :D

      Törlés
    2. Én csinálgattam elég sokat. Lehet még valahol van is belőlük :)

      Törlés
    3. keresd elő őket, és akkor nem kell most gyártanod:D

      Törlés
  8. mi most értünk haza meccsnézésről és most is meccset nézünk:D
    nekem nagyon bejön a karkötő, simán elmehetne nyereményjáték ajándéknak, én tökre örülnék neki:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) imádok meccset nézni, merre voltatok?:) milyen helyen nézitek? kinti nagy kivetítő, vagy kocsma vagy miféle?:))
      hmm lehet megint lesz majd nyereményjáték tényleg, bár nem is gondoltam rá:) na majd elgondolkozom:)

      Törlés
    2. igenigen, szabadság tér:D én nagyon szeretem, tök jó, hogy most is voltak olaszok, szeretem őket nézni, ahogy szurkolnak, meg örülnek a gólnál:D bár majd német meccsre szeretnék kimenni, mert nekem ők a favoritok:) Te szurkolsz valakinek?
      jaj így visszaolvasva nem ilyen erőltetésként akartam írni a nyereményjátékot, csak bóknak szántam, hogy nekem tetszik, még el is fogadnám:)

      Törlés
    3. vágom, hogy nem úgy, hogy csak azért járnál ide, mert ismerlek, hogy nem:) pont belőled nem is néznék ki ilyet, tényleg elfeledkeztem a játék lehetőségéről, pedig bármit megadnék nektek,szóval lehet kitalálok valami huncutságot:)) és akkor lesz ilyen ajándék (is):))
      hmm kifejezetten nem szurkolok senkinek, minden meccsen eldöntöm, hogy abból a kettőből ki :D inkább a vb-n szoktam szurkolni egy csapatnak, itt még nem tudtam kiválasztani senkit, és nincs olyan csapat akiért így régebb óta odalennék :D:)

      Törlés
  9. én végre pihenek. államvizsga hajrá van, ezért egész nap a tanulás megy. én is szeretnék olyat, ami a te kívánságod! :)
    amm emlékszem, régen, még kiskoromban a nővéremmel rengeteg fonott meg ilyen csomókkal készíthető karkötőt csináltunk. tök jó volt. :) ez is cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kitartáás a tanulással, az államvizsga nem kis dolog!:)) de jó lenne minden olvasómmal együtt kerti partizni vmi tengerparton, koktélozni, nyammi:)) egyszer gazdag leszek, mindenkit elrepítek vmi szigetre, és póniország bulit tartunk:)))
      a csomózásos technikát nem nagyon vágom, pedig azok is tetszenek:)

      Törlés
  10. Jófej vagyok, kommentelek fb-on, erre el se olvasom az irományt, haha. Kínais karkötők 2. adagja egészen jóféle, a hendméd Adri meg cuki, tényleg kislányos.
    Vaji anya pedig cuki, h még hozzád bújni is van enerdzsije, biztos lefárasztják a kis Vajasgombócok. Bár nem hiszem, h a cicóknak a dorombolás nagy művészet, sztem automata módon nyomatják.
    Én olyan rossz vagyok nasi téren, az egészséges változatok szinte sosem ízlenek. Mármint persze, nagy ritkán eszem pl. túrós pici tejfölös paprikát, de mondjuk némi sonkás szendvics mellé. Így vagyok a bio kölesgolyókkal is, egy ideig vettem a mindenféle ízesített verziót (bbq, sajtostejfölös), aztán rájöttem, h tök felesleges, mert rengeteget benyomok belőle, mégsem ízlik kifejezetten, annyira meg hipiszupi egészséges, egyszerűbb picit ritkábban chipsszel, mogyis kukival bűnözni, mert az legalább tényleg jól esik. :)

    VálaszTörlés
  11. Mikor az emberlánya/fia végez a vizsgákkal utána olyan furcsa nem? Semmi dolga és mégis ott motoszkál benne, hogy de hát kell tanul... ja neem dehogy kell :D legalábbis nálam így van.
    Nekem még van 4 aztán jöhet ez az érzés... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen elég furcsa, mindig gondolkozom este, hogy na mit kell holnap átnéznem, és SEMMIT, annyira fura, hogy nem kell tanulni:)) de neked sok-sok kitartás, küldöm a fölösleges energiáimat!! szurkolok!!

      Törlés
    2. jöhet az energia! Betáplálom magamba :D

      Törlés
  12. hehe :D:D igen, szerintem is automatán működik a dorombolás, és inkább pihenni jön hozzám:)már várom hogy a kicsik is mászkáljanak rám:))
    hmm én se vagyok hidd el az egészséges nasis :) simán jobban ízlik egy chips, bár ezt a túrós-tejfölös sós témát nagyon imádom paprikával tényleg:) a kölesgolyó se rossz, meg pl a puffasztott témákat is szeretem, de magában nem bírom megenni, csak májkrémmel, vagy tejföllel.. szóval én se vagyok annyira jó, de pl répát, karalábét, paprikát szívesen mártogatok fokhagymás öntetbe, vagy ilyesmi, az nekem nagyon ízlik:)) de azért egy jó kis hagymás tejfölös vagy sajtos chips na :D finom:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, az ubis, répás, karalábés, paprikás mártogatós olykor jól tud esni, meg a zellerszárral is kedvelik sokan, nah nekem a zeller és a padlizsán és a fehérrépa a mumus zöldségem, bár a jül behagymázott padlizsánkrém az nyammi! ;)

      nekem szerintem egyetlen vizsgaidőszakom sem volt, h ilyen korán végeztem volna, 15-e körül még mindig volt egy-két vizsgám, de hát az a pár nap ide vagy oda, jó dolog a sulis, jól megérdemelt szabadság! :)

      Törlés
    2. jah és ha puficucc, én nemrég (a tél közepén) kóstoltam életemben először a puffasztottéktól a kukoricapelyhes változatot, müllerben vettem a bio részlegen, szendvicsként fogyasztva baromi jó, picit patikukis bukéja van, már mindig tartok itthon. sokkal jobb, mint a tök íztelen rízs, meg a picit ízesebb búza. ha még nem kóstoltad volna ezt, ajánlom! (hengeres csomiban van, 290 ft kb.;)

      Törlés
    3. na én azt még nem is próbáltam, de akkor lehet szavazok neki egy esélyt, bízok benned:)) amúgy zellerrel sem rossz, bár azt magamtól sosem veszek :D puszillak és köszi a tippet:)

      Törlés
  13. aranyos a saját készítésű karkötőd, nekem is van hasonló csak bőrből:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi:)) igen bőrből is jó lenne, csak nem volt itthon éppen:))

      Törlés
  14. Olyan jó nézegetni a blogod, üdv Vaji macskamamának is! Én most fejezetem be az utolsó beadandóm, elküldtem a tancinak így azt hiszem nyugodtan hajthatom álomra a buksim; bár olyan hiányérzetem van hogy nem kell már matekkal foglalkozni és minden nehéz tanulás tárgyam meglett.
    A karkötők pedig szuperek, persze a saját készítésűvel az élen. :)
    Jó pihenést kívánok, megérdemled!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy szeretsz itt nézelődni:))) átadom vajasnak az üdvözletet:))) jajj de jó, örülök, hogy végeztél, gratula, jó lazulást a megérdemelt pihenőidőben:))

      Törlés
  15. Szia Adri :) nemrég találtam a blogodra, de annyira tetszik, biztos hogy rendszeres követője leszek!!! Nagyon csinos vagy és jó itt lenni és olvasgatni :) Puszi (egy új olvasó)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorcy!!! nagyon aranyos vagy, megtisztelsz, hogy követsz:)))örülök, hogy tetszik itt, póniországban:)) köszönöm a kedves szavakat :)) puszikállak:)

      Törlés
  16. Nagyon édes a cica! :) Én is szoktam ilyen karkötőket csinálni ha unatkozom, egész jókat lehet kihozni belőlük! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye?:))) apától már kértem is alátéteket meg mindent :D

      Törlés
  17. It can also choose whether your car or truck will pass
    an emissions take a look at. The size of this products is
    really exclusive.

    Here is my blog post; obd 2 scan tool

    VálaszTörlés