2012. június 26., kedd

old webcam pictures

amikor kicsit unatkozom, főleg ha ilyen rosszabb idő van, szeretek régi képeket nézegetni:) most is betakarózva a hintaágyban laptopozok, és végignéztem a webcamos mappámat, sok-sok vicces emlék, és pillanat várt ott rám:) viszont sok-sok adri is, mert ha gyorsan akarok csinálni képet, akkor ott tolok egyet:) remélem nem unjátok az ilyen emlékezős régi képes posztokat, én szeretem őket, meg visszagondolni is egy-egy élményre, napra, de én nyilván tudom mihez kötni őket, stb, szóval szóljatok ha nektek meg uncsi :D egy kis kollázzsal azért a jelennel is készültem :) remélem ti is jól vagytok, én egyébként nagyon izgulok, holnap fotózom a bankettet, a régi sulim ballagó diákjai ünnepelnek, remélem kókuszcsászárügyes leszek :) 

tegnap és ma :) hintaágy, pléd, sangria, cukkinikrém, sok-sok paradicsom:)

2009:)

2011:)

bajszi:)

majális:)

no make up

régi lakótárs:)


idei termés:)

kicsi vajesz volt még:) ( most is itt bújkál a takaró alatt amúgy, felmászott hozzám a hintaágyba ^^)

tavalyi SZIN




világtalan trió:)

:D:DD 


már mutattam, de az újaknak mondom, ezért a póniország (többek között)




a telefonom képeit is átnéztem. 
1.szenvedtem, tanultam, de inkább aludni lett volna kedvem. 
2.zitus tükör, adri szett
3.naplemente
4.bicajozás közben

azt hiszem ennyi voltam mára. puszitakarót, öleléspárnát küldök a kényelmetek érdekében. azt hiszem egy meleg kedvességtea is jól eshet. adri

22 megjegyzés:

  1. jajj de cuki képek :) imádom az ilyenek nézegetni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Viki:))) akkor örülök, én is imádom:)

      Törlés
  2. de jók :) én is szeretek ilyen régi fotókat nézegetni a gépen,mindig jókat derülök rajtuk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye milyen jó érzés? annyi emlék rámtör:))) örülök, hogy tetszik!!!

      Törlés
  3. Nagyon szeretem a bejegyzéseid, most is adtak egy adag mosolyt, ami a mai napom végére pont kellett. Köszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm drága! örülök, hogy szereted őket, és tetszik ez is, de remélem nem volt rossz napod!!! puszi:)

      Törlés
  4. Tuti hogy ügyes leszel! ;)
    Hmm helyes a régi lakótárs! :P :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem is!! majd jövök az eredménnyel - mint mindig:))) cuki, volt osztálytársam amúgy:)

      Törlés
  5. tudod mi tűnt fel?:D hogy mennyit javult a szemöldökszedési technikád:D 2011es képen a jobb oldali elég fura..:D vagy csak a fények?

    és én imádom az ilyen képes,emlékezős bejegyzéseket iS:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. D::D:D: szerintem csak a fények furák, ugyanis sosem szedem a szemöldököm!! mert nincs miből :D:D:D olyan vékony, h múltkor véletlen egy lehúzható maszkot belekentem és kihúzott pár szálat, hát én meg a hajamat téptem h banyek nem marad szemöldököm:D:D nem tudom vmikor áltsulis koromban nem emlékszem h ki vagy miért kiszedte (nem hiszem h én voltam) és azóta kb nincs :D úgyhogy rásegíteni tudok, de sajnos arra is csak tavaly szoktam rá (ne kérdezd miért mert én sem tudom:D:D) úgyhogy ennyi a szemöldöksztorim, de örülök, hogy javulást vélsz felfedezni :D
      puszillak:)))

      Törlés
  6. de jók voltak a képek, főleg, hogy sokhoz én is tudok kötni valamit:) pusziölelés karinhatyutól.

    VálaszTörlés
  7. Én is imádok nosztalgiázni, bár valami különös módon manapság a nyaralós képeim kerülnek elő:D:D:D Én a helyedben megtartottam volna az ex-lakótársat, nagyon cuki:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. különös:D:D hát ő cserélt le minket fiúkra úgyhogy nem rajtunk múlott:D

      Törlés
  8. jaj de jó visszanézegetni az ilyen képeket, én is jó sokszor szoktam, bár felére inkább nem emékeznék :'D A 2011-es című kép nagyon baba, meg látom a SZIN-es press kártyád, idén is mész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!:)) bizony-bizony megyek idén is:)

      Törlés
    2. akkor még az is lehet összefutunk valahol, tervezek pár napra én is átruccanni :)

      Törlés
    3. wohoo, ordibálj, ha meglátsz!! :)) én is hasonlóan teszek majd ha rádbukkanok:)

      Törlés
  9. én is szoktam régi képeket nézni, sokszor csak fogom a fejem h Nee, ezt azért nem kellett volna:D de mindig jobb a kedvem tőle:) milyen programmal szerkeszted meg h négy kis képet raksz be egybe? meg úgy alapból, mivel szerkesztesz a képeiden? olyan jó az összes, ügyes vagy:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen-igen nekem is voltak baklövéseim, de szintén jó kedvem van tőlük:)))
      a photoscapet használom, nagyon jo:)))köszönöm!!

      Törlés