2012. június 15., péntek

oasap wishlist

vagy írhatnám simán nyaklánc kívánságlistának is:) bár a sor végtelen, és tudnék több száz dollárért is nézelődni (és nem csak ezen az oldalon természetesen:D), de mivel feltöltötték az oasapnál a keretemet 20$-ral megint, így gyorsan megint nézelődtem, és pár cuccot kinéztem 20-25 dollár körül:) szerintetek melyik legyen? (egyébként amit nem innen, azok közül valamelyiket lehet a másik rendelős oldalról, you know, megrendelem, szóval na :D)

ő lenne az első, nekem nagyon tetszik, színesben még nem is nagyon láttam:) bár gondban vagyok, hogy itt melyik számít rose-nak és red-nek, nekem ez a kicsit melegebb árnyalat tetszik:

a második amit néztem, az ugyanez lenne a sima arany, ezüst választékban, jó lenne egy ilyen egyszerű darab is, mert sajnos még egy sincs nekem, és az üzletekben mindig drágállom 2-3 ezerért is.

aztán a harmadik, ami bejött, és árban is a megrendelhetőek közé tartozik nálam:
ő lenne, tetszik a kicsit különlegesebb megoldás:)

a negyedik befutó egy díszesebb, nagyobb darab, de nekem tetszene:)
tetszik hogy ilyen különálló darabokból áll:)

a következő és egyben utolsó is, amivel befejeztem a listát, pedig egy punk style-nak hirdetett nyaklánc, hát én nem vagyok punk, de tetszik:D

na szerintetek melyik legyen?:) egyébként órákat is annyira szeretnék rendelni, de sehol sem találok annyira jót, és olcsót, nem tudtok valami jó kis lelőhelyet? persze michael kors és fossil darabokért fáj a szívem, de nem engedhetem meg magamnak :D

na segítsetek a döntésben, és akkor már küldöm is a rendelést:) 

kööszönöm, adrus

29 megjegyzés:

  1. Vagy az első, vagy a punk-os :D nagyon kis csinik :)

    VálaszTörlés
  2. Én a harmadikra szavazok azt rendeld meg az oasaptól elég különleges darab, a maradékok közül pedig szerintem találsz olcsóbban azon a bizonyos (nem nevezzük nevén) oldalon. :D
    Azt a punkos jellegű izét nem tudom rajtad elképzelni ám, rólad mindig a szép elegáns virágminták kellemes pasztell színek 'romantikus' hangulat ugrik be nem valami vad domina filling ugye érte? Bocs ha lesarkítottam a dolgot... :D

    VálaszTörlés
  3. Én a másodikra meg az uccsóra szavaznék^^

    VálaszTörlés
  4. Nálam az első kettő az abszolút kedvenc! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem az utsó előtti vagy a második tetszik ezüstben :)

    VálaszTörlés
  6. Még senki nem írta, de nekem a 4. tetszik, bár nem tudom, hogy felvéve, hogy mutatna, de az tűnik a legkülönlegesebbnek. :)

    VálaszTörlés
  7. Nálam az utolsó és az előtti a befutó :))), de ha választani kellene akkor az utolsó :)

    VálaszTörlés
  8. szerintem is a harmadik :) nekem Afrika jut róla eszembe, forróság, igazi nyári hangulat :D és nagyon egyedi, különleges :)

    VálaszTörlés
  9. ...aaamúgy meg (elfelejtettem írni az első kommentemben :D) én mintha láttam volna az elsőt a NewYorkerben :D csak írtad h sokallod érte,amit meg is értek :D gondoltam szólok,h ha esetleg mást választasz,de azt is szeretnéd ;)

    VálaszTörlés
  10. én a harmadikra voksolnék:)

    VálaszTörlés
  11. Punk style!!! remekül néz ki, és szerintem abszolút jól mutat egy egyszerűbb outfittel, nagyon feldobja. mondjuk ez lehet csak az én nem létező stílusérzékemről ad tanúbizonyságot... :D:D a másik rendelős oldalon hasonlóakkal szemezek egy ideje, de lassan rendelésre adom a fejem :)

    VálaszTörlés
  12. szerintem mindegyik jó, de nekem az első tetszik a legjobban, mert színes... én mostanában mindenből színeset vennék.:)

    VálaszTörlés
  13. harmadik vagy negyedik. ezek nem lógnak mindenkinek a nyakában :)

    VálaszTörlés
  14. nem vagyok egy trend diktáló, de attól még voksolok, a 3-ra. a többi merev, ha arany ha neonons túl sablonos és minden 5. fiatal lányka nyakában lóg. én az ilyen egyen dolgokat nem kedvelem, szeretem, ha máson nem látom a dolgaim.
    az uccsó kettő meg simán nem tetszik, túl arany, túl mű.
    juhééé, aztán tájékoztass bennünk Adrus, h melyik lett a befutó! ;)

    VálaszTörlés
  15. harmadik vagy negyedik! Egyébként én is egy csomót kinéztem..egyenlőre én 10$ kaptam kezdésképpen, remélem majd megszánnak többel is. :D

    VálaszTörlés
  16. Nekem az első és a harmadik tetszik, szerintem mindegyik nagyon különleges :) Egyből beléjük szerettem...lehet még aludni sem fogok tudni :D

    VálaszTörlés
  17. Remélem még nem késő de: én az utolsót választottam és nem ugyanolyan mint ami a képen van. Én kicsit csalódott voltam, mert a képen lévő jobban tetszik. Amit én kaptam annak a 2. lánca sokkal lejjebb van. Most ezt nem tudom hogy elmondani, de kedden fent lesz róla kép is a blogomon. :) De egyébként így is hordom, volt már rajtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vááááh tudom miről beszélsz, pont megnéztem a másik rendelős oldalon is, és ott volt olyan kép is, hogy egy csaj nyakában és láttam h két lánc, és az egyik lejjebb, mondom mi?? én is egyforma hosszúságú láncosra vágytam (nem is vettem észre először h dupla) meg jó tömöttre és simára:) de végülis gondolom úgy is jól néz ki, várom a képeidet róla:))) köszi az infót!!:))

      Törlés
  18. kööööszönöm lányok a tippeket, jelentem a harmadikat fogom megrendelni :))))a második is már úton van felém aranyban és ezüstben is csak jóval olcsóbban, szóval azt hiszem kiéltem a nyaklánc vásárlási kényszerem:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. am én is pont a 3. és 4. között hezitáltam:D kíváncsi leszek, hogy milyen a 3.

      Törlés