2012. június 10., vasárnap

nail club fruits

képzeljétek felkértek vendégbloggernek a mostani nail club témához:) ez pedig nem más, mint a gyümölcsök:)

már többször írtam, hogy imádom az epret, és bár sokféle gyümölcsöt szeretek még, ezt készítettem el a körmeimen is :) gondolkoztam máson is, és lehet h elég uncsi az ötlet, meg a megvalósítás, mert elég sok képet láttam már ilyen körmökről, de én mégis ezt választottam:) lehet más is csinál ilyet, vicci lesz :D 
nem vagyok egy nagy körmös mester, legtöbbször egyszínűek a körmeim, szóval nézzétek el nekem a hibákat :) 
remélem a csapat sem bánja meg, hogy engem választottak vendégnek a héten, és ti sem, hogy itt van ez a bejegyzés :)) 

nem nagyon tudok körmöt fotózni amúgy magamnak, úgyhogy boszeszkó :D







ennyi lett volna, nézzétek meg a többiek munkáját is (húú de izgulok:D):

mit szóltok? :)  

(sok puszi, holnap jövök beszámolóval, élek, virulok, csácsumi :D adri)

35 megjegyzés:

  1. Juj, de husi lett :) Épp nem rég toltam be a fejembe öööö akarom mondani a pocimba egy csomó epret :D

    VálaszTörlés
  2. Szupiiii :)))) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. jajj édes Adrikörmök, enném :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. jaj nagyon jó lett! a legjobb az utolsó kép ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! Nekem is kell :)
    xx

    VálaszTörlés
  7. nagyon édes lett! :D én is imádom az epret :D

    VálaszTörlés
  8. Most találtam rá a blogodra, hála a nail clubnak és nagyon vagány. :D A körmöd is tetszik, szerintem nagyon kis édes. :)
    Ha van kedved esetleg nézz be hozzám is. :)

    bOri
    /www.die-toborn.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  9. nagyon ügyi vagy:) az meg külön jó, hogy a zöld rész fémes. valahogy sokkal jobbá teszi:D

    VálaszTörlés
  10. na nekem a Tied jön be a legjobban!:))

    VálaszTörlés
  11. nekem isss.. nagyon cuki lett :PP

    VálaszTörlés
  12. hát ez nagyon ott van :D ügyes vagy :D

    VálaszTörlés
  13. annyira kedves és ügyes manikűr lett, ügyi vagy Adri! :) az uccsó kép pedig világbajnok. :))

    VálaszTörlés
  14. OMG,ez iszonyat jó lett,nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  15. te miről beszélsz?? hiszen ezek az eprecskék nagyon jól sikerültek, tök ügyes vagy! utolsó kép a kedvencem :D:D

    VálaszTörlés
  16. nagyon jól néz ki :)
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  17. áá ez nagyon jó :) imádom.

    VálaszTörlés
  18. de drágák vagytok!!!!! nagyon örülök hogy akkor nem hoztam szégyent a nail clubra :))) puszi mindenkinek kis cukik!!!

    VálaszTörlés
  19. Nagyon nagyon jó lett, kreatív. Tetszik a zöld rész :)

    VálaszTörlés
  20. Ahogy ismerlek tudtál volna jobbat alkotni .. Tetszeni tetszik de mást vártam volna toled.. puszii .. és ne haragudj..tudod hogy mekkora a pofám :)

    VálaszTörlés
  21. Kedves Andi.. szerintem meg igen is jó lett...és ehez is kell tudomány ;);)
    Adri te meg ne torodj Andival .. ugyes vagy és szép lett.ha nem tetszik ne komizzá' andika:) sziaa..
    u.i-széép komolyan ;)

    VálaszTörlés
  22. jajj lányok nehogy ezen vessszetek össze :D
    Andi, örülök, hogy többet is kinézel belőlem, például mit vártál, vagy mire gondoltál?:) nem haragszom ;)
    Regina: köszönöm a védelmet, de nem veszem rossznéven az ilyeneket:)tényleg lehetett volna jobb, de örülök, hogy tetszik neked,és köszönöm:)

    VálaszTörlés
  23. Szerintem tok aranyos:) Nagyon bejon ..;) Csak hát mondom szólok hogy ..érted :D Nem szeretem az olyant ha másokat "fikáznak" le..mutassa be o hogy mire képes .. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. értem én, de lehet nem fikázásból írta, legalábbis reménykedem, és naiv vagyok és ezt gondolom, de szerintem csak többet várt tőlem az illető, ami valamilyen szinten bóknak tekinthető, és motiváló is lehet :D:D

      Törlés
  24. Válaszok
    1. köszönöm, örülök h bejön:)))

      Törlés