2012. június 11., hétfő

h&m

csak egy pár új cuccot szeretnék nektek megmutatni, amit múlt héten vettem :) a mai adrust is megmutatom, néha esett, néha fújt, néha sütött a nap, de így elvoltam :)




sajnos esett az eső, úgyhogy nem nagyon tudtunk kinn fotózni:)

kicsit túlexponált, de nekem bejön:D




na ezzel el is köszönök:)) 
illetve aki nem nézegeti a facebookos oldalt, annak belinkelem ide is a kiscicmókról a képet :))


(forrás:http://pusheen.com/  Karin mutatta, olyan édi:D)

velük kívánok jó éjszakát:))

43 megjegyzés:

  1. De szép vagy,és mennyi jó dolgot sikerült beszerezned:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) drága vagy:) jaja megúsztam kis pénzből a sok szépséget:)

      Törlés
  2. eszement jól nézel ki ebben a szerkóban :)
    gyere hozzám játszani:D
    http://mondedefleuretkoiko.blogspot.hu/2012/06/jatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy, köszönöm:) na benézek, szeretem a játékokat:D

      Törlés
  3. A zakód az honnan van? H&M-ben még van akció?
    Hozzám is jöhetsz játszani a nyeremény egy parfüm és még sok apróság :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a zakóm turis:))
      múlthéten jártam a h&mben, akkor még tartott az akció az ékszereknél:)
      oksi, benézek hozzád is:)

      Törlés
  4. cukorfalat kis teremtmények:) & szupik az új szerzemények:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, édes kis drágák:)) köszönöööm:)

      Törlés
  5. igazából már egy ideje figyelem a blogodat, de most már muszáj elmondanom, h imádom a magabiztos fellépésedet. tényleg abszolút megtestesíted azt a már-már elcsépeltnek hangzó mondatot, hogy a jó kisugárzás mennyire megszépíti az embert. van más blogger is, aki nem modellalkatú, de te vagy az aki abszolút "egészséges" mértékben vállalja fel, hogy tessék, ezt kell szeretni, túlzás, és webkamerás pózolások tucatjai nélkül. még tudnám ragozni, de inkább nem teszem, nehogy hülyének nézz. :D amúgy én is 2 hete szereztem be egy olyan napszecsót, asszem ez lesz az aktuális nyáron agyonnyúzós darabom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze kissé bénán fogalmaztam, szóval ezzel nem azt akartam mondani, hogy ronda vagy, hanem hogy eszembe sem jutott soha egyszer sem azon gondolkodni, hogy egy 34es méretet hordó lányon mennyivel jobban mutatnának a cuccaid, mert tényleg úgy vagy jó ahogy vagy. :) na talán egy fokkal jobb, meg még egy fokkal pszichopata rajongósabb. :D de muszáj volt pontosítanom.

      Törlés
    2. szia:) köszönöm, hogy figyelemmel követed a blogom:))
      elsőre tényleg úgy tűnhetett kicsit, mintha negatívan írnál, bár próbáltam belelátni a dicséretet is:D azzal azért vitatkoznék, hogy mennyire vagyok magabiztos, bár ez gondolom így a képek miatt, és alapból a blogolás miatt alap dolognak tűnhet, de szerintem nem mindenki annyira magabiztos, aki blogol. de örülök, hogy írtál, és annak is, amit leírtál, örülök, hogy tetszenek rajtam a cuccok, és én magam is :) persze, lehet jobb lenne 34-esként, de nem ez a helyzet most :)
      viszont pszichopatának egyszer sem gondoltalak :D:D köszönöm a pontosítást, és hogy írtál kommentet!:)
      puszi

      Törlés
  6. nagyon jól néz ki minden darab :) csini vagy :))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon csini vagy, imádom az arany színű karkötődet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm!! :) azt én is nagyon megszerettem, örülök, hogy megvettem:)

      Törlés
  8. Szokásos dögös Adri :):)
    A cicmók nagyon édesek.:) H&M-be meg nekem is be kéne sürgősen térnem...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de drága vagy:))) gyorsan kuksizd hát meg a h&m állványokat:D:)

      Törlés
  9. Szia Adrus :)
    Istenem annyira jó cuccokat vettél, tisztára odavagyok az összes darabért!
    És wáá annyira irigyellek,mert mindig olyan sikkes és csini vagy :D
    És ezek a cickókák tünemények *.* Nálunk tavaly született pár darab, de most is eltudnám őket nézegetni annyira édik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heli!!:)) köszönöm, örülök, hogy tetszenek, én is odavagyok értük, főleg, hogy milyen olcsóak voltak:)))
      nálunk is tavaly is voltak, de a kiscicáák mindig annyira cukik, bármikor jó lenne egy csapatnyi:) vagy sose nőnének fel, az lenne a legjobb:)

      Törlés
  10. olyan szép vagy pónilány! :) a kis kenőmájasok tündérmackók, posztold őket mindenhol, hadd nézegethessük. elajándékozzátok őket? el vannak már keresztelve?
    a cicamamás kacsás gif pedig nagyon édi! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszöönöm Dyna drága!!! :)) majd a héten csinálok róluk több képet is :)) nincs még nevük, és a sorsukról sem tudok, hogy mi hogy lesz:)) puszillak

      Törlés
  11. Jajj annyira édesek a cicák. : te pedig nagyon csini vagy:) minden szuper amit vettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon kis cukik szerintem is?:)) köszönöm szépen, örülök:))

      Törlés
  12. Gratula Vajaska néninek, hogy anyuka lett! Én is indítványozom a cicák életének bemutatását, nagyon szeretem őket. Te pedig mint mindig nagyon csinos vagy, egyszerűen fogalmazva jó rád nézni. Szerintem is átjön a képeken a pozitív kisugárzásod, ezért is szeretem a blogod nagyon. Szép napot Adrus :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) átadom neki:)) köszönöm a bókokat, jól esnek nagyon:)) örülök, hogy tetszik itt, imádom ha írsz!!:))

      Törlés
  13. szija!
    megkérdezhetem, hogy a naphemü mennyibe került? ezer éve ilyet keresek. :|

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szijus!! 700 ft volt, az akciós állványon találod!!:)

      Törlés
  14. nagyon jó cuccokat vettél:) a napszemcsi nagyon tetszik. a cicuskák meg egyszerűen ááá de cukik!♥ szerintem a képek is nagyon jók, és a blogodat is imádom.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Vivi!!! :) örülök, hogy tetszik:)) köszönöm, hogy olvasol:)

      Törlés
  15. hogy csinálod azt, hogy a harkód varrása sem meg a betűrt póló sem látható a szoknyád alatt? nekem mindig látszik alatta még a fehérneműm is pedig ugyanilyen :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom, rendesen lesimítok mindent, de semmi más extrát nem csinálok, pedig én is aggódtam, hogy át fog ütni :S:)

      Törlés
  16. Nagyon csinos vagy :$ és olyan kis bájos :$ a cicák olyan édik <3 zabálni valóak :D

    VálaszTörlés