2012. június 2., szombat

egy nap póniországban

eredetileg nem ezt akartam ma hozni nektek.. el is mesélem a sztorit :D még nem rég óta volt meg a kamerám, mikor elkezdtem felvenni pillanatokat arról, hogy hogyan telik el egy napom, annyira elképzeltem, hogy mi mi után fog következni, hogyan és mit veszek fel (mármint a kamerával:D). nagyjából fele megvolt, amikor kicsit jegeltem a témát, valahogy a sulis részeket nem volt kedvem megcsinálni, meg nem tudtam, hogy mit is akarok. most tegnap nézegettem megint a videókat a gépemen, pakolgattam őket, belejöttem és hirtelen már kész is volt a vágás:) nem akarok magyarázkodni, csomó ötletem lett volna még, és nem tökéletes, de az enyém, Nektek készült, remélem tetszeni fog:))

hopika a saját youtube klipeim között nem adja be a blogspot, szóval csak belinkelem nektek, 

ha később sikerül, akkor beillesztem normálisan:)

úúgy izgulok, remélem tetszik nektek :) most viszont nincs több kibúvó, töltök egy kis eperturmixot és indulás tanulni:))

viszont holnap megyek keresztelőt fotózni, de valamikor lehet délután majd postolok nektek, a kérdés, hogy miről szeretnétek? 

  • Selyemcsokor fotózás, Amazing Lookbook 2012- ami jó pár héten keresztül valósult meg a lányokkal, Lolli kérésére vagy
  • páros fotózás eredményei, ami szerdai termés :))

bármelyiket választhatjátok, mert a másik is jön majd utána hamarosan:D tök menőn hangzik, mintha fel lennék itt készülve, de nem így van, csak összesűrűsödtek most a dolgok:)) na csók.

28 megjegyzés:

  1. Hát ez fasza volt :D A zene, meg minden, az összevágás, tetszett :)

    VálaszTörlés
  2. Hogy ez milyen ötletes volt! :) Tetszett!

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett!:D általában én is így állok a szekrény előtt:D

    és a selyemcsokor fotózásra szavazok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!!:)) haha szerintem sokan vagyunk így ezzel, mondjuk összehajtogathattam volna a cuccokat, de általában rámfolyik a szekrény tartalma :D
      akkor egy szavazat a selyemcsokorra:)

      Törlés
  4. Úh de jó kis csajos videó volt!
    Nagyon jó volt a zene és a vágások is!

    VálaszTörlés
  5. hát ez nagyon jó lett :))

    VálaszTörlés
  6. Huhh ez nagyon jó lett :)) a zene is nagyon tetszik, olyan mintha ilyen kis hős lennél , szupergirl :D
    Én is a selyemcsokrosra szavazok.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon-nagyon szuper lett! :) Remekül megcsináltad, nagyon kreatív vagy! ;)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  9. naaa akkor csak sikerült? örülöök, majd mondd el h mi volt a hiba, nem értem, h nem bírtunk rájönni :D és tudod, hogy jó lett, tetszenek azok a részek is, amiket még nem láttam múltkor :)) csók

    VálaszTörlés
  10. imádom!!!!! :) a mit vegyek fel? a kedvenc jelenetem!!

    VálaszTörlés
  11. <3 :D a mit egyél fel :D ááá

    VálaszTörlés
  12. nagyon tetszik, nagyon jó:)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szuper lett! :)) Tök jóó ^^

    VálaszTörlés
  14. nagyon ötletes, végig mosolyogtam az egészet :D a szekrényes a kedvencem, haláli az arcod :D:D:D

    VálaszTörlés
  15. nagyon jóóó!:) tényleg a szekrényes fej a legviccesebb:D meg a bortöltéseken is jót mosolyogtam:D
    nekem mindegy milyen posztot hozol, tuti, hogy mindkettő tetszene..:)

    VálaszTörlés
  16. Szuper jó lett, nagyon tetszett! A zene nagyon állat alatta, és sok ízben magamra ismertem, jó hogy megmutattad egy napodat! Ilyen lesz még ugye??? Ha még lehet kérni, akkor én a lányokkal való közös munkának az eredményét nézném meg először. :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  17. mindenkinek: jajj de örülök h tetszik!!!!!! köszönöm :) cukik vagytok, imádlak titeket!!! :) <3

    VálaszTörlés
  18. az a nincs egy rongyom se, mit vegyek fel nézés és karlendítés, muhaha ;)
    cuki vagy Adri! :) és végre még egy nőszemély, aki nem kerekekre állítja az ébresztőt, én is hol 07-re, hol 48-ra állítom, az a lényeg, h ne 0 vagy 5 legyen, az olyan sablonos. :))

    VálaszTörlés
  19. imádom ezt a zenét:) a szekrényemben meg nálam is hasonló állapotok uralkodnak:D
    jó lett:))

    VálaszTörlés
  20. lovely blog. Do you want to follow each other darling? XoXo

    FashionSpot.ro

    VálaszTörlés
  21. hihetetlen vagy csajszi, mindig meg tudsz nevettetni, annyira édes volt ez a videó :D és az a party bevágás a végén :D zsíííír, még még ilyet :)

    VálaszTörlés
  22. Jaj, ez nagyon édes lett! Tök cuki vagy, ahogy a szekrény előtt "tanácstalankodsz" :-)

    VálaszTörlés