2012. június 7., csütörtök

csak úgy

nincs érdemleges mutatnivalóm, de gondoltam nem hagylak titeket adri helyzetjelentés nélkül ma sem :) ahogy facebookon már mondtam, Vajaskának megszülettek a kicsi Vajaskái, tegnap még csak kettő volt, délelőtt viszont hívott anya, hogy 3 kis cicmót lát:) 
ha minden igaz a vizsgaidőszakkal is végeztem, de ezt még nem merem elkiabálni, mert ha 4-esnél rosszabb lenne az utolsó eredményem, akkor megyek belőle javítani, vagy egy másikból, amiből beadandót kellett írni, és 3-ast kaptam rá, csak nem tudom miért... de nem is tudom, hogy ezt hogy javíthatnám ki, pedig már annyira beleéltem magam, hogy mindenem 5-ös lesz. mindegy, az az egy kis 3-as nem fogja elrontani a dolgot :D számolgattam, és így is 5 egész fölötti átlagom lesz, annyira örülök:) köszi a szurkolást, a keresztbe tett ujjakat, és hogy gondoltok rám:) 
tegnap Brigivel ennek örömére megittunk egy eperpürés pezsgőt, meg egy mojitot :) Előtte pedig Zitussal töltöttem a napot, vásárolgattunk a h&m leárazáson, kávéztunk, ebédeltünk:)) majd mindent sorba megmutatok, ha felhúztam és ha lesz nálam fényképező, de vettem szoknyát, ékszereket, napszemcsit is:)
most pedig ebédet főzök, csirkemellkockák, zöldfűszeres vajon sült újkrumpli, sült kukorica, görögsaláta, minden lesz:) 
csak ennyiről tudok beszámolni, kicsit úgy érzem el vagyok mostanában kenődve, de nem tudom az okát, csak olyan fura minden. ha társaságban vagyok egyedüllétre vágyom, és fordítva. veletek volt már ilyen? nem akarok kedvtelen lenni, olyan béna :D 

na ennyi voltam mára.
ui.: kicsit változtattam a blog kinézetén, hogy tetszik az új fejléc?:))

tanulás a stégen:)

régebbi adrus

ez is régi:)

 
 
ezeket most unalmamban csináltam:D

legyetek jók, tanuljatok, pihenjetek, érezzétek jól magatokat:) puszi, adri

21 megjegyzés:

  1. állati jó lett az új fejléc :) nekem is be kellene újítanom, de még egyenlőre a fejléc nagy kihívás számomra :DD puszii! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi, naaa akkor nem csak nekem tetszik :D szólj, ha segítsek benne!!:)

      Törlés
    2. dejóóóóó fejléc ♥ .. amúgy nekem segíthetnél .. ha fel akarok tölteni képet fejlécnek akkor nem engedi,csak valamelyik képet ..most is csak egy olyan semilyen van.. :/

      Törlés
  2. A sült kukoricát hogyan csinálod? Csöves kukorica "konzervből" vagy szemesből vagy hogy??! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most ezt éppen fagyasztott szemes kukoricából toltam:) vajon megsütöm fűszerekkel, tök jó íze lesz:D

      Törlés
  3. csácsá vizsgaidőszak :D:D behalok! :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony :D remélem jól végződik tényleg:D

      Törlés
  4. De jó neked, hogy végeztél már a vizsgaidőszakkal!. :) Grat az eredményekhez! (Az a napszemcsi nagyon tetszik!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát nem akartam elkiabálni, de remélem tényleg vége :)) köszönöm szépen:)) neked akkor még kitartás!

      Törlés
  5. nagyon szuper lett a fejléc:) és persze hatalmas gratula a sikeres átlagodhoz, én ilyenről álmodni se mertem soha ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))) örülök, hogy tetszik:)) és köszönöm szépen, jó érzés, hogy nem hiába tanultam:)

      Törlés
  6. nagyon jó lett az új design! :) gratulálok az átlagodhoz! :)

    VálaszTörlés
  7. grat a vizsgáidhoz, szuper a fejléc, vaji kiscicákat meg úúúgy megnézném:)) most így este csak ennyire telik tőlem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))) majd rakok fel képet a cicmókról:))

      Törlés
  8. Nekem is nagyon tetszik az új design , én is pont tegnap változtattam meg a blogon a design-t, remélem majd tetszik mindenkinek :) Nekem a kedvetlenség a ciklusomtól is függ sokszor :D Grat a vizsgaeredményekhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik:))) köszi:)

      Törlés
  9. Szia.:))
    Milyen képszerkesztőt használsz?:)
    Amúgy nagyon imádom a blogodat.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      photoscape-et használok, nagyon szeretem:)
      ééés köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik!!:)

      Törlés