2012. június 1., péntek

cooltour


az új kedvenc helyünk Dórival a cooltour café Szegeden, az árkáddal szemben:) mondjuk magáról a helyről nem sok képet csináltunk még, de majd tervezem h sokszor megyek, és akkor lövök több képet is:)) vannak fotelek, székek, kerti padok, kanapék, asztalkák, mindenféle bútor, de nem rongyosak, nem szakadtak:) egyik része egy ilyen féltető alatt van, de az egész a szabadban:) lógnak lampionok, égősor-szerű, és sötétedés után a szomszéd ház falára tapétamintát vetítenek ki, ez milyen jó már:D a pult ilyen beach stílusú, végig fa, bárszékekkel, vízipipákkal :) az egész udvar ilyen térkövekkel van kirakva, van ilyen kis virágoskert is középen, téglafallal:) a kert végében van egy kis chill szoba, ilyen fekvős pihenős hely:)) minden kis zugban más hangulat, bútorok, fényviszonyok, imádom:) és az árak is normálisak, olyan átlagos, mi egy jegeskávét ittunk, sokáig készült, de nagyon finom és igényes volt, fagyival, jéggel, tejjel, tejszínnel, frissen főzött kávéval:) és ez 480.- volt :) ennyit a helyről, csak el akartam mesélni, hogy mennyire tetszik:) nem támogatnak vagy ilyesmi, nem ezért áradoztam :D:DD (bár jó lenne:D:D)















Dóri:))


na igen, a helyről inkább csak dumáltam, de legközelebb több képet is csinálok:)) 
egyébként a mai napról annyi, hogy ebédet főztem eddig, már meg is kajáltunk apával, most pedig kávézok egyet, lehet kicsit szundizok, de azután kicsit tanulni is kéne:) még jövőhéten egy vizsga, és remélem végeztem:) puszi pónibanda

25 megjegyzés:

  1. Az első képen a bal oldalon a retró szék, pont olyanom van, csak még nem kárpitoztattam át :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) hehe :D nálunk is van pár ilyen régiség:)

      Törlés
    2. Akkor ha kidobnád őket, igény tartanék rá, imádom a retró dolgokat :-)

      Törlés
  2. Fú olyan mintha a nagymamámnál lennék...marha jó...csinálj még képet, kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye?:)) nekem is olyan, de közben meg ilyen mediterrán is kicsit, olyan kevert, de nekem bejön:)

      Törlés
  3. De finom italka lehetett :)) Tök cool ez a hely, tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ez a kis kávézó, engem is a nagyim házára emlékeztet :D Ééés a hajad, olyan szép hoszzúúúú :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm, remélem növöget továbbra is :D

      Törlés
  5. Sajnos nekem negatív élményem volt a hellyel. Ugye kiszolgálás a pultnál értem én, oda is mentem a pulthoz 15, azaz negyedórát álltam ott és a két pultos meg sem kérdezte mit akarok. Pedig jeleztem nekik. Párom már előttem érkezett a helyre, sört kér és a pohár csupa kosz volt.-
    A kiszolgálás nem tetszik de maga a hely hangulata igen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen a kiszolgálás fura, hogy nekünk kell odamenni, bár láttam amikor kevesen voltunk, hogy pl vkit kiszolgáltak normálisan is, hogy kivitték az asztalhoz a cuccot. nem tudom ezt hogy lehetne jobban megoldani, ez tényleg nem olyan jó, hogy így van.minket rögtön kiszolgáltak, bár tényleg nem voltak akkor sokan, meg mondtuk is, hogy mit akarunk, és jófej volt a pultos. viszont ez a koszos pohár, a kosszal ki lehet engem borítani, még jó, hogy én nem tapasztaltam. sajnálom, hogy ilyen élményed volt, remélem azért még betérsz egyszer, hátha a második esélyt megbecsülik:D:)))

      Törlés
  6. ÓÓÓó de szuper kis helynek tűnik, csinálj még róla képeket! Ha valaki tud esetleg Debrecenben ehhez hasonlót az jelezze! :D
    A karpereced nagyon vad, a hajad pedig irigylésre méltó!
    Mosolygós szép napot továbbra is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) oksi kedd felé megyek le szegedre, tutira betérek vizsga után egy kávéra, és körbefényképezem a helyet:)))
      köszönöm a kedves szavakat, édes vagy:)) puszillak

      Törlés
    2. Debrecenben a Neon city hasonló ehhez szerintem.:)

      Törlés
    3. a debreceniek nevében is köszi az infót:) ha én arra járok, csekkolom majd:)

      Törlés
  7. Nagyon jó helynek tűnik! Sok ilyen kellene, az országba! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) bizony, egyetértek:) erre is annyit kellett várnom, imádom szegedet, de igazán imádnivaló kiülős helyet még nem találtam magamnak eddig:D

      Törlés
  8. Mióta olvaslak egyre jobban vonz Szeged :D Milyen hangulatos már..és a mekiben pl 570 az ilyen jegeskávé, jó az is finom, de pl kevesebb így a képeid alapján legalábbis, szóval a 480 eléggé baráti, főleg , hogy friss kávéból van és jaj de megkívántam most ááááá :D Ja és gyönyörűségesek vagytok mindketten <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, örülök, hogy tetszik:)) szeged egy nagyon jó város, szeretem:))) amúgy tényleg rendes adag volt, tele is lettem tőle:) puszillak

      Törlés
  9. úristen, imádoom! csatlakozom a többiekhez, elfogadnék én is több képet róla, annyira jó hangulata lehet! :D még egy ok, amiért elgondolkodom azon, hogy szegedre kéne mennem egyetemre:D
    a karkötődért meg irigykedem :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) jövök akkor majd több képpel:)) szegedre gyere!! :D

      Törlés
  10. igen igen, képet még róla. :) aztán ha megyünk végre Szegedre, barátocska most egyszerűen nem ér rá, de amint megyünk, tutira meglesem én is magamnak!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gyertek minél előbb:)) és ígérem, hozok még képet:)

      Törlés
  11. Nagyon szép vagy adrus! Azt a jegeskávét pedig most úúúgy meginnám :D
    Nyár elején lehet megyek Szegedre, majd akkor meglátogatom én is ezt a helyet. :)

    VálaszTörlés
  12. köszönöm:)) drága vagy:)) én most ittam itthon egyet, meg turmixozok is, de amúgy mindig kívánom a jegeskávét :))) oo szeged vár téged sok szeretettel:)

    VálaszTörlés