2012. május 18., péntek

vinyit

azaz vizsgaidőszak nyitó iszonyatos tivornya :D mondjuk zárni még kellemesebb, de mondjuk én így inkább a zh-k alapján kapom a jegyeim többségét, és nem lesz durva vizsgaidőszakom, úgyhogy nem bántam megünnepelni a kezdetét is :)) Rencsivel ketten támadtunk, nekem egészen késő estig nem is nagyon volt kedvem, de aztán tök jó lett a buli:)) világosban kb napsütésben sétáltam haza reggel, még szerencse h kb 1 darab percet vesz igénybe ez a távolság :D csináltunk pár kegyetlenül ergya képet is, de azért lettek jók is :)
most pedig nemsokára jön Karin, csinálunk egy kis ebédet (szokásos lángoska, kukoricával, sajttal, ananásszal,nyamm) aztán kinézünk a borfesztiválra, ami ma kezdődik:) később pedig megyek haza, majd vasárnap átugrom Zitáékhoz Kkhalasra, fotózni, és együtt jövünk vissza:)) remélem nektek csodaszép hétvégétek lesz, pihenjetek, lazuljatok, találkozzatok minél több emberrel, és legyetek kedvesek mindenkivel!!:)

úgy két órán keresztül ez ment repeatyoutube üzemmódban :D







szoknya: c&a
felső: kínai üzlet
karkötő: h&m
gyűrű: oasap
csak a szokásos :D uncsi vagyok mi?:D 
(amúgy képzeljétek megint kaptam keretet, már meg is rendeltem egy karkötőt, remélem jövőhéten megérkezik és mutatom is majd nektek egyből:))


csók mindenkinek.

16 megjegyzés:

  1. kurva jó az a szám, tegnap mi is nyomtuk ivászat közben :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye?:D csúszott rá nekünk is :D:D

      Törlés
  2. sztem én még láttalak is tegnap jatéban :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. naaa, durvi, odajöhettél volna dumálni:))

      Törlés
  3. nagyon kis csinos voltál :D élőben iiis :D
    bocsi, hogy olyan kis morci voltam, elvesztettem mindenkit és magányos lettem 1 órára :D
    jó kis buli volt amúgy, én is már madárcsicsergésben jöttem haza:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööööszi:) megnyugodtam akkor, azt hittem már utálsz -.- :D szerintem is jóó volt, nyugodtan odajöhetsz ám bandázni ha egyedül vagy (meg amúgy is:)

      Törlés
    2. persze, hogy utállak, néha ki kell mutatni :D :D ezért is kapsz ennyi szivet mára :D :D
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      jó hétvégét Drága :)

      Törlés
    3. hahaaa, megeszlek de édes vagy:))) dupla megnyugvás! :) szép hétvégét neked is kicsi:)

      Törlés
  4. maga vagy a divat !!!! ponilove :-)))

    VálaszTörlés
  5. baaaaaszki nem tudtam h ez a szám a mib zenéje:D köszike!:D

    VálaszTörlés
  6. Vinyit, ez nagyon jó! Szép vagy, szuper az outfit, főleg ezzel a karkötővel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye, nekem is tetszik:)) kööszönöm!!:))

      Törlés
  7. wow! your shirt is sooo coool! magical <3

    VálaszTörlés