2012. május 6., vasárnap

sunny sunday

sziasztok kisbékáim :D először is köszi a sok-sok drága kommentet, amiket írtok mindig, hihetetlen cukik vagytok, imádnivalóak! :) most ilyen pihenős, kajálós, ellazulós képeket hoztam, mert kb. ebből állt a hétvége, főzés-sütésből, pici napozásból, rokonokból, és ma délután egy kis beadandó befejezésből, tanulásból:) a következő 2-3 hetem őrültek háza lesz tanulás terén, de azért a mókákat sem akarom kihagyni, így gondolom alvásból nem sok jut majd, de remélem ötösökből annál több kerül majd az etr-be:) 
remélem ti is nagyon jól vagytok, és felköszöntöttétek az anyucikat, nagymamikat ma:)) puszi mindenkinek!




cukkinikrémleves :)

vaj(l)i(ng)

B:)







Anyák napja:)(tavaly nyári kép:)



 remélem így a vasárnapi ebéd után  nem érintettek rosszul titeket a kajás képek :D puszipillangó szálljon az orrotok hegyére :) 
adru

28 megjegyzés:

  1. ugy imádom a képeidet, annyira csodás hangulatúak mindig:))

    VálaszTörlés
  2. háááát...most nagyon megkívántam a palacsintát...:D már olyan régóta akarok enni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) remélem ettél is már azóta:)) puszi Lynnie!!:)

      Törlés
  3. És most eljött a pillanat, amikor lemegyek muffint sütni. :D

    VálaszTörlés
  4. imádom a képeidet :)) főleg ezek a nyáriak.. annyira hangulatosak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Ancsi, jó ezt hallani :)) örülök:)

      Törlés
  5. Engem a napozós képek érintenek rosszul, mivel, hogy hófehér vagyok és még esélyem sincs a napozásra! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe én is úgy kezdtem, de pikkpakk leégtem:D

      Törlés
  6. olyan hangulatosak :) S az a húsleves mennyire szépen néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, és anya is köszöni:))

      Törlés
  7. Hahhó :)
    Tell Me About Yourself díjat kaptál tőlem,fogadd sok szeretettel!
    http://makeupworld-heli.blogspot.com/2012/05/tell-me-about-yourself-award.html
    Xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, naagyon szépen köszönöm Heli!!! :))

      Törlés
  8. Imádunk Adri és persze a veled együtt pózoló Vajit is! :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek lettek a képek megint. Persze, hogy megköszöntöttük anyucit meg mamcit is. Anyucinak saját készítésű lapot adtunk Lillával :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ^^ jaj de édesek vagytok, és mit írtatok rá, vagy mivel díszítettétek?:))

      Törlés
  10. Csodás képeket csinálsz. *-*

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó képek mint mindig:D osztozom sorsodban, egy hónap leszázalékoltság, amíg túl nem esek még a záróvizsgákon is...na de majd utána:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :))) hajrá hajrá, kitartááás oda is :)

      Törlés
  12. Szió!
    Nem rég találtam ide, de egyszerűen hihetetlen életöröm árad Belőled az olaladból és fantasztikus a családod is! Az is ahogyan önmagadhoz állsz és mennyire látszik, tudod milyen értékek fontosak. Idősebb vagyok Nálad de úgy érzem példa vagy még nekem is. Nagyon jó látni, hogy vannak olyan fiatalok, mint Te! (uhh ez az utolsó mondatom nyanyás lett :D)
    Légy boldog és egy nagy szegedi puszi <3
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kedves Viki, üdv itt:)) köszönök szépen minden egyes szót, nagyon jól esik!!! köszi tényleg:)) meghatottál most nagyon!:)) (és még a nyanyás mondat is ütött:D) hasonló jókat kívánok, puszillak:)

      Törlés
  13. Imádom a blogodat, ezért kaptál tőlem egy díjat. :)
    http://stilebellezza.blogspot.com/2012/05/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
  14. Jaj, imádom a cukkinikrémlevest! Vajacska is tök cuki!
    Mindig olyan szuperek a hétvégéid, szinte irigyellek :-) Pedig aztán én is megyek egyfolytában ide-oda...

    VálaszTörlés
  15. Díjat kapott a blogom, amit tovább illik adni. És Te vagy az egyik, aki szerintem megérdemli, mert a Te blogod mindig megnevettet és jó kedvre derít!
    http://rodziasszony.blogspot.com/2012/05/dijat-kapott-blog.html
    Remélem nem zavartalak és legalább akkora örömet okoztam vele neked, mint amekkorát nekem okoztak!

    VálaszTörlés
  16. Szia! Díjat kaptál, less be: http://weallwant-love.blogspot.com/2012/05/tell-me-about-yourself-award.html

    VálaszTörlés