2012. május 16., szerda

random képek a hétről

egy-két képet pakolok csak fel a hét eddigi mozzanataiból, mondjuk nem sok történt, zh, zh, mini interjú szimuláció (:D  a lényeg, hogy önéletrajz, angolul, magyarul, meg motivációs levél és menni kellett a tanár szobájába), és még holnaaaap is zh-zom, de ez a projektmenedzsment kiborít, egyszerűen nem fogom fel amit olvasok... mondjuk ezen nem segít, hogy blogolok most egyet, de akartam ma is írni ide:)) viszont azon gondolkoztam, hogy máskor többen kérdeztétek, hogy hogyan tanulok (és bár most úgy tűnik nem valami hatásosan..:S:D) de még kíváncsiak vagytok erre? mert akkor a közeljövőben összeszednék egy postra való gondolatot erről a saját tapasztalataim alapján:) mit szóltok?:)) na ennyit akartam, szurkoljatok holnap reggel, mert megbolondulok. :) utána egyébként egy kicsi pihi lesz, kezdődik a borfesztivál pénteken jupiiii:) még pénzügyből írok jövőhéten, aztán 29-én meg 30-án lesznek vizsgáim, és nem akarom elkiabálni, de remélem végeztem is ezzel a félévvel:) (na jó még egy borturizmusra el kell ruccannom, egyefene:D:D)










Zitával :) követitek már? érdemes volna:D


 

na ennyi voltam, poccolok (:D) tanulni again... szurkoljatok ha belefér az időtökbe, amennyiben nem fárad bele az ujjatok és egyáltalán ébren lesztek már reggel 8-kor :)) kösszentyű:)) csókpuszikál titeket, adrus

15 megjegyzés:

  1. ha megkérhetlek, belinkelnéd Zita blogjának címét?? :$ előre is köszii! (:(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha rákattintasz, hogy Zitával, akkor is átdob a blogjára, de http://shoesinheaven.blogspot.com/ :)) tessék:)

      Törlés
    2. ohh, arra rá se mentem :$ de köszi :D

      Törlés
  2. Köszi Adrus a linket, a minap írtad, de akkor nem találtam. Ma viszont rájöttem a rejtett hivatkozásra, juhééé.
    Holnap ügyesen aztán jó mulatást a hétvégére! ;)
    Projektmenedzsmentet én is két félévig gyűrtem, igaz biztosan más vonatkozásban (művelődésszervező szakon).

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert holnapra! :) Szorítok! ;)

    VálaszTörlés
  4. Sok sikert :). Amúgy én kiváncsi vagyok, arra, hogy miképpen tanulsz :P. Puszii :*

    VálaszTörlés
  5. Úúgy tetszik az a fonat *-* Soksoksok sikert a vizsgákra :))

    VálaszTörlés
  6. a leopárdmintás sálad nagyon jóó! :))
    szerintem jó ötlet a tanulmányos post is :D

    VálaszTörlés
  7. Sok sikert! Remélem olyan könnyű lesz, mint nekem tegnap a vizsgám. :-) És igen, én kérek tanulási útmutatót! :D

    VálaszTörlés
  8. Sok sikert a vizsgákhoz, biztos nagyon ügyi leszel!
    Elárulod, hogy a rózsaszín az milyen körömlakk? Úgy szeretnék egy ilyen babarózsaszínt.. :)

    VálaszTörlés