2012. május 15., kedd

pink,narancs,kék - egy ruha


na ideszöktem blogolni egy kicsit, nem mintha nem kellene gőzerővel tanulnom holnapra..áá dehogy.. :D na szóval ott tartottam a sztoriban, hogy vasárnap ahogy hazaértünk az előző napi buliból, már kezdhettünk is készülődni, hiszen egy nagyobb családi szülinapi ebédre voltunk hivatalosak:) ugye aznap már rendes hideg lett, így a ruha fölé zakót húztam, de talán úgy jobb is volt:) az ebéd finom volt, csak mi eléggé álmoskásan vészeltük végig, de azért jól éreztem magam nagyon:) végül visszakocsikáztunk szegedre, és aludtam egy hatalmasat:))

nem készült valami sok kép, ezért még este az albiban lőttem párat a szokásos helyemen:D











ruha, zakó - turi
karkötő  - h&m
gyűrű - oasap

és már két napja csak esik az eső, hihetetlen, de itthon melegítőben, pulcsiban, vastag zokniban, takaró alatt is fázom kb.. na mindegy, pockolok (olyan vicces ez a szó:D:D) is tanulni, szurkoljatok holnaaaaap reggel adrusnak!! :) köszönöm bogyókák, puszi:)

25 megjegyzés:

  1. tök jó képek :) Csini a ruha, de szerintem egy kicsit túlságosan rövid.. nem-nem odalent, hanem fent.. egy kicsit fentebb kellene lennie :) Persze csak szerintem :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) igen, lehet igazad van, meg mindig igazgattam, de némelyik képen lejjebb csúszott, meg azt hittem h pont méret, de szerintem kicsit nagy szám:)) mindenesetre köszönöm a kommentet:)

      Törlés
  2. turiból van ez is??:D iszonyú jól néz ki, nagyon csini vagy benne!!:))

    VálaszTörlés
  3. Jajj de jó a ruhád. El sem hiszem, hogy turi :). Sok sikert holnap reggel, szurkolok :).

    VálaszTörlés
  4. huuu de dögööös :) nagyonn jóó :) micsoda műtermetek van :P szorítok!! én is holnap vizsgázok..záróvizsgázok.. és le nem akarok kattani innen -_- :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon nagyon jóóó ez a ruha, és dögös vagy benne! :)

    VálaszTörlés
  6. Aztaaaa,az a gyűrű... csudi szép!

    VálaszTörlés
  7. Ez a ruha valami fantasztikus! Nagyon dög vagy benne! ;)

    VálaszTörlés
  8. jaaaj az a karkötő<3 csodaszép!

    VálaszTörlés
  9. nagyon édes ruha! :D sok szerencsét holnapra! :)

    VálaszTörlés
  10. héééj de csini ez a lány, istenkirály a rucid :) sok sikeeeeert :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon dögös ruci!!!Hajrá holnap! :)
    Jah ez a pockolok dolog :D Mi Borsodiak azt is szoktuk mondani, hogy pocolok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe az is jo, azt is fogom mostantól használok h pocolok, már lehet pucolok is :D

      Törlés
  12. Szia!

    Nagyon szép a körömlakkod!! Megkérdezhetem, hogy milyen márkájú és mi a "neve/kódja" ??

    Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Rita!! sajnos én kevertem ki a színt, úgyhogy nem tudok segíteni ebben:)

      Törlés
  13. A ruhád meseszép, nagyon jó kis fogás volt!!! Nagyon csinos vagy!
    Nálunk is foscsi az idő, nagyon lehangoló főleg hogy nem régen estem haza a suliból és élni sincs kedvem már ilyenkor. :(
    Kitartást pónikirálylány, holnap kivételesen engem nem kérnek számon így majd 100%-osan tudok szorítani!

    VálaszTörlés
  14. Szépséges vagy Adri, mint mindig:) Tetszik a ruci, a smink, az élszerek, vúvúvú <3 :)

    VálaszTörlés
  15. Pónilány hát olyan szép família vagytok! :) A ruha csini és nagyon tetszik, a kedvencem viszont az uccsó kép, olyan vagány (de a grimasz miatt diló) csajszis.
    Hajrááá holnap!
    A pasi poccolásnak hívja ugyanezt. Mármint az itthon akármicsinálást. Az is mókásan hangzik, nem is értem, a 4 és fél év alatt hogy nem vettem át, nekem csak punnyadás maradt.

    VálaszTörlés
  16. Úh ez a ruha! Állati dögös! Nekem is olyat! :D Nagyon jól áll!
    Imádok túrni.. :D

    VálaszTörlés
  17. Csini Minnie vagy *-* puszcsi <3

    VálaszTörlés
  18. megint csak nagyon csini vagy :) ez a ruha nagyon jól néz ki már meg sem lepődöm, hogy a turiba ilyeneket ki lehet fogni :P viszont ilyen karkötő nekem is kell iszonyú jól néz ki *.*

    VálaszTörlés
  19. Wow, de jó ez a ruha és nagyon jól áll és tök jó, hogy ennyi szín van benne és mindenféle blézerrel is el tudom képzelni :-)

    VálaszTörlés
  20. köööööszönöm lányok!! írnék egyenként is, de nem akarom teleizélni a kedves szavaitokat, olyan drágák vagytok!! így egyben válaszolok, de tényleg mindenkinek hatalmas köszi!! :)) melengetitek a szívemet rendesen, imádlak titeket!!! :))) puszinyuszi:)))

    VálaszTörlés