2012. május 29., kedd

oasap karkötő :)

nemrég kaptam egy emailt, hogy feltöltötték 20$-ral a keretemet, és én abban a 10 percben meg is rendeltem ezt a karkötőt. nem nézelődtem sokat, úgy voltam vele, hogy ilyet nem találnék nagyon itthon, vagy nem szánnám rá a pénzt, ez pedig pontosan 20 $-ba került, ha jól emlékszem:) ITT meg tudjátok nézni a webshopban :) 
kb egy két alatt megint itt volt a csomag, mármint otthonra érkezett, de jöttek anyáék hozzánk gyereknapozni, és elhozták nekem :) nekem tökre tetszik, jó is rám (féltem, mert szerintem vastagabb a csuklóm, mint az átlag.). 
Pont olvastam Fruhnál, hogy egy kommentben azt kérdezték tőle, hogy nem unjuk-e, hogy megalázkodunk az oasap előtt ilyen gagyi dolgokért. ez a felfogás szerintem elég béna, mert szerintem kb mindenki, aki nagyobb dolgot rendelt (táska, ruha), az negatívumot írt le, senki sem alázkodik. oké, én teljesen meg voltam elégedve a kis gyűrűmmel (post róla ITT), de szerintem azon nem is tudtak volna mit elrontani. én sem érzem úgy, hogy megalázkodtam volna, elfogadtam egy ajándékot, és természetesen írok róla, de nem hiszem, hogy ez megalázkodás lenne. ennyit erről :)

remélem nektek is tetszik majd, én tökre bírom :D 





ha gondoljátok, nézzetek szét az oasap oldalán, bár, mint már mondtam, máshol ennek töredékéért is lehet, hogy meg tudjátok rendelni :)

hogy tetszik?:) 

(ui. ma egész nap tanulok, holnap vizsga, utána beszámolok a gyereknapról nektek. remélem jól vagytok, puszi nektek, adri)

30 megjegyzés:

  1. klassz, én is nézegettem:)

    VálaszTörlés
  2. Amit adnak,el kell fogadni :)))
    Én örülök,hogy van ilyen lehetősége másoknak. Talán majd nekem is lesz,ha fejlődik a blogom :)

    A karkötőd meg tök vagány!

    VálaszTörlés
  3. Ezt én is megvettem, az Ebayről, ha jól emlékszem 6 dollárért... :) De mivel neked tulképp ingyen volt, igazából ne sajnáld. :D De azért durva, hogy megháromszorozták az árát - bár én ilyeneken már meg se lepődöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, tudom, hogy ott olcsóbb, de igen, így nekem ingyen volt :D

      Törlés
  4. ebayes bevásárlókosárkámba már benne van egy ideje ez a karkötő, csak sose tudom eldönteni milyen szín lenne a legjobb :) apropóóóó: nekünk össze kell még futnunk h felpróbáld a gyűrűűt! :)) pusziii.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tééényleg, kíváncsi vagyok, mert jó lenne megkaparintani :D puszi:)

      Törlés
  5. Annyira nagyon király ez a karkötő!!!!

    VálaszTörlés
  6. Ilyet én is szeretnék, csak sehol sem találtam még. Nekem meg az a félő, hogy mondjuk nagy lesz, mert elég kis vékonyka a csuklóm :)
    Sok sikert a vizsgáidhoz, nekem is kéne tanulni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát szerintem kisebb csuklóra is ugyanúgy jó lehet, lecsúszni nem hiszem h lecsúszna, amúgy meg nem nyílik szét :)) kitartás neked is, én tökre lazsálok:D

      Törlés
  7. Nagyon szuper, nekem is tetszik! Sok sikert a vizsgádhoz és jó tanulást kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Hát, nekem nagyon nem jön be (mert arany és mert olyan furi), de én ékszerek terén jobban kedvelem az egyszerűséget, ill. a színességet. De nem lefikázás végett akartam most hozzászólni, hanem, h jelezzem, szerintem is el kell fogadni, míg nem csesznek át/nem akarnak speckó reklámot/h hazudj és még sorolhatnám.
    Ajándék neked, ez simán jár ennyi lelkes poszt és beleölt munka után! ;)
    Hajrááá Adri holnap, ma meg nem lazsálunk, tanulunk! -óóó, de bölcs és stréber vagyok így legalább 5 év távlatából, én még az utolsó napon is annyiszor lébecoltam el a tanulást, amikor csak lehetett /de mázlista vizsgázó voltam mindig is, utólag már bevallhatom/, szóval nem ez a mérvadó! :))-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D semmi gond, tudom, hogy nem fikázásból írtad, nem tetszhet mindenkinek minden:)) szerintem amúgy meg se nagyon nézik a postot, és nem várnak el semmi extrát, hazudni biztosan nem hazudnék, a bannert is csak az oldal aljára tettem ki :D
      amúgy simán lazsálok, mindig minden mást csinálok, és hébehóba, ha jön az ihlet tanulok gyors 10 perc alatt egy oldalnyit :D :D de én is szerencsés vagyok általában (le is kopogom:D), biztos nektek köszönhető, hogy ennyire szurkoltok:) remélem holnap is mázlis leszek:))) puszillaK:)

      Törlés
  9. Nálam is ugyanezt kommentelték, hogy megalázkodunk ezekért a dolgokért meg ilyenek..ember! most ezt miért? szerintem nem is tudják ez mit jelent, mi csak élünk egy lehetőséggel azt ennyi, különben is, sokunk megdolgozik érte a blogba fektetett energiával :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát jah.. lehet kívülről ez jön le, de szerintem senki sem alázkodik, és őszintén mondják, amit mondanak (legtöbben)
      amúgy én sem kaptam meg a 30dollárt, pedig én is fölötte voltam a minimumoknak, szerintem csak elfogyott a pénzük, meg ahogy nálad is írták, annyira nem jött be a PR.. de mindegy, örüljünk a kicsinek is, nekem ez a két ékszer már tök jól esik :)

      Törlés
  10. nagyon jól néz ki,bár én nem venném meg.. csirke lábak jutnak eszembe róla :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe kicsit olyan jah:D anya azt mondta h megékrezett a verébkarmod :D

      Törlés
  11. Húú, nagyon vad, bár nekem nem a stílusom. Hát, igen, ki kell használni a lehetőséget, ha már ingyen volt! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszi:) bizony, gondoltam, hogy nem lesz mindenkinek tetsző, de nekem bejön:)) legközelebb vmi ezüst színűt választok már:D (ha lesz legközelebb:D)

      Törlés
  12. Tök menő szerintem:$ sajna nem az én stílusom, de neked tök jól áll! :)

    VálaszTörlés
  13. Tényleg elég jól néz ki! :) Én most fogok rendelni egy masnis nyakláncot, de kicsit megakadtam a rendelésben!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na szóólj, ha tudok segíteni benne:)) és köszi:) kivi vagyok a nyakláncra, cuki lehet:)

      Törlés