2012. május 3., csütörtök

majális

a szeretet ünnepe:D:D na viccet félretéve, már a videóban láthattátok, hogy Karin jött hozzánk hétfőn, aztán kedd reggel Zita is becsatlakozott a Hódi kiscsaládhoz, és mentünk majálisozni:)) kártyázás, éhezés, majd végre kééééész a pörkölt&pacal (:D), aztán meg kitelepültünk plédestül a pusztára és ittunk ettünk mókáztunk, és a vadtehenek támadásától féltünk :D magunktól nem is gondoltunk volna ilyesmire, de aki arra járt csak így mondta, hogy úúristen ezek a lányok hol ülnek, hát jönnek a vadteeheneeeeek:D de persze nem jött semmi, azért Kömpöc nem ennyire veszélyes hely :D egyébként remélem a lányok is jól érezték magukat így faluhelyen:D néztünk Forma1-es talicskaversenyt, jajj nagyon vicces volt, apukám volt a főnök:D  egész jó kis hangulatba keveredtünk, végül egy srác pajtásunk, Peti visszahozott minket kocsival szegedre, és ha már benne volt a lábunkban a bugi, akkor elnéztünk bulizni is:)  másnap viszont még kontrollra kellett mennem a sebészetre, de már teljesen jól gyógyulok:) ma pedig zh-t írtam, szerintem jól sikerült:)))

vajjer:))

:D:D







:))

lánykák :)


charlie angyalai kb :D

és az esti buli:))

ennyi voltam mára, holnap végre tudok fotózni egy kicsit, egy felkérésre csinálunk képeket, de még nem tudjuk mindet holnap, de legalább el tudom kezdeni, kezdem már rosszul érezni magam, hogy csak húzom az időt:S dehát a betegség nem játék. naa de majd erről a projektről fogtok még hallani, mert majd elmesélem, hogy mi is ez:)) na addig is puszillak titeket drága olvasóim!!:)) szépséges szép délutánt!:)

29 megjegyzés:

  1. uu nagyon hangulatosak a képek! klassz lehetett:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm drága lilian:))) igeeen, jó móka volt:)

      Törlés
  2. nagyon jó a gyűrűd! :)

    VálaszTörlés
  3. annyira különleges ember lehetsz :-))) mosolygok a bejegyzéseid után !!! Csak íg tovább. komolyan. pont.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm:) én meg imádom amikor írsz!!! :)) köööszönöm tényleg!!

      Törlés
  4. Egyetértek Gubo23-al. Kaptál tőlem egy díjat: http://csipkelany.blogspot.com/2012/05/leibster-blog-dijat-kaptam.html :)Cupp

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm Drága! és a díjat is:))) juhuuu:)

      Törlés
  5. basszus milyen barna vagy már?!:DDD
    nyakláncod honnan? várj kitalálom..h&m?:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. picit leégtem előtte nap :D:D őő most kaptam ajándékba szülinapomra, de szerintem az I am-ből van, legalábbis olyan zacskóban kaptam azt hiszem:D

      Törlés
  6. pózolj radlerrel!:) nyámmá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja nem tettem volna le egy pillanatra sem :D

      Törlés
  7. Imáádom a nyakláncod és a nacid *-* Igazi tavaszias:)
    Az ilyen majálisozások mindig nagyon jó kedvel telnek el! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm:))) én is szeretem őket:)) remélem te is jól érezted magad a hosszú hétvégén:)

      Törlés
  8. Nagyon hangulatos képek és abban én is egyetértek, hogy különleges vagy. :)

    VálaszTörlés
  9. Sok puszi! Cukik vagytok! Szerintem interaktívos lánynaplós... :D

    VálaszTörlés
  10. vadteheneeeek xD jót nevettem:D cukik vagytok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D igen nagyon vicci volt:D:D puszillak drágaság:)

      Törlés
  11. Miért kell sebészetre járnod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mert cisztám lett és begyulladt. majd műteni is kell.

      Törlés
  12. olyan jó képek lettek :D főleg "vajjer"-ről :D:D

    VálaszTörlés
  13. Szerelmes vagyok a láncodba?Honnan van????:)
    Amúgy kukk be hozzám,díjat kaptál!:)
    http://zituublogja.blogspot.com/2012/05/viragok-es-dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem I am-ből:)) köööszönöm a díjat, olyan édi vagy:)

      Törlés
  14. Jajjjj de jó a nyakláncod *.*

    VálaszTörlés
  15. Hééj Pónilány, ne tessék cisztákat növeszgetni, az nem jó dolog! Tessék elgondolkodni, h mi a baj, miért nőhetett oda a gonosz, aztán tessék megoldani a problémát! ;)
    ANnyira okos tanácsadó vagyok másoknak (persze ezt most ironikusan értem), a saját kis dagadásom meg persze "lelkesen" növesztgetem időnként.
    Kimaradt ez a bejegyzés, olyan cuki Vaji a fetrengős képen, meg ti is édes lányok vagytok! A talicskatoló verseny pedig muhaha, jót nevettem rajta.

    VálaszTörlés