2012. május 5., szombat

laza pénteki outfit

tegnap Karint fotóztam, majd meglátjátok miért is, de rólam is lőttünk pár képet, ezeket mutatom most meg nektek:)) előtte nap pedig a koliban voltunk egy kis lazulásra, onnan csak egy kép jön:) viszont most gyorsan felmosok a házban, anya már végzett a porszívóval :D úgyhogy megyek is, utána pedig tanulás, beadandózás, palacsintasütés vár rám:) puszi nektek, csodaszép hétvégét!!!











http://lookbook.nu/look/3432337-friday feltettem lookbookra is a szettet :) 

remélem nem tartjátok túl egyszerűnek vagy vmi:)) puszillak titetek:))

31 megjegyzés:

  1. uhh, az első képen lévő kockás inged honnan van? sok mindent megtennék érte, hogy legyen egy ilyenem ;) :D:D:D
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez engem is érdekelne...nagyon szééép *.* úristen :D

      Törlés
    2. Roni, turkálóból van sajnos és férfiing :D mikor megvettem nagyon tetszett, aztán bénának éreztem, most pedig ismét kedvem lett hozzá:) beszéltük barátnőmmel h szerintünk a jó idő kellett hozzá, télen nem is hordunk kockás inget :D

      Törlés
    3. Nikó, nem is láttam a te kommented:)) kööszönöm nektek:)) hátha ráakadtok hasonlóra, Topman amúgy a márkája:D

      Törlés
  2. nagyon tetszik az a naagy szürke (vagy kék?) táska :) honnan van?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi ági:) szürke a táska,ééés invito a márkája, de turkálóban vettem:)

      Törlés
    2. Nekem is nagyon tetszik, pont akartalak kérdezni felőle. :)
      Csini vagy!

      Törlés
  3. Nekem a cipőd tetszik nagyon, hol tudtál ilyet beszerezni? Egyébként nagyon jók a képek, csini az outfit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) a h&m-ből van, és fehér cipőfűzővel árulták, csak vettem hozzá mindenféle színűt:) nagyon sok színben árulnak most ilyen cipőt a h&mben, meg szerintem máshol is:))

      Törlés
  4. áááh. de jó képek *.* a felsőd és a táskád valami eszméletlen jó *.* pont én is valami ilyesmi rohangálós táskákat keresek, de sajna ahol én lakom, nincsen ilyen turkálók, csak ilyen piacos turik, amikbe inkább mama dolgok vannak :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm Vikii:) sajnálom, hogy nincsen arrafelé rendes turkáló, nekem életmentő néha egy-egy ami szegeden van:D

      Törlés
  5. nagyon jó:)
    bárcsak ilyen egészséges és hosszú hajam lenne:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi Rami:) édes vagy:)) szerintem az enyém sem túl egészséges, legalábbis a vége nem annyira:S

      Törlés
  6. a második kép a kedvencem , olyan mintha nem is te lennél rajta :D ..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:D bár ha olyan mintha nem is én lennék és az a kedvenced..:S :D csak viccelek, köszi:)

      Törlés
  7. istenem azon az "égbenézős" képen milyen gyönyörű vagy!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de drága vagy Dia :))én először nem tudtam eldönteni h nagyon utáljam vagy nagyon szeressem azt a képet:D

      Törlés
  8. baglyos gyűrű :))
    nagyon szép a szemed!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))) bizony imádom a bagolykákat:)

      Törlés
  9. Nagyon csini voltál megint :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csininek azért nem mondanám, de kevés alvás után és fotózáshoz tökéletes kényelmes volt:D:D

      Törlés
  10. nagyon jó az a baglyos gyűrű! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia! én nem rosszból mondom pusztán érdeklődésből a következőket, és le akarom szögezni, hogy nagyon csinos, aranyos lánynak tartalak. Az érdekelne, hogy téged sosem zavart hogy az átlagnál esetleg kissé teltebb alkatod van? Sikerült így elfogadni magad?(mert látom, hogy nagyon jó stílussal a neked jól álló darabokat választod:))puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! természetesen kétoldalú a dolog, próbálok ennek megfelelően öltözködni, és ha úgy vesszük, ezzel el is fogadom magam. másrészről pedig nem, nem fogadom el, bánt a tudat, de valahogy nem voltam sosem elég erős és kitartó h változtassak, mert annyira mégsem utálom magam még :D:D de kérdésedre válaszolva, persze, hogy zavart, manapság szerintem nem tudsz olyan embert mondani, akit nem zavar az ilyen dolog.

      Törlés
  12. Szia! :) Díjat kaptál: http://zsattibeauty.blogspot.com/2012/05/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
  13. I'm impressed, I must say. Seldom do I encounter a blog that's both educative and amusing, and without a doubt, you have hit the nail on the head. The problem is something that not enough people are speaking intelligently about. I'm very happy I stumbled across this in my hunt for something regarding this.
    my site: preco ouro

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh, it's so great feeling to read your comment, thank you!!:)I'm happy to see that you think this way :)

      Törlés
  14. Why visitors still make use of to read news papers when in this technological globe all
    is accessible on net?
    my page - suplementos para musculação

    VálaszTörlés