2012. május 21., hétfő

képáradat :)

sziasztok szivecskéim! sok-sok képet mutatok most nektek, kevés dumával fűszerezve, remélem tetszik az arány:D
a hétvégén:
sokat aludtam
klub-vacsorára mentem anyáékkal
napoztam
grilleztünk
Zitát fotóztam (erről post később)
borfeszteztem kicsit :)

jönnek telós képek úgy random időpontokról, mostanról, jönnek fényképezős képek, jönnek cicusok, kaják, adrik:)) remélem élvezni fogjátok a képzuhatagot:)

















zsírkolbi:)







"jól látom, hogy az ott egy hatalmas tál bableves sonkával?" fej :D









na el is sétálok innen learninglandbe, holnap zh:)) csókpuszi.

40 megjegyzés:

  1. jaj megéheztem...az az epres süti, nyammmi:D vajit még mindig nagyon megdögönyözném, a bableveses szöveg tök vicces:D sok sikert holnapra!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe:)) vaji szeretné h megdögönyözd, imádja:))

      Törlés
  2. Gyönyörű hosszú a hajad. :-)

    VálaszTörlés
  3. ÚÚ de szép a befonott hajad :O mondjuk a kiengedett is :D:D és szuper ez a farmer dzseki, én is már begyűjtöttem 2 darabot (turiból) és imádom :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm:) amúgy az enyém is turis :))) puszillak

      Törlés
  4. A fonott hajad csúcs szuper! nagyon jó hangulata van a képeknek.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuperek a képek, azaz epres süti nagyon nyálcsorgatóra sikerült. A cicmók még mindig nagyon aranyosak, ezúton gratulálok Vajaskának is. Én is holnap zházom reggel, rendesen félek már.. :(
    Sok sikert neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!:)) bizony finom is volt nagyon:)) Vajas is köszöni:)) remélem jól sikerült a zh-d!!!puszi

      Törlés
  6. Nagyon jó képek, az epres süti engem is nagyon megfogott:) Cukik a színes körmeid szépség:)

    VálaszTörlés
  7. nem tudom, h az epres sütit mondjam elsőre vagy a halszálkafonatos hajad, a guszta tejfölös steak krumplit, vagy az öledben leledző anyát, vicces zsírkolbit, esetleg a szépséges virágokat.
    én azért a sok dumát is szeretem mellé, de így is öröm szívemnek ez a poszt.

    jah meg még az jutott eszembe, h ha egyszer valami miatt szerveződne blogtalálkozót, ne hagyjatok ki, lécciléccilécci! :))
    hajrá pónilány, jó tanulást, kitartááás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tuti h nem leszel kihagyva te:))) <3

      Törlés
  8. a macskás képeken nagyon jó a szandálod! :) az epres süti tényleg nagyon jól néz ki :D
    sok sikert a ZH-hoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm:))) remélem sikeres voltam:) puszi

      Törlés
  9. Szuper képek, nagyon hangulatosak ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök h tetszik!!:))) puszillak

      Törlés
  10. óó a hajad deszép úgy befonva *_*

    VálaszTörlés
  11. A macska meg a virágok szuperek...az utolsó előtti kép rólad nagyon klassz!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon csinos vagy:)

    És pirosgyümis tejsavóital forever:)

    És kérem a hajad:)
    Ha nem adod,elveszem:D

    Szép hetet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))) hova küldjem a hajam?:D

      Törlés
  13. Milyen jól néz ki a farmerdzsekid! :) Vajas pedig nagyon édes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm, turkából van:))

      Törlés
  14. Imádom mindegyik képet! :)

    VálaszTörlés
  15. Szuper kis válogatás lett, szép vagy, tök jó ez az utolsó outfit. Bírom, hogy mindig olyan jól fotózod a legegyszerűbb kajákat, hogy az embernek összefut a nyál a szájában. A cicák meg cukik nagyon!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm Bogi:)) a kaják pedig, istenifinomak, akármilyen egyszerűek is :D

      Törlés
  16. Mit meg nem adnék egy ilyen gyönyörű fonatért :)
    az enyém kb fele, sőtt még annál is vékonyabb :(:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jóó sok hajam van amúgy tényleg:D

      Törlés
  17. Szia!
    A krumplis receptet és a sütis receptet le tudnád írni? annyira jók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) a krumpli csak annyi, hogy megsütöttük grillsütőben és sültkrumpli fűszersóval van megszórva ( ilyennel: http://www.szilasfood.hu/pic_termek/b_40104882.jpg)
      a sütis receptet pedig felrakom majd egy postban:)

      Törlés