2012. május 31., csütörtök

gyereknap volt:)

vasárnap Anyáék átjöttek 3 szem kicsi lányukhoz és 1 szem óriás Zoltánhoz gyereknapozni :) ha már mi nem megyünk haza, ők jönnek, imádom:D hoztak teljes vasárnapi ebéd menüt, egy nagy fazék csirkehúslevest, sült kacsa, mindenkinek frissen főzött eperdzsem, nagy kosár eper, stb:) sütit is hoztak, a nagy tepsi a hátsó ülésen utazott. végig az egész úton nyugodtan, amikor is az utolsó lámpánál apa befékezett, mert sárgára váltott a lámpa....a süti pedig az anyósülés alá hopp becsúszott:D:D anya totál kiborult, tesómnál a parkolóban mire mi leértünk, már nagy részét megmentették, de még egy csomó ott volt lenn, ami még menthető volt és nem érintkezett semmivel azt kanállal kiettünk a kocsi aljából meg felszedtük egy tálba:D:D:D aki látott arrafelé h az anyósülés alól majszolgatok valamit, ne lepődjön meg, annyira finom volt az krémes epres süti, hogy bárki ezt tette volna:D:D szóval a kalandos desszertfogyasztás, ebéd, és egy kis forma1 után a városba jöttünk, sétahajókáztunk, hídi vásároztunk, borfesztiváloztunk, jó volt nagyon:))) 
hétfőtől pedig tanulás volt, szerdán vizsgáztam, ma pedig péntek van? ugye nem? oo csütörtök, oké akkor nincs olyan nap, amivel nem tudnék elszámolni :D szóval tegnap vizsga után egy páros fotózásom volt, majd jövök a képekkel of course, azután petrával taliztam még kicsit, azután pedig az egész délutánt dórival töltöttem, este még vacsit is csináltunk nálunk :) előtte pedig a cooltour caféban ültünk, ez az új kedvenc helyem szegeden:) erről is hozok majd képeket:) most pedig megyek majd haza, vasárnap fotózok egy keresztelőt, szurkoljatok, hogy ügyes legyek:) 
na most rendesen kaptatok szöveget, bocseszkó:) viszont jön sok-sok kép is a vasárnapról:

nagyjából az outfitről már láttatok képet:)




trikóruha: turka
cicanadrág: kínai
farmerkabi: turi
masni: Zsannuart :) http://warlenka.blogspot.com/ 


hajókirándulás:)






kalácsképű adrus a hajón:D:D








apa és sziszi:)



a klasszis ezüst szoboremberrel zárom a postot :D jövök még lehet ma, de a héten tutira:)) most a duma is sok volt, meg a képek is, remélem nem bánjátok:) (de hogy bánnátok már, hisz szeretitek nem?:D)

puszi, adruskoma

23 megjegyzés:

  1. Jó kis hétvégéd lehetett! :)

    VálaszTörlés
  2. imádom mikor beindul az "adriduma" :D nagyon hangulatos kis képek, jó hétvégéd lehetett:)
    nekem is van kalácsképű képem, ez tök vicces :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor jó, nem csak engem szórakoztat :D:D kalácstesóarc leszel:D:D

      Törlés
  3. jajj nagyon cuki ez a masni :) mikor megláttam a negyedik képet Mila Kunis jutott eszembe, szerintem hasonlítasz rá :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) haha többen mondták már, hogy hasonlítok, nem tudom én túl sokszor látom magam ehhez :D

      Törlés
  4. De nagyon jó:D A trikóruha bejövős, de azzal vitatkoznék, hogy kalácsképű vagy:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszii:)) hálistennek nem midnig vagyok az:D:D

      Törlés
  5. Az a szobor úgy néz ki,mint Alekosz. (VV) :D
    Amúgy azért aki profi ebben,az a szemét és a körülötte levő részt sem hagyja csupaszon.

    Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg kicsit:D:D:D amúgy jaja, de ez a csávóka folyamat rohangált két helyszín között, minden nap kinn volt, lehet már unta a festést, bár én nem is tudom ezt hogy szokták csinálni:))

      Törlés
  6. jót nevettem:D én is fel ettem volna...xD

    VálaszTörlés
  7. a #16 képen hogyan szőtte bele magát a képbe a pók?? :D
    3 hete voltam először Szegeden.imádom.szerelmes vagyok.főleg a sok kerékpárútba és a hangulatba. de a Tisza part sem elhanyagolható <3
    Eszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vááá tényleg ott van egy huncut!! :D:D

      Törlés
    2. én se értem:D nem vettem észre amúgy, amikor szerkesztgettem őket, de nem is értem:D:D
      amúúúgy Eszter, örülök, hogy bejött Szeged, én is imádom:)) remélem sokszor megfordulsz még arra:))

      Brigi: (K)

      Törlés
  8. Jajj de jó lehetett a hajókázás *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jóó volt nagyon:)) (dolgozok ám a fejléceden:D)

      Törlés
  9. még délelőtt írtam kommentet, de valószínűleg nem nyomtam meg, h küldés. szóval csak annyi volt a lényeg, h köszi, h megemlítettél.=)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) én köszi az ajcsit:)) a láncát már akkor elszakítottam vhogy, úgyhogy új használati módot találtam neki:))

      Törlés
  10. Nagyon jó kis hétvége lehetett, nagyon jók lettek a képek, mókásak és szépek :) A hajókázás az télleg extra jó lehetett :) És nagyon tetszik a trikód is :)Még új vagyok a blogolásba, de ha van kedved benézhetsz hozzám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))) benézek majd:)puszillak

      Törlés