2012. május 26., szombat

borfesztes pillanatok :)

még mindig a borfesztről tudok beszámolni nektek :D és még szerintem holnap is kaptok egy képdömpinget, ugyanis anyáék jönnek majd át kicsit hozzánk :)) 

tegnap egy egész nagy banda gyűlt össze, és hihetetlen vicces este kerekedett, régen nem nevettem ennyit :D dőlt mindenkiből a hülyeség, koccantak a poharak, fogyott a sajt és a nasi, csúszott a bor a torkunkon, nagyon jól éreztem magam:) ma pedig egy hatalmas ebéd után sétáltunk kicsit,és a hídi vásárt is megnéztük :)











jóarc kalóz :D




ennyi voltam mára, remélem nem bántátok a sok képet:) csokesz bébik:)

16 megjegyzés:

  1. uh mindkét outfit nagyon király, de nálam az első nyert. baromi szép vagy :) a karkötőidért pedig mit kérsz? :D:D
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi Ronesz:D édes vagy nagyon:)) a karkötőőim hát nézzük csak, 1500 volt a nagy, a kicsik meg szettben voltak,hmhmmm, nem adom őket semmiért :D csóóókpuszi:)

      Törlés
  2. dehogy bánjuk, én imádom (azt is) ha sok képpel jössz!:)olyan idillinek tűnik az életetek mindig:D egyre inkább érzem, hogy Szeged mennyire jó hely lehet:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) örülök akkor:) néha elég idilli tényleg:)) szeged a legjobb:)

      Törlés
  3. Szuper képek csinos Adrussal, én is imádom a képes beszámolókat tényleg élmény nézegetni őket!

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus képek! Nagyon tetszik a farmer kabid és a hajad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Eni:))) a kabát turkálós, a hajam meg a hajam:D

      Törlés
  5. Az első képeken a hajad annyira jól áll :) és az outfited is ott a kedvencem <3

    VálaszTörlés
  6. Csinos voltál, láttalak is a kalóz környékén :P Ritkán járok Szegeden, nagyon tetszett a vásár, és a quimby koncert is. Azon nem voltál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oo, köszönöm:)) sajnálom, hogy ritkán jársz erre, én imádom Szegedet:)) dede, voltunk a quimby koncerten is, csak nagyon hátul álltunk :))Jól érezted magad?:))

      Törlés
    2. Persze, én is nagyon szeretem Szegedet :) Barátom ott lakik, én pedig Pest környékén, így azért havonta néhányszor megfordulok :). Ezért is irigyellek, mert szerintem az egyik legszebb város :)

      Törlés
    3. :)) ebben egyetértek, szerintem is az egyik legszebb:))

      Törlés