2012. május 14., hétfő

barna&pink outfit - Zolcsi szülinap:)


szombaton egy utolsó kör vásárlás és hazaszáguldás után gyors készülődést folytattam le, és máris indultunk kiskunhalasra, Zola szülinapjára:)) egy nagyon szép helyen, a Sóstó csárdában tartotta a bulit, és bár este már be kellett pakolni a vihar miatt, jól sikerült az egész, szép volt minden, nagyon aranyosan kiszolgáltak minket egész éjszaka, a kaja isteni finom volt, a hangulat is jó volt, minden meghívott eljött, és a Brigi által sütött torta is gyorsan elfogyott:)) 3körül értünk haza kalandos módon, aludtunk egy szemhunyásnyit, de reggel indulni is kellett hozzánk haza, mert anyáékkal együtt mentünk vasárnap is egy szülinapra, de erről majd holnap mesélek és hozok képeket:)) 









pink szoknya - h&m
barna felső - háda turi
gyűrű - oasap
karkötő - h&m
napszemüveg - c&a
cipő - Karintól kölcsön, egyébként kínai üzlet:)



Z&B





naa mára ennyi lettem volna, holnap is jövök:)) most pedig meleg takaró, forró tea, olvasgatás, tanulgatás, képszerkesztgetés vár rám:)) csók:)

56 megjegyzés:

  1. de szép nyártündérek voltatook <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Karin <3 bizony kihasználtuk az utolsó órákat a 30 fokból:)

      Törlés
  2. Csini Adri, megint :) Jó tanulgatást, engem is várnak a könyvek :\

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Tünde:)) kitartás neked is, hajráhajrá, majdcsak meglesz az eredménye a sok készülésnek,nemde?:)

      Törlés
  3. nagyon tetszik ez az outfit! :)

    VálaszTörlés
  4. Csinos vagy, de azt a napszemüveget ne erőltesd, ha nem muszáj. De komolyan, olyan, mintha mickey egér ülne az orrodon :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha, beszéltük mi is h mickey egeres :D szerintem vicces amúgy, de úgy komolyan nem hordtam még, csak így a képen meg hátrarakva a fejemen:)) most meg amúgy is pocsék az idő ;)

      Törlés
  5. Annyira jó a karkötőd, meg a szoknya színe *.*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csini voltál, a hajad és a sminked is tuti. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Eni, örülök nagyon, hogy tetszik:)

      Törlés
  7. Jaj nagyon tetszik ez az összeállítás(és persze a többi is). Nagyon fininek néz ki az a torta :D. Nyammi...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))) finom is volt bizony, túrótorta a legjobb:)

      Törlés
  8. Nagyon csinos voltál, már régóta figyelem, hogy mindig annyira szép a rúzsod színe. Nagyon jól áll! Brigi és párja pedig abszolút édik, látszik, hogy nagyon szeretik egymást! A tortát pedig én is befalnám :D
    Jó tanulást kívánok, én is nyomom tovább az igát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööööszönöm :)) mindig ajakápolót használok sminkelés előtt, aztán úgy alapozok, hogy kicsit a számra is jut belőle, aztán pedig néha különböző rúzsokat keverek össze, és ez lesz az eredmény:) még a tökéletes rúzst nem találtam meg magamnak:))
      Brigiék bizony nagyon édesek, szeretném ha ez már így is maradna örökre:))

      neked is kitartás!!!! pusz

      Törlés
  9. wáá dejó ez az outfit, nagyon tetszenek a színek :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm andy, drága vagy nagyon:)) örülök:)

      Törlés
  10. Nagyon csinos vagy! :) Nagyon jó így együtt a két szín.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Vikuc:)) örülök, nekem is nagyon tetszettek együtt:)

      Törlés
  11. uhh de ennék most tortát.. :D én is vettem ilyen szoknyát 3 színben, de azt hiszem nagyok lettek :// ezt hozza ki, hogy utálok próbálni.. :) puszidrága!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj bocsesz h mindig megéheztetlek titeket:)) igen nekem szerencsére Zsannu mondta, hogy próbáljak, mert tuti kisebb kell, mint gondolnám, és tényleg, az S-es szoknyát kellett megvennem, pedig tudjuk, hogy nem vagyok s-es :D:D csóók:)

      Törlés
  12. Húúúú, vajon ezt a szoknyát lehet még kapni? Nagyon jól áll, csinos vagy. :)
    Tök jók a képek is, biztosan a hangulat is az volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem lehet még, de ha nem is pont ezt, csomó ilyen van még h&m-ben :)) köööszönöm egyébként, drága vagy, mint mindig:))

      Törlés
  13. Nagyon csini ez az outfit :) A torta meg...húúú de megenném :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen:)) bizony én is ennék egy szelettel:)

      Törlés
  14. hogy neked mennyire jól állnak ezek a szoknyák ! szerintem mindig csak ilyenbe kéne járj :D Nagyon csini :) tetszik a sminked is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!:)) próbálok is sokszor ilyenekben lenni, én is szeretem, pedig egyébként senki nem ajánlja azt hiszem az ilyen alkatra, mint az enyém, dehát na :D köszönöm tényleg, puszikállak:)

      Törlés
  15. Ha lehetne lájkolni a többieket, akkor lájkolnám...
    Nagyon tetszik a cipő! Meg az összes kép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm:) Karin nevében is a cipőért:)

      Törlés
  16. Jaj, de csini vagy! Asszem, ilyen pink szoknyát vettem ma én is a HM-ben :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Bogi:)) de jó, szoknyatesók lettünk:)) várom vele az outfitet:))

      Törlés
    2. Szoknyatesó, ez jóóó ♥

      Törlés
  17. Jujj nagyon csini voltál :)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon csini voltál:) Írhatnék a blogomban a blogodról? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!!:)) persze, hogy írhatsz, majd linkeld be mert dinka vagyok és elfelejtem csekkolni :)

      Törlés
  19. szia Adri!
    tetszik a sminket,mindig szép,meg a mostani szoknya színe se semmi:) én is vettem ilyen szoknyát,bár eddig még nem nagyon mertem felvenni.irigyellek,amiért bátran fel mersz venni mindent,ami tetszik!az alakom olyan,mint a tiéd,de valahogy én mindig kényelmetlenül érzem magam a szoknyákban.jó látni,h te ragyogsz bennük:) puszi: B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia B!! :) köszönöm szépen:)) hát, felvehetnék mást is, de van ami rosszabbul áll sokkal, és inkább próbálom akkor kihozni a legjobbat az alakomból, meg a ruhatáramból:) én már egészen szoknyás típus lettem, és jól érzem magam bennük, kényelmesen csinosak szerintem:)) remélem te is belejössz, biztosan találsz olyat, ami jól áll!!! :))

      Törlés
  20. Olyan jó nézegetni ezeket a képeket és úgy imádom az életedet! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, köszönöm, örülök neki:)) én is szereteeeem :D:D

      Törlés
  21. úúúdejó ez a pink-barna kombináció :) nekem elég egyszínű ruháim vannak..szürke,fekete,fehér..:D sajnos annyira nem szeretem magamon a színeket. de mindig amikor meglátom, hogy milyen csinosan vagy felöltözve, kedvet kapok hozzá :D és imádom a képeidet!! :)) nagyon tehetséges vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) a cipő miatt jutott eszembe egyébként, és pont aznap találtam gyorsn még turiban a felsőt, és összeállt a szett:) egyébként fekete felsővel volt tervezve, de így jobb lett:)) gyors mosás, és öltöztem is:) az alap ruháim neekm is szürkék, feketék, de mostanában nagyon rámjött a színes öltözködés, élvezem:)) remélem tényleg kedvet kaptál és beszerzel pár új színes holmit:)) hajrá:)) és persze köszönöm a sok kedvességet, baromi jól esik!! köszönöm!!!

      Törlés
  22. Áh nagyon fincsi outfit:) és az a cipő csodás!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Ilka:)) a cipő Kariné, báár én beszéltem rá, mert gyönyörű:)

      Törlés
  23. Nem gond, ha kérdezek valamit?:)
    Annyira aranyos vagy egyébként és kíváncsi lennék, hogy te elégedett vagy az alakoddal?:) nem szoktál azon gondolkodni, hogy fogyiba kezdesz? és ha nem gond megkérdezhetem hány kg/centi vagy? nem piszkálásból, de olyan jó rád nézni és hátha nekem is erőt adnál, hogy elfogadjam magamat!köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! nem gond, kérdezni szabad. már többször is írtam, de leírom neked is, hogy nem, nem vagyok elégedett. valamennyire természetesen elfogadom magam és a helyzetet, mert tudom h nem másokon múlik, csak azon,hogy alapból ilyen a felépítésem (pl szélesebb csípőcsont, amin nem tudok változtatni) másrészt pedig csakis rajtam múlik, senkit nem hibáztathatok, csakis magamat. természetesen örülnék neki, ha vékonyabb lennék, durva fogyókúrába még sosem kezdtem, nem is nagyon vagyok az a típus aki ezt bírná. így a mozgásra kellene sokkal több időt fordítanom, és gondolom meglenne az eredménye :) számokat semmiből nem tudok mondani, mérlegen nem álltam már vagy 5 éve szerintem, a magasságomat is csak tippelni tudom, de láthatod, hogy elég alacsony vagyok:) örülök, hogy azért így is bírnak az emberek, te is aranyos vagy, hogy azt gondolod, hogy jó rám nézni, de biztosan még jobb lenne 10 kg-val kevesebbel.. de ez már csak ilyen, annyit tudok mondani, hogy egyrészt el is kell fogadnunk magunkat, másrészt pedig ha tudunk, tenni kellene az ellen, ami miatt mégsem sikerül az elfogadás. remélem sikerrel jársz!

      Törlés
    2. Köszi a választ:)
      Hát le a kalappal előtted! Tudod szerintem fontosabb a belsőnkkel és a külsőnkkel harmóniában lenni, mint mindig valamilyen ideált kergetni, amit sosem érhetünk el vagy csak nagy szenvedések árán.
      Én most le akarok adni úgy 5-6 kilót, remélem menni fog. így sem leszek vékony, de olyan pont jó:) köszi, hogy visszaírtál:)

      ja még annyit akartam, hogy mit gondolsz a lifetiltről? ez egy blog és egy srác írja:)

      (olyan kár hogy nincs formspringed, akkor nem kellene itt szétoffolnom a blogodat:)

      Törlés
    3. :) köszi :) szerintem is a harmónia a legfontosabb, de nem tudom van-e olyan ember, aki teljesen elégedett magával.

      és válaszolva a kérdésedre, ismerem, legalábbis jártam már azon a blogon, de annyira nem mélyedtem el benne, hogy normális véleményt tudjak alkotni :) van formspringem amúgy, csak nem használom normálisan:D

      Törlés