2012. május 13., vasárnap

adri ismét itt :)


oo banyek, egy hete nem írtam nektek postot...nagyon szégyellem is magam érte, de magyarázkodás helyett inkább elkezdek mesélni, okés? 
a hét elején tanulásokban, bemutató szerkesztésben, előadásban, zh-zásban voltam nagyon, nem is emlékszem már kb, hogy mi történt a héten... őő szerdán fotóztunk is a lányokkal, még nem tudtam mindet átnézegetni és szerkesztgetni, mert kb mindig majdnem elalszom mire géphez kerülök, és nem akarok dekoncentráltan nekiállni, de szerintem szuperek lettek:) szerdán este pedig még az elmaradt szülinapi koccintásom volt, plédek, vizipipa, enni és innivaló, jókedv és persze a drága kisbarátaim társaságában. mondjuk nem mindenki tudott jönni, de ezt bármikor megejthetjük még egyszer:)) vásárolgattam is a héten, kellett pár új cucc, azért is, mert hétvégén két szülinapra is hivatalos voltam, egyik Brigi Zolájáé volt, másik pedig családos, rokonos:)) úgyhogy a hétvége egy nagy rohanás volt, mindkét eseményről külön postolok majd, most csak a hét korábbi feléről hozok képeket:)) remélem így megfelel nektek az információáradat:)) éééés tényleg ne haragudjatok a kihagyásért, minden nap csomót agyaltam, hogy kellene blogolnom és végre mutatni nektek vmit, de nem voltam valami ügyes most:) ígérem nem hagylak titeket magatokra azért ennyire:)) na jöjjenek is már a képek, puszi nektek, további szép vasárnap estét:)

fordított víztorony:)
készül...




felső -turi
nadrág - f&f
cipő - petrától kunyeráltam kölcsön:D
óra-Párizsból





másnap pihenés:) kajcsi, limonádé, gossip girl :)


majd megmutatom a szerzeményeket is:)) a hétvégi képeken is szerepel belőlük, meg szerintem holnap is felhúzok párat :D:D na ennyi lettem volna most, holnap jövök a szombati Zolcsi szülinap beszámolóval :))addig is loovelove.


ja és még egy fontos:)) a best friend legeslegjobb barátnőm, lakótársam, drágaegyetlen Zituskám blogolni kezdett, és nekem már most tökre bejön, pedig még friss az egész:)) de nézzetek be hozzá, (http://shoesinheaven.blogspot.com/)  mert megéri:))) puszedli

39 megjegyzés:

  1. de nagyon jó az a fordított víztornyos kép:)))
    és ugy megkívántam azt a fini kaját=(:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Dia:)) barátnőm pont azon a téren lakik és az erkélyéről olyan jó fotózni :)) a kaját pedig csináld meg,nagyon egyszerű, olcsó és finoom:) én degeszre ettem magam a kajálóós szülinapos hétvégén már, nem tudok kajára nézni:D

      Törlés
  2. nem rosszból, de egyre ducibb vagy:/

    VálaszTörlés
  3. Néha a Pónilány is pihenhet, zéházhat, tanulhat és még sorolhatnám! ;)
    Ügyesen mindennel!

    VálaszTörlés
  4. azta, az első kép mennyire jó!:))
    Zitára már fel is iratkoztam, ha ennyire jó barátnőd, tuti ő is jó arc:D
    (a névtelenül írogató trollok meg bekaphatják....)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi:)) love tiszapart:)) áá igen Zitus hatalmas jófej, és mellette meg egy gyönyörűség, úgyhogy biztosan tetszeni fog sokótoknak:)) neki az alakja is rendben van legalább, nem úgy mint az enyém:D:D amúgy meg vicces, mert egy mailt meg most kaptam, hogy hogy fogytam le :D:D eléggé eltérő vélemények egy 5 percen belül:D

      Törlés
  5. Már hiányzott a blogod nagyon, gratulálok a zháidhoz! Én is nyomom még ezerrel ez az utolsó hét a szorgalmi időszakból.
    Sok sikert neked a többi beadandó/zh/vizsga mizériához! :)
    Jha és szerintem meg egyre csinosabb vagy, a névtelenek pedig egyre gonoszabbak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm :))) még a héten is lesz csomó, de már 3 tárgyból megvan az ötös, ha jól számolom, úgy örülök:)) neked is kitartááás!! :)) remélem én is ügyes leszek megint és minden összejön:))
      én amúgy nem vettem észre változást magamon, nem mondom h meg vagyok elégedve magammal, de azt sem mondanám h romlott volna a helyzet:) de most ő úgy látja ahogy akarja, még az is lehet, hogy igaza van ;)

      Törlés
    2. Na akkor egy kalappal azaz egy vagonnal! Remélem sikerül megint minden!
      Szerintem csak magadnak akarja megfelelni, hogy te jól érzed magad az legyen a fontos. Én nem szeretnék senkit a kilói száma miatt megítélni, meg amúgy is. Te mindig csinos vagy, nagyon jól öltözöl sokan példát vehetnének rólad!
      Megkérdezhetem mi Zita blogjának a címe? Szeretnék én is feliratkozni :)

      Törlés
    3. igazad van, jól érzem magam így is, de tudom, hogy lehetne jobb is :) de köszönöm, örülök, hogy így is szerettek azért!:))

      Zitus címét linkeltem, csak lehet nem látszódik a kiemelés mint hivatkozás, de ide is beillesztem és biztosan meglesz : http://shoesinheaven.blogspot.com/ :)))

      Törlés
  6. váh de utálom, hogy ilyen stílusos tudsz lenni!! dögös vagy!

    VálaszTörlés
  7. Szent István tér <3 szuper az a kép!
    és jó, hogy újra itt vagy:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, kedvenc terem:))) köszönöm, jó érzés újra itt, mindig annyit agyaltam a blogon:)

      Törlés
  8. Adrus, a fenti néhány hozzászólásról: ne törődj már véleményével, neked ez áll jól és nagyon jó a stílusod! :) amúgy nagggyon imádom az új pólódat, sajna én sosem találok ilyen jó feliratos pólókat a turiban :( már nagyon várom a postodat az új rucikról ;)pusziszia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm, örülök, hogy így gondolod:) bár tényleg, hangsúlyozom, hogy természetesen nem tartom magam tökéletesnek és nem vagyok megelégedve magammal, de azért nem hiszem h bújkálnom kellene, mert van rajtam plusz kiló.
      a felső pedig lehet tényleg előnytelen mondjuk és azért látszódok még az általános formámnál is ducibbnak, de úgy éreztem, hogy egy tiszapartos plédenfekvős lazulásra teljesen megfelel 200 forintért:D:D

      éés tényleg köszönök mindent, a véleményed, hogy írtál, és hogy itt vagy, várod az új postot:) :)))puszi

      Törlés
    2. max annak kellene bújkálni, aki mást megszól, magán a hibát meg nem ismeri el. a lényeg hogy te jól érzed magad a bőrödben :)amúgy jól áll az a felső, ez így pont Adrusos :D én meg nagyon szépen köszönöm a válaszod, mivel el tudom képzelni hogy mennyi dolgod van! :)

      Törlés
    3. köszönöm:) puszillak ;)

      Törlés
  9. vele együtt egyre szebb, igazi nő!

    VálaszTörlés
  10. Csodás képek már meginnn :P :))))

    VálaszTörlés
  11. Az a kajaa... :) Hogy csináltad? Jók nagyon a képek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://poniorszag.blogspot.com/2011/09/foods.html itt a recept, nagyon egyszerű, olcsó, és tényleg azt teszel bele amit akarsz:)) mi itt ananászos, kukoricás sajtost csináltunk, nagyon finoooom:))

      Törlés
  12. Gyönyörűek a képek megint :)
    Szupi idő volt arra is úgy látom. A kajcsira én is kivi vagyok, hogy mi van benne és hogy készült :)

    Ha van kedved benézhetsz az új helyen elérhető blogomba, de nem reklámozom magam XD http://tundevarga.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm Tünde:)) http://poniorszag.blogspot.com/2011/09/foods.html
      itt a recept neked is, bármivel lehet igazából, én kukoricát mindig teszek bele, meg sajtot, nekem már ez is elég:))
      naaa már kukkantom is az új blogoot, máris szeretem, hogy blogspotos a cím:))

      Törlés
    2. Köszi a "követést". Azért költöztem, hogy nekem is blogspot-os legyen. Szépen áthoztam mindent wordpress-ről :)
      Köszi a receptet is, ezt mi virslivel csináljuk mindig :)

      Törlés
  13. Örülünk neked Adrus :D. Végre itt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy örültök:)) hiányzott nagyon a héten póniország:)

      Törlés
  14. Imádom a fordított víztornyot... :D Jó ez a csajos lazulós!

    VálaszTörlés
  15. a képeidtől mindig visszatér az életkedvem :D
    gyönyörű vagy Adri, a pólód ha véletlen eltűnne, én voltam :D :D nagyon jóó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek örülök, bár remélem nem sokszor megy el az életkedved, hogy vissza kelljen térnie:P:D jajj olyan édes vagy:) a pólómra meg vigyázok, és ha látok még egyet megveszem neked:)

      Törlés
  16. Szia Kedves Adrienn.

    Már régóta követlek így névtelenül(én is Adri vagyok...:)és oltárian csinos vagy,Neked tényleg ez áll jól,le ne fogyj:)
    Én mindig úgy szabályozom magam(hízós fajta vagyok vazeee...:/),hogy van egy 28-as nacim(32-es volt régebben)és amíg az rám jön addig nincs gond:D
    Ha érzem,hogy kezd nagyon feszülni,szorítok a gyeplőn.

    Maradj mindig ilyen,ÉS EGYÁLTALÁN NEM VAGY KÖVÉR,van mit fogni rajtad,cicis vagy,ennyi:)

    Szép napot:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Adri!! köszönöm, hogy követsz, és hogy itt vagy velem te is:)) azért valamennyit jó lenne fogynom, de örülök neki, hogy nektek így is tetszem, és aranyosak vagytok, hogy megdícsértek, nagyon sok erőt ad!! jó a nadrág módszer, azokon látszódik igazán h mennyit hízott-fogyott az ember lánya :D köszönöm a kedves szavakat még egyszer, puszillak, legyen szép napod!!

      Törlés
  17. Szia Adri!
    Nagyon jó hogy betévedtem hozzád, annyira élettelteli vidám csajszi vagy, és elképesztően jó stílusod van éééés a fotóid eszméletlenek, télleg bearanyozod mindenki napját.Csodálatos lány vagy.Egyébként én is Adri vagyok és nekem is jó hosszú a hajam :D ééés van egy 2 cicum is meg most kiscicuk is születtek 3 édi kis pötibaba :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Druszám:):D nagyon aranyos vagy, hogy írtál, örülök h idetaláltál, és hogy tetszik, ami itt van:)) nagyon nagyon jól esik, amiket írtál, hihetetlen édes vagy!:) köszönöm!!!!! uuh a cicákat megzabálom, biztosan nagyon édesek, képzeld nálunk is lesz mostanában kiscicmó:))

      Törlés