2012. április 22., vasárnap

virág és Z-szülinap :)

virágzik az almafánk, és le szerettem volna fotózni kicsit, aztán egy méhecske is beleszállt a képbe, pózolt rendesen:)) ma pedig egy nagyon finom ebéd+torta kombóval Zola szülinapját ünnepeltük:) holnap indulnak Milánóba missHótündérkirálylányBrigivel, szóval egy útikalauzt vettem neki:) jaj olyan jó lesz nekik, jó utat srácok innen is! 
















nyammer, nagyon fincsi lett ez a torta, anya ismét jót alkotott:)

és egy adrus a végére:))

 most pihenek egy kicsit a forma1-en, remélem nálatok minden okés, imádlak titeket! lovelovepuszi.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett az a kép ahol fújja a gyertyákat :D
    A képek mint mindig nagyon szupcsik, Te is szupcsi vagy én meg áhítozom a torta iránt :d
    Jó7végét (ami még hátra van:D) :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Nikóó:)) remélem jól telt neked:)

      Törlés
  2. nagyon szép képek .. az utolsó képen a szád nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  3. én is formuláztam, kinek szurkolsz?
    Az uccsó kép brutálisan jó lett^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát régebben nagy schumi fan voltam, most már inkább csak nézem és elalszom rajta :D amúgy most jó durva a mezőny, imádom h nem egysíkú:)
      kööszönöm:)

      Törlés
  4. Szexi, csókos szájú Pónilány! :))
    Guszta volt a torta, biztos nagyon finom is. A péntek-szombat most nekem is kijutott két szülinapozás, mindkét helyen túrótorta volt.
    Annyira imádom a fák rügyezését, virágzását, végre színek vannak mindenütt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) nyammer imádom a túrótortákat :)) igen a színek, olyan jó kedvem lesz tőlük:)

      Törlés
  5. :) a gyertyás-fújós nagyon aranyos!! :):) köszönjük a jókívánságokat Bébirépa :) puszikálunk mindketten!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem nagyon jó nektek odakinn drága!!

      Törlés