2012. április 1., vasárnap

vasárnap este

(hátterem lett:))

pár random képet hozok most a hétvégéről:) inkább csináltam a dolgokat, mint hogy fényképezzem őket, ez alatt azt értem h nyakig pácos kézzel, vagy krémest készítve és krumplit pucolva nem sok időm lett volna fényképezgetni, de nem is annyira hiányzott most:)) pár képet hoztam azért, össze-vissza csak:)) kár, hogy szeles idő volt, így a grillezést annyira nem tudtuk átélni kint, de a kaja azért nagyon finom lett:) anya sajnos tökre beteg lett így a szülinapjának ünneplésére, innen is jobbulást drágám!! 

grillmester apuci



vajság:)



illatfelelős jácint:) lilából rengeteg van, rózsaszínből csak két-három szál:) 





és plusz:

címlapon a képem:) már többször említettem, hogy írok a karunk lapjába, és néha a címlapra is az én képeim kerülnek, ismét így történt, és nagyon örülök neki:) megtisztelőnek érzem, és itt is köszönöm drága főszerkesztőm munkáját, puszillak Eda:))

mindenkinek jó éjt:) ölel titeket, adrus

23 megjegyzés:

  1. Szerintem le kéne védetned jogilag a képeidet, az első kollázsoltat szerintem lopom is háttérnek, olyan szép képeket csinálsz *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. drága vagy Kriszti:) remélem jól mutat a gépeden, nekem is az a hátterem ugye, és nekem nagyon bejön:))

      Törlés
  2. nagy megtiszteltetés lehet a saját képedet visszalátni egy újság főcímlapján.. irigyellek :D :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom a magnóliát amikor virágzik, annyira szép. Vajas jól megnőtt :) A grilletek pedig nagyon tuti, nekem is kéne egy ilyen..hmmm...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) haha vajas igen nagylány-fiú lett, sajnos szégyenszemre nem tudom milyen nemű:D

      Törlés
  4. Hmmmm micsoda finomságok *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. küldöm neked virtuálisan az egész menüt:)

      Törlés
  5. tuuudtam, hogy címlap lesz!!!! ügyi vagy <3 !!! :))) és már nagyon Kömpire akarok menni!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) jósnő vagy:D jössz is, és nagyon várom!!!! love

      Törlés
  6. Éhes lettem! :D Ezek is szipiszupi fotók :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Pat:) egyél valamit:D:D

      Törlés
  7. Áááá imádom a széchényin azt a fát...:D múltkor Outfitet akartunk ott fotózni, de bezavartak minket :D majd legközelebb, sietek nehogy elnyíljon...*.* nagyon jó képek lettek! a "grillmester apuci" a kedvencem :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugyeee, én is :)) szólj ha megvolt az outfit fotózás:)

      Törlés
  8. Nagyon istenien néz ki az a süti :) Elárulod, hogy tulajdonképpen milyen sütit látunk a képen és hogy készült? :) Köszi *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tiramisu szerű, csak nem az eredeti recept alapján, de majd ha legközelebb csinálok, hozok róla részletes postot és receptet:))

      Törlés
  9. Hogy ti mindig milyen jó kajákat esztek! Áááá, de éhes vagyok, de nem ehetek már ilyen későn...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ilyen ez a Hódi család:)) bocsi érte, hogy sokkollak mindig a képekkel:D:

      Törlés
  10. úú,milyen szép az első kép! nem is tudtam, hogy már virágoznak a magnóliák,el is megyek megnézni majd őket.
    amúgy tök jó szegedi blogot találni végre!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Adri, édes vagy:)) örülök, hogy rám találtál:))

      Törlés
  11. Nagyon szépek lettek azok a képek!! :))
    Ha nembaj az elsőt el is csentem háttérnek ;) :D Gratulaa:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :))) nyugodtan viheted, remélem jól mutat nálad is:)

      Törlés
  12. Nagyon szépek lettek azok a képek!! :))
    Ha nembaj az elsőt el is csentem háttérnek ;) :D Gratulaa:)

    VálaszTörlés