2012. április 20., péntek

újra itt - képmix

nagyon rég nem volt ekkora kihagyás a blogon, eléggé szégyellem is magam. viszont több kifogásom is lehetne, de nem keresem őket, mert ha lett volna miről, és akartam volna, úgyis megtaláltam volna a módját a blogolásnak. valahogy a héten netezni sem volt kedvem, kicsit antiszociális voltam, mindig égtem a vágytól h végre hazaérjek és aludjak, ennek ellenére nem sokszor pihentem a héten. na de mesélem is mi volt:) kedden zh-ztunk (5-ös lett jupí), aztán pedig a diáknapokra néztünk ki este rencsivel, de a hülye esős idő miatt és a hülye hisztis fejem miatt nem annyira az lett, amire vártunk, a tavalyi kétnapos rendezvény elég magasra tette a lécet, és most ezt sehogy sem sikerült még felidézni sem, és így szerdán már ki se mentünk, úgyhogy elég gáz a helyzet. na mindegy.
másnap Zitus szülei meglepetésből átjöttek kislányukhoz, hiszen szülinapja volt, és elmentünk vacsizni, annyira aranyosak, hogy engem is hívtak, és hát Zita kisöccse annyira édi, nagyon bírom :D 
csütörtökön pedig sok-sok beadandó befejezés, szerkesztgetés, agyalás, mászkálás, elfáradás volt, este pedig lazulós filmnézést terveztünk, ami félig meg is valósult, majd átcsapott buliba :D szóval a retroban és a jatéban is megfordultunk tegnap, nem volt rossz este, csak gyilkos cipőket húztunk. szóval kb ennyi lett volna a hetem (bocsi ha uncsii), gyorsan telt, és össze is folynak a napok a buksimban. a lényeg az, hogy ma mindent elintéztem; beadandó nyomtatás spirálozás, leadás, ajándékvásárlás, fényképelőhívatás, takarítás, rendrakás, hajmosás:)) teljesen új, ellenben nagyon álmos embernek érzem most magam, szóval csak mutatom a képeket és szundizok is egyet:) estefelé pedig jönnek anyáék, 50 éves az Omega együttes, és jubileumi koncertet adnak szegeden, vettünk nekik jegyet a tesóimmal:)) remélem tetszik majd nekik, és jól érzik majd magukat :)


ezt a fölsőt a héten vettem, kínaiban, tökre kényelmes, nekem tetszik nagyon:)) nektek?





sulidiszkós szendvics :D



remélem jót alszok majd ^^ csók nektek és tényleg ne haragudjatok, hogy ilyen későn jelentkeztem:)xoxo

23 megjegyzés:

  1. wow, nagyon csini a felsőd :)gratulálok a zh-hoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm drága:)) hát ez a zh az államvizsgához képest semmi ám:)gratulálok én is! puszi

      Törlés
  2. olyan széép színe van a felsődnek *.* tetszik. :)
    és sztem így nagyon jól áll a hajad, talán jobban is mint kiengedve, bár úgy is szép vagy :)
    a képeket mivel rögzítetted a falhoz? nagyon tetszik az ötlet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)) én is szeretem így végülis, kényelmesebb, mint leengedve, csak félek h zsírosnak látszik vagy vmi :D a képeket pedig bluetechkel vagyis vmi olyasmival, az enyém fehér színű de ugyanazon az elven működik, ilyen kis galacsint csinálsz és rányomod:)

      Törlés
    2. nézd már régebb óta egy szív alakú képmixem is van a falon : http://poniorszag.blogspot.com/2011/10/szivecske.html :)) hátha ez az ötlet még jobban tetszik!:)

      Törlés
  3. Annyira jól áll,mikor így fel van tűzve a hajad!Olyan dívás:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Zitu:) szerintem is teljesen más arcom lesz tőle:)

      Törlés
  4. Csinos a felsőd, és szuperül áll a hajad *-* jajj azokat a szendókat falnám:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm drága:)) hehe finom is volt, ha becsuktam a szemem az áltsuliban éreztem magam, olyan íze volt:D

      Törlés
  5. Nagyon jóól néz kiii, imádom a felsőd *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm grétii:))) örülök, hogy tetszik

      Törlés
  6. nagyon szuper ez a felső,főleg ezzel a fülbevaló,nyaklánc kombóval! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Nóra!! :)reméltem h nem túl sok hozzá:)

      Törlés
  7. dejó a hajad:)
    a felsőd is klassz, és répaaaaa<3 ugye az az?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Rami,édes vagy:)) répa bizony,imádom én is, tzatzikis salátaszószba szoktuk mártogatni és ropogtatni,isteni:)

      Törlés
  8. A Sleep well feliratot valami magazinból vágtad ki?:$:)
    Én is szeretnék valami hasonlót.:)
    a felsőd,a hajad.whááá:Dééés hihetetlen milyen energikus vagy..:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, a H&m katalógusból:D még a live love lough felirat is jo sztem csak bnőméknél olyan van és nem akartam leutánozni:D
      és persze köszönöm szépen !!:)drágavagy!

      Törlés
  9. remélem már kipihented magad, és teli vagy energiával :)
    ezt a napi jó kedvhez: http://www.youtube.com/watch?v=1pXo45IAtuI&feature=bf_prev&list=FLQA3t-YC7s43FgLd56sK1Sw

    puszii csini csajszi:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hááát még nem, de remélem hétvége véégére jobb lesz minden:)) puszillak kisdrága!

      Törlés
  10. Nagyon jól áll ez a felső, meg a hajad is!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szuper a felsőd!!!!! Én is mindig csodállak, hogy mennyire fullosan nézel mindig ki! Ehhez kapcsolódóan írnék is, mivel olvastam a facebookos linket, amit kitettél: én nagyon megdöbbentem, mert szerintem te abszolút nem a nyominger kategóriába tartozol, mindig perfekt a külsőd és jól vagy öltözve - szóval csak bátorításként szerettem volna írni, hogy én kíváncsi vagyok rád a blogodra, és remélem ez miatt egy picit se lesz rossz kedved, hogy ennyire rosszindulatúak az emberek!
    Remélem nem haragszol, hogy ideírtam és nem facebookra, de én nem szeretek facebookozni. :S
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj drága!! köszööm szépen:)) semmi baj, az itteni kommenteknek néha jobban is örülök :)) hát az a cikk tényleg gáz volt, nem csak miattam, mások miatt is, de azért eléggé szarul esett. de örülök, hogy vannak kitartó olvasóim, és amíg van egy ilyen édes követőm, mint te, akit érdekel, amit írok, és aki vagyok, addig biztosan nem fogom abbahagyni, akármilyen kritika ér!!! köszönöm még egyszer, annyira aranyos vagy!! imádlak titeket! puszillak:)

      Törlés