2012. április 28., szombat

spring(or summer?), coffee, vogue

most csak így random hozok képeket, mivel sehol sem voltam az orvoson kívül, így csak ilyen itthoni pillanatképek, hangulatok :) remélem veletek minden oké, én is gyógyulgatok, gyönyörű idő van, holnap lesz a szülinapi kajánk apával, két tortával, nyamm, aztán pedig majálisozni jönnek hozzám a lányok, úgyhogy teljes az öröm végülis, csak tanulni nincsen nagyon kedvem, de muszáj, mert szerdán, és csütörtökön is zh-zni fogok, back to school hódiadri. na szóval ennyi, remélem nem bánjátok ezt az ilyen sima postot:)) puszi az összes kispónilakos fejére, szeretlek titeket!!!

egy hintaágy nekem, egy a macskáknak :D

itt olyan fura a szám, mintha fel lenne töltetve :D:D 


cseresznyebefőtt, nyam:))










saját készítésű fahéjas kávécsoda:)


 vogue vagy pénzügy???? ez itt a nagy kérdés :D á dehogy kérdés, vogue:)


ennyi lettem volna, anyával kitakarítottunk, apa füvet nyír, cicmákok dorombolnak, fújdogál a szellő, kinn száradnak a ruhák:)) imádom:))

xoxo, adrus

25 megjegyzés:

  1. Annyira jól néz ki a kávécsoda, hogyan csináltad? O:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úúúúgy, hogy ilyen darálós kávégépünk van, és van rajta gőzölő, és ezzel a tejes felgőzöltem, kb már teljesen habos lett, és akkor utána engedtem bele a kávét, ami így megállt egy szinten :D mehet az aljára méz, a tetejére meg egy kis fahéjas cukoor, nyammer, isteni:)))

      Törlés
  2. De jók ezek a képek :) ilyenkor bánom, hogy nincs olyan jó gépem vagy tehetségem, hogy ilyesmiket csináljak :) lent vagyok a Balcsin a nyaralóban, minden csodaszép, virágok, zöld minden, előttem a Balcsi és épp borozgatunk és grillezünk :) de én sajnos sosem tudom ilyen szépen megörökíteni a pillanatokat, mint te :) Jó tanulgatást de azért pihengess is sokat mellette :) puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó lehet neked:)) én sörözgetek, ééés a teraszon csücsülök meg a hintaágyban felváltva, nem rossz ez, csak tanulni nincs kedvem most nagyon.. :)) de az a lényeg, h átéled a dolgokat, a megörökítés csak másodlagos:))) biztos nagyon szép minden,irigyellek:))) puszillak:))

      Törlés
    2. Nekem is tanulni kéne, de rájöttem, hogy itt minden annyira pörög, hogy nem lenne rá esélyem se :) meg még ráér, pihenni jöttem és ünnepelni nem sanyargatni magam :))

      Törlés
    3. igazad van, piheeenj csak:)) és élvezd ki:))

      Törlés
  3. Válaszok
    1. :O :O mindig annyira édes vagy!!!! hát imádlak, komolyan mondom!:)

      Törlés
  4. ááááh, ez a kávé :) ez elvileg melange lenne nem, én is csináltam régebben, muszáj lesz újra, irtó jól néz ki, amúgy is koffeinfüggő vagyok, főleg vizsgaidőszakban :S IMÁDOM ezeket a habos csodákat :) De a mi kávégépünkkel sosem tudom felgőzölni a tejet, nem tom mi lehet a baj.. ötlet? Amúgy én is mindig párnával felszerelkezve tartok az udvar felé :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm jaja, csak nem tudtam, hogy a fahéj miatt is lehet-e melangenak hívni :D:D mindenesetre atom fincsi, én is nagyon rászoktam mostanában a koffeinre, főleg itthon, anyáék sokat isznak kávét:)) hát nekünk így van ilyen gőzölős gomb rajta, és oldalt pedig egy másik amit tekerni kell, és ha kb a közepére tekerem akkor forró víz jön, ha teljesen eltekerem akkor meg gőz, és akkor alányomom a poharat annak a karnak, ami ott kilóg, és felgőőzölöm:D éés a párna, háát imádom kényelmesen kinn tölteni az időt, hintaágy, pokróc:)) puszikállak:)

      Törlés
  5. hmmm az a kávé csoda,na ilyenkor sajnálom,hogy nem iszom meg a kávét semmilyen formában,akár milyen csábítóan is néz ki:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) szerintem forrócsokival is működhetne :D:))

      Törlés
  6. Jaj, de jó a kávé, én is akarok ilyet alkotni! Szépek a pitypangos képek nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, és isteni finom is:))) köszönööm:))

      Törlés
  7. csak a fehér moyra körömlakk szárad ennyire lassan, vagy a többi is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem általában normálisan száradnak, de most h háromból kevertem ki a színt, és ebből kettő moyra volt, és az ecset is bénán vitte fel, na most.....vagy 2 órán keresztül nem száradt meg normálisra, és még utána is beletudtam nyúlni az egyik ujjamon:S:D

      Törlés
    2. nálam a fehér az 1óra száradás után is még simán beletapicskolós volt, még úgy is, hogy kentem rá fedőlakkot.. azt hittem valamit én rontottam el. :DD

      Törlés
  8. Jaaaj de guszta az a kávéécsoda *-*:D
    Imáádom a blogod de tényleg..:) Szerintem aki egyszer idetéved, az biztos, hogy mindig visszajár olyan jók a képek és olyan kis közvetlen vagy :) Ne törődj senki negatív beszólásával mert szerintem többen vannak azok akiknek ez az egyik kedvenc blogjuk (köztük énis) ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm grétii!!:)) olyan drága vagy:) remélem igazad van:))) köszönöm!!:)

      Törlés
  9. Nálad mindig megéhezek, megszomjazok, annyira ínycsiklandozóak az ételek és italok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:))) remélem azért neeem borítalak ki vele :D

      Törlés
  10. A kávé milyen jól néz ki*-* és persze szépek a képek <3

    VálaszTörlés
  11. De finom lehetett a kávé! *.*

    VálaszTörlés