2012. április 3., kedd

short post

csak néhány képet tudok mutatni pár adrifejjel nektek a tegnap estéről, és a mai sulis kinézetemről:) kis lazulós ez a hét, a tiszaparton üldögéltünk ma kicsit petrával, és tökre megnyugtatott és imádom imáádom imáádom szegedet!! és ez minden nap erősödik, imádom h ide jöttem tanulni vmikor 2009ben:) na ennyi az érzelgésből, megyek letussantom önnön magamat, aztán nézek egy kis sorozatot, holnap pedig 8-4ig suli, aztán pedig képzeljétek kirándulunk egy kicsit a lányokkal hárman. a sulink alapból a mars téren van, ahol az autóbusz állomás is, ezért kitaláltuk, hogy ahogy végzünk a sulival, elmegyünk az első induló busszal valahova :D úgyhogy még nem tudjuk, hogy hova, de kirándulunk egyet, leszállunk valahol, fagyizunk egyet, eszünk valamit, sétálunk, nézelődünk és este hazajövünk:) ezt ma találtuk ki, de máris imádom az ötletet:D úgyhogy holnap ez lesz, majd jövök az élménybeszámolóval:)) puszi nektek :)



és ma, nagyon hasonlóan:D


bocsi, hogy ilyen rövid voltam, holnap jövök, looove.

15 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet ez a kirándulás. Kíváncsi vagyok, hova visz utatok :D

    VálaszTörlés
  2. A városon belül mentek valahová? Vagy a környező településekre? :)

    VálaszTörlés
  3. énis kíváncsi vagyok .. szép nyaklánc

    VálaszTörlés
  4. dejó, ezt majd én is kipróbálom, majd mesélj, hogy sikerült :)

    VálaszTörlés
  5. köszi lányok:)) valami környező városba/településre gondoltunk majd, ha valami távolsági járat lesz, akkor az első megállók körül,valami ilyen 30km-en belül kb de majd eldől merre fúj minket a szél:)) és persze, hogy beszámolok róla:)))

    VálaszTörlés
  6. dejóó lányok! már pécset is annyira várom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én iiiis annyira nagyon, remélem hama eljön:))

      Törlés
  7. Jah, mondtam már, hogy én is jártam Szegedre fősulira? Kemény 1 hétig :P De a körülmények miatt arra kényszerültem, hogy a hazámhoz közelebb járjak, így elhagytam Szegedet, de megígértem neki, hogy egyik nyáron ott fogok nyaralni tiszteletből, sajnos ez már 9 éve húzódik, de betartom az ígéretemet :-) A Mars térre nagyon emlékszem! És a Víztorony tér vagy mi mellett volt az albérletem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem mondtad méég, de komoly:)) káár h nem maradtál, de megértem:) viszont most nyáron remélem pótlod a lemaradást:)) bizony van víztorony tér:)) nagyon furi ideképzelni téged, pedig jó lehetne biztos:))

      Törlés
  8. Szia Adri! Létezik, hogy ma téged láttalak a Mars téren? Egy barátnőddel voltál és világos barackszínű naci volt rajtad (megjegyeztem, mert nagyon jól nézett ki :) ) Nem akartam odapofátlankodni, de jó volt személyesen is látni Téged! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!! létezik bizony, kiugrottunk szünetben venni egy kis jegeskávét:) a nacim színét imádom én is:) odajöhettél volna pedig, most gondolkozom h vajon melyik járókelő lehettél meg h gyökérül néztem-e ki:D:D:D:D

      Törlés