2012. április 6., péntek

péntek esti random képmix

hellobelloo nyuszipajtások!! :) már itthon csücsülök anyáékkal, megvolt a kötelező délutáni szundi, amit itthon egyszerűen nem tudok kihagyni, és bár fáj a fogam (grr again..) jókedvvel indulok neki a szünetnek:) beadandókat kell csak írnom, és tanulnom egy tárgyra, de végülis nem lesz vészes, lehet jön hozzám Dóri jövőhéten, és amikor visszamegyünk a suliba, akkor egy zh vár rám, majd 2 napos mérnökös diáknapok lesznek a karunkon, dékáni szünettel, programokkal, mindenféle földi jóval és sok-sok mérnökspancival, úgyhogy teljesen jó kis hónap ez az április:) ezt tetézi még, hogy Zitus, Zola, Apa, és az én szülinapom is erre a hónapra esik (18,19,23,25. napokra) ezért biztosan lesz sok koccintás, fenékrázás, tortazabálás is hohooo:) na ennyit a jövőről, most pedig beszéljenek a képek a múltról:) pár olyan fotót hoztam, ami vagy most héten, vagy régebben készült, de egy egész postot nem kaptak, mégis szeretem őket:) 



















paint mester vagyok amúúgy :D:D 






tavalyi húsvéti áldozatok:)

tavalyi szülinapos póni

pici vaji ^^ ez a háttérképem a telefonomon is, imádtam kicsinek, de ez most sincs másként:)

jaj ez nagyon régi :D 


és a végére, találtam ezt is a mappámban, héé ugye ti is játszottatok ezzel????! (én néha még mindig szoktam.::D:D) 

hmm remélem nem bántátok ezt a nem megszokott postot:)) tetszenek?:) még jövök a hétvégén,de azért kellemes nyusziünnepet, legalábbis készülődést rá addig is :)







36 megjegyzés:

  1. én is játszottam, de rég volt..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugyee?:) én még mindig ugyanúgy élvezem ^^

      Törlés
  2. Az a kép ami a nagyon régi címet viseli brutálisan szép *_* Nem tervezel ismét frufrut nyíratni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dede éppen a hetekben gondolkoztam rajta, de nyárra nem lenne vmi jó ötlet, ősszel viszont szinte biztos, hogy ismét póni leszek:) bár már éppen tökjól megnőtt a frufrum, de unom már és sehogy sem áll, úgyhogy átvészelem így a nyarat, feltűzött összekötött hajjal, aztán jöhet a frufru:)) örülök, hogy tetszik:))

      Törlés
  3. Szia! Te komolyan 1990-es vagy? Totál fiatalabbanak tűnsz-ne vedd rossz néven 0:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) 91-es vagyok:) és örülök, ha fiatalabbnak látsz, mondták már, h 25-26nak néznek és azon kiakadtam kicsit :D

      Törlés
    2. 26?? Na az azért már túlzás.. Én 18-ra tipeltem volna :p

      Törlés
    3. bizony, nem tudom miért mondtak annyinak,de reméltem h más nem úgy gondolja:D a 18 az jó, kb ott ragadtam le én is, kb 19nek mondanám magam ha hirtelen megkérdeznék:) de ha alkoholt veszek mindig elkérik a személyim is, szóval a pénztárosok se néznek sokkal többnek:D

      Törlés
    4. engem meg 3-4 évvel fiatalabbnak néznek:( hozzáteszem 17 vagyok...:( nemtudom örüljek vagy sírjak, mikor bulikba megkérdezik, hogy hány éves is vagyok, ráncolt szemöldök kombinációval. később persze jó lesz, 25 évesen majd alig néznek 20nak:D de most annyira nemjó...(bocsi az offért:))

      Törlés
    5. hmm régebben én sem örültem neki, hogy fiatalabbnak néztek,de szerintem tényleg jobb, mintha idősebbnek látnának:)) mondjuk az gáz, ha nem hiszik el buliban tényleg, hogy mennyi vagy:S:D

      Törlés
  4. nagyon jó képek, erkély jelenet visz mindet:D Jazz Jackrabbitet imádtam:D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm :) :D uugye? annyira jó, csak a teljes verziót nem bírom megszerezni, pedig kijátszanám:D

      Törlés
  5. Juj ez nagyon jó kis poszt. Ilyen válogatást még nem is láttam (1 éve követlek) :) kell még ilyen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) lesz még akkor, csak eddig olyan kuszának éreztem, de rájöttem h én is szeretem másoknál a sok képes, összevissza dolgokat:)) köszönöm:)) puszillak

      Törlés
  6. Juj ez nagyon jó kis poszt. Ilyen válogatást még nem is láttam (1 éve követlek) :) kell még ilyen :)

    VálaszTörlés
  7. Az az idézet mindent visz :D Nagyon jók a képeid mint mindig, és nagyon szép vagy a régi képeden is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, nekem is megtetszett, aztán rádobtam egy képemre:) köszönöm szépen:))) puszik

      Törlés
  8. Szerintem is tök jól áll a frufru, de azt hiszem, neked minden jól áll, olyan jó adottságaid vannak :-) Jó a Vajcsis kép is, meg a színes sálas cucc!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj Bogi, túl kedves vagy velem mindig, úgy imádlak:)kööszönöm:))

      Törlés
  9. nagyon klassz volt nézegetni a képeket :) köszi az élményt ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Anii:)) drága vagy, én köszönöm, hogy megnézted:))

      Törlés
  10. Nagyooon jó képek az a vigyorii kép nagyon széép :)) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Grétii:)) édes vagy:))

      Törlés
  11. De jó képek mindent imádtam, a kis Vaji tényleg nagyon cuki! A legjobbat a paintes képen nevettem, amin szerintem a legszebb vagy az a fekete fehér duplás. A pénztárcád és a táskád imádom! Szóval legyen még ilyen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi drága:) örülök, hogy tetszik, akkor többször lesz ilyen:)) puszi

      Törlés
  12. Szupcsi képek again *-* mindig felvidulok tőlük :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi, köszönöm :))) azért remélem nem volt a kedved rossz, hogy fel kelljen vidulni:)

      Törlés
  13. Szuperek a képek, de a végéről számolva a 8. te jó ég! Annnyiiiiira tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi szépség:) örülök, hogy tetszik:)))puszillak:)

      Törlés
  14. Tetszett az idézet - és a képek is! Olyan jó hangulata van mindnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszöönöm:)örülök:)) puszillak

      Törlés
  15. De jó hangulatos képeeek :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm Marcsi:)) drága vagy:)

      Törlés
  16. Vidám hangulatú képeket tettél fel most is :).
    A nyulas játék pedig tök jó volt. :D
    hány éves a cicád?

    VálaszTörlés
  17. nagyon tetszett ez a bejegyzés, megmosolyogtatott :)) Jól állt a frufru! :) Kedvenc képem a rózsaszínzakós, felmosóval énekelve mókázós :DD

    VálaszTörlés
  18. annyira jók a képeid, csajszi, hogy az valami hihetetlen :D mindig olyan jó kedvre derülök tőlük!:D

    VálaszTörlés