2012. április 26., csütörtök

oasap - gyűrű:))

tuttiizsák, hogy hallottatok már az OASAPról, legalábbis az, aki olvas pár blogot, hiszen már kb mindenki beszállt a bloggereket támogató projektbe:) én elég későn kapcsoltam, sőt féltem is kicsit tőle, nem akartam én írogatni nekik (haha de azt nem várom, hogy ők írjanak maguktól,persze:D) szóval sokáig hagytam a dolgot, aztán meg úgy voltam vele, hogy miért ne? csak 20 dolláros keretet kaptam (nem keveslem, csak másokhoz képest, hiszen láttam, hogy kb mindenki 30-at kapott, de részletkérdés:D), éés ebből egy 15 dolláros gyűrűt választottam ki:)) ezt már lehet láttátok a Pretty and nice blogon (aki egyébként tegnap megemlített egy postjában, és a kedvenc 5 magyar bloggere közé választott, jupíí, köszönöm!!!:)) 

na de jöjjenek a képeeek a gyűrűről, én nagyon imádom:)) hamarosan biztosan látjátok valami outfit postban is:)
egy A4-es nagy bubis borítékban érkezett a kis drága gyűrűcském, jó nagy helye volt ficánkolni :D


ha szeretnétek megrendelni akkor ITT megnézhetitek a terméket (egyébként szerintem elég drága árakon vannak itt a dolgok, magamtól tuti, hogy nem vettem volna meg 15 dollárért)



neeekem annyira bejön amúgy :)) remélem nektek is tetszik:)) puszmóóók :)

27 megjegyzés:

  1. nagyon széép! ebayen nézegettem ugyanezt de nem gondoltam hogy ilyen jól néz ki élesben:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekeeem is nagyon bejön:)) nem szoktam sehonnan rendelni, de így ingyen pont jól jött:))és ha már rendeltem, akkor valami különlegesebbet szerettem volna, ez meg nagyon bejött :))) örülök, hogy tetszik:) ebayen mennyiért adják?::D

      Törlés
    2. http://www.ebay.com/itm/G4227-New-Womens-Jewelry-Angel-wings-double-refers-to-join-a-platoon-ring-ring-/260929508028?pt=Gemstone_Rings&var=&hash=item3cc09c52bc

      1 azaz 1 dollárért.:)
      Oasap rulz!

      Törlés
    3. hehe :D:D elég gáz :D

      Törlés
  2. nagyon szép, kár h nem vagyok gyűrűs...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg kár, mert annyira szép darabok vannak!!:))) de azért örülök, hogy tetszik:))

      Törlés
  3. Válaszok
    1. kööööszönöm:)) jaj dejóó h nektek is ennyire tetszik:)

      Törlés
  4. megpróbáltam énis, de csak 10 dolcsit kaptam, de ennek is örültem mert kb. semmi feltétel nem teljesült :/ :) gyűrűt választottam én is, remélem holnapra már otthon fogad :))
    pusziii drága :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) az is jóó, 10 dolesz alatt is láttam szuper gyűrűket, kíváncsi vagyok melyiket választottad:)) csókpuszi

      Törlés
  5. uuuuu, ez annyira bejööön!!! *.*

    VálaszTörlés
  6. Húúú baromi jól néz ki!!!! :$

    VálaszTörlés
  7. Ahhh de jól néz ki!Miért nem ezt választottam?:D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik,ilyet gyűrűt kerestem mindig :)Utólag is Nagyon bOldog Szülinapot Adri!!!:)<3
    Xoxo:Yvett,www.divat-mania.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Yvett:)) drága vagy:)))

      Törlés
  9. Szép darab! De nem tudom, nekem olyan kis fura...ne csúszik le az ujjadról? :D
    Amúgy én is az 5 kedvenc magyar blog posztnak köszönhetően találtam el hozzád. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nemnem, így is kicsit húznom kellett szét rajta, hogy a középső ujjamra ráférjen:)) és nem esik le egyáltalán:)) köszönöm, hogy benéztél a post hatására:)))

      Törlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépséges :)
    Olyan utálatos ez a blogger, mert nem mutatta egy jó ideje hogy írtál bejegyzést S: :S :S :S :S És most olvasgatom őket vissza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! nekem meg néha a kommenteket hagyja le :D

      Törlés