2012. április 25., szerda

meglepiszülinap:)



na neeem buli, de még annál is jobb:) itthon fekszem egész héten, és nagyon szomorú voltam, amikor egyre közelebb kerültünk a mai naphoz, és be kellett látnom, hogy már nem tudok a héten visszamenni szegedre... gondoltam, na oké, nem találkozom senkivel a szülinapomon, szegény anyáék is késő délutánig dolgoznak, én meg majd szépen itthon ülök egyedül. teljesen depresszióba estem, hogy ez lesz a worst birthday ever.... DE!!! vannak nekem cukidrágaimádnivalóanédipofaaranyfalat barátnőim, akik ezt nem hagyták annyiban, és lepaktáltak anyával, és eljöttek hozzám szegedről, busszal, kulcsot kértek anyától a munkahelyén, és már jöttek is be hozzám, hallom nyílik az ajtó, apa nem szokott ennyit szarakodni a bejutással, mitörtéénik, raaablóó?? de neem, csak ők voltak, és ők csak a szivemet rabolták el, meg pár könnyet, ugyanis kicsit besírtam, annyira örültem:)) imááádom őket komolyan:)) elfújtam a gyertyát, puszilgatás, ölelgetés, nagyon jóóól esett:)) utána kávéztunk, sütiztünk, áfonyapálinkáztunk, söröztünk (csaaak óvatosan na:D) egyet, dumáltunk sokat, de később menniük is kellett vissza, hiszen már eléggé este lett:)) gyönyörűűű ajándékokat kaptam, de ezeket úgyis látjátok majd rajtam, egyébként kb mind ékszeeeeer, és egytől egyig gyönyörűeek:)) de nem is ez a legfontosabb, hanem h milyen édesek már:)) tudtam h jóóóarc barátaim vannak, ééés most sem csalódtam:) ti vagytok a legjobbak!!!! egyébként dóri is jött volna, csak nem ért rá, mondták a lányok, h ő is benne volt a buliban:) úúúgyhogy ennyi, már tényleg jobban vagyok amúgy is, pénteken megyek még kontrollra, de remélem utána vége:)) 


:D:D

egyébként tökre szerencsés vagyok, mert ez már a második ilyen, amikor 18 éves lettem, akkor is jöttek hozzám a barátnőőim meglepibőől, Zita már abban a team-ben is benne volt:D:)) háát én mindig is ilyen cuki emberekkel vagyok körülvéve:)) jupíí:))

kööööööööööszönöööm, hogy itt vagytok nekeeeeem, annyira jóó!!! :)) 

loove you guys!!

27 megjegyzés:

  1. meeegmondtaaaaaam..(: juppieee.. (:

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de cukik :D és én is itt kívánok Neked nagyon boldogságos születésnapot! :) :*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog szülinapot :)))

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapoot! :) :*
    Szerencsés vagy, hogy ilyen barátnőid vannak! ;)

    VálaszTörlés
  5. ez olyan filmbe való sztori :DD
    boldog születésnapot :)

    VálaszTörlés
  6. Isten éltessen Te csodapónilány :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó neked hogy iolyen barátaid vannak..irigyellek :)
    Nagyon boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  8. Ez de aranyos, nagyon jó fejek én is picit irigykedem; de megérdemled! Persze a legfontosabb mondanivalóm:
    NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK!
    Jobbulást is kívánok ezek mellett! :)

    VálaszTörlés
  9. Így utólag is boldog Születésnapot kívánok!!! :D

    VálaszTörlés
  10. Boldog születésnapot! Csodás barátaid vannak! :)

    VálaszTörlés
  11. Boldog születésnapot!
    Csodálatos barátaid vannak! :)
    Az én szülinapom holnap lesz. :D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon-nagyon boldogságos születésnapot így utólag is!!!:))

    VálaszTörlés
  13. kööszönöm mindenkineeek :)))) boldoggá tesztek Ti is, angyalkáim!! :)))

    VálaszTörlés
  14. Ez ám a meglepetés :))
    Boldog Születésnapot Andi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony:)) adri vagyok amúgy, de köszönöm:)

      Törlés
  15. Nagyon boldog szülinapooooooot :))

    VálaszTörlés
  16. Boldog szülinapooooooot! (Utólag, bocsánat!)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon boldog születésnapot kívánok!! :)) Utólag sajnos :$

    VálaszTörlés