2012. április 4., szerda

kicsi kirándulás



mint tegnap meséltem, hogy mi a terv, tudtátok, hogy ma a lányokkal elindultunk kirándulni picit:) reggel 8-16ig sulink volt, utána pedig felpattantunk egy buszra, méghozzá hódmezővásárhelyre esett a sors keze, így szépen egy 40 perces buszozás után (szigorúan a leghátsó kirándulós üléseken:D) megérkeztünk :)) ettünk egy hambit, kerestünk egy jó cukrászdát, sétáltunk, benéztünk a fősuli épületébe, picit fényképeztünk, ökörködtünk, pihentünk, és már el is telt a délután, 19.37es busszal jöttünk is vissza szegedre:) nem volt hosszú idő, de olyan jó volt kicsit ismeretlen utcákon sétálni, felfedezni új helyeket:)) még másik városokba is tervezünk ilyet, jóó móka volt:) a fagyizóban én a szokásos ízek mellett maradtam, viszont Petru new yorki sajttorta ízűt evett, és hát az mennyei volt, belekóstoltam, de legközelebb én is olyat eszek tutizsák :D mutatok pár képet, bár nem valami sokat csináltunk, és hihetetlen mód elfáradtunk már kb addigra mire elindultunk így a suli miatt, mert ma egy előadásunk és 3 szemináriumunk volt, a gyakorlatok pedig gyorsabban telnek ugyan, de néha fárasztóbbak is, pl szituációs gyakorlatokat kellett csinálni, voltam bankárkisasszony jelölt állásinterjún, bunkó pénztáros nénit is játszottam, és legjobb barátnőt is, aki lefeküdt a barátnő pasijával:D elég széles a felhozatal, vicces egy óra votl:D :D na de ennyit erről, a kiruccanásról meg nem árulok zsákbacicust, jöjjenek a képek:)


























ennyi kb :)) holnap postolom  a múltheti páros fotózás képeit, aztán pénteken megyek haza, és jövő héten egész végig otthon leszek, bár beadandó vár rám, meg főzés-sütés, vajival játék, pihenés:) lehet Dóri eljön hozzánk a szünetben, annyira örülnék neki, úgyhogy ajánlom h gyere straw! egyébként húsvétkor nálunk lesz családi ebéd, aztán meg remélem kirándulni is megyünk a családdal, de ez még eldől majd:))

ja és szeretnélek megkérni titeket, ha van két-három szabad percetek, hogy töltsétek ki nekünk a következő kérdőívet: 

köszönjük szépen:)) ezer puszi, jó éjt:) ha már reggel van, akkor meg szurkoljatok,hogy fel tudjak kelni és nektek is szép jóó reggelt:D:D loovelove drágáim:) vétel vége.

6 megjegyzés:

  1. Juhé, kitöltöttem! :) Ejj, de jó ötlet is ez a spontán kirándulás-kimozdulás, ügyes lányok vagytok.

    VálaszTörlés
  2. hát csajok ez nagy ötlet volt, ez a kirándulós dolog mindent visz :)) és vásárhely!! :) nagyon szeretem, ott születtem :P a jövőhetet pedig nagyon remélem, hogy összejön :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a nacid :)
    Meg nagyon megkivántam azt a hambit.

    VálaszTörlés
  4. A hülye laktóz érzékeny én voltam, majd ne nevessetek ki; azt hiszem a teszt nem nekem szólt! :)
    A kirándulás pedig jó lehetett, én is ennek hambit. :S

    VálaszTörlés
  5. köszi lányok, hogy kitöltöttétek a kérdőívet:)) még több ilyen kirándulás is lesz szerintem, úgyhogy majd beszámolok:)) köööszönöm hogy írtatok:)

    VálaszTörlés