2012. április 7., szombat

húsvéti dekor - kis videóval:)

egy újságban, vagy neten, vagy már fogalmam sincs hol láttam húsvéti dekorokat, de nem pont ilyet:) végülis ez állt össze a fejemben az ötletekből, szerencsére találtam itthon színes tojástálcát, így annak a festésével nem kellett törődnöm:) szépen kivágtam a kis tálkákat, összeragasztottam, a tojások tetejét betörtem, kiöntöttem a tartalmát, kimostam, megszárítottam, lefújtam autófelni festékkel (:D) nagyjából, van amelyiket jobban, van amit kevésbé, majd vizet töltöttem beléjük, és vágott jácintot és gyermekláncfüvet állítottam bele:) holnap az ünnepi asztalon díszelegnek majd:)) 





egy kis videót is hoztam róla nektek, de így festékes kézzel nem mindent vettem fel, pl kimaradt a tojások lefújása, meg ilyenek, de gondolom el tudjátok képzelni:) vajiról és zsírkolbiról is csináltam egy-két videót, de most rohannom kell ebédet gyárolni és elfogyasztani, de majd délután kiegészítem a postot a macskaharccal:D puszi nektek:))

15 megjegyzés:

  1. nagyon ötletes , kellemes kis látvány :)

    VálaszTörlés
  2. hát ez tök ötletes és egyszerű(De nagyszerű)! :)

    VálaszTörlés
  3. köszi lányok:) úgy élveztem a készítését és tényleg pofonegyszerű de nekem nagyon tetszik, tökre jól néz ki szerintem:) úgyhogy boldog vagyok:)

    VálaszTörlés
  4. Júj de szép lett Adrus!
    Csoda szép képek!

    VálaszTörlés
  5. Jaaaj, de szép lett, imádom a színeit is! Cuki a videó ♥

    VálaszTörlés
  6. Annyira jó lett a tojás festés:$nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. köszönöm szépen:)) neked is kellemes pihenést:)

      Törlés