2012. április 9., hétfő

húsvét

tegnap nálunk volt családi kajcsi, erről hoztam most pár képet, tényleg csak néhányat, mert belecsúsztunk egy hatalmas kártyapartiba és nem fotóztam sokat:D:D puszi nektek, remélem jól telik az ünnep, itt esett a hó ( -.- ) így ugrott a kirándulás ötlete, ezért itthon bezárkóztunk, lehet beadandókat írok majd, zsír. na mindegy, itthon vagyok, szeretetben, van sonka tojás, kajahegyek, nem olyan rossz a helyzet, csak jobban örültem volna egy kis kiruccanásnak. vétel vége, pihenjetek. :)









na ennyit tudtam nektek mutatni most, ééés berakom ide is a vajis-zsírkóbis videót, bár a facebookos oldalon már mutattam nektek:))


csókpuszi:))

24 megjegyzés:

  1. de jó, nálunk sosincs húsvétkor ilyen nagy családi kajálás, úgyhogy most irigykedem:) a sütis képen a kör alakú az milyen süti?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) pedig jó móóka:) diabolo a neve, azt hiszem, egy régi magyar konyhából van a recept, ha kell, leírom neked:)) végülis ilyen linzerkarika szerű, fincsi krémmel kell összeragasztani, a tetején citromé-porcukor máz van ételfestékkel színezve:) fincsi egy falatos sütemény, kínálgatósnak jó, meg a színessége miatt szeretjük ilyenkor elkészíteni:)

      Törlés
  2. hmm nagyon jól néz kis minden. nálatok mindig olyan jó hangulat van :) ezt néha irigylem egy picit! :) Kellemes Húsvétot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) aranyos vagy nagyon :)) kellemes pihenést neked is, ha még megteheted:)

      Törlés
  3. Úgy irigylem, hogy ennyire ünneplősek vagytok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lesz még áprilisban egy pár ilyen post, 3 szülinap:D:D utána anyáék házassági évfordulója :D

      Törlés
  4. Nagyon cukik a képek, meg a cicák.
    Kellemes Húsvétot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kellemes pihenést neked is Ilka:)) puszik

      Törlés
  5. Jó kis húsvéti ünnepi ebééd :')
    Jó képek és a cicusook.. *-* :D

    VálaszTörlés
  6. Látom, bevetetted a dekorációdat :-) Tök jó lett az egész asztal, olyan tavaszias, friss, hívogató... és a kaják... hmmm, nálunk is volt bőség, kár, hogy gondok vannak a gyomrommal, szenvedtem is, de hát kihagyhatatlan az ünnepi menü. A cicák nagyon cukik, hétvégén én is haverkodtam eggyel, a barátomék új, befogadott cicájával, a Bendegúzzal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony telepakoltuk az asztalt:)) köszönöm szépen:)) bendegúz pedig biztosan nagyon édi lehetett:))

      Törlés
  7. jól mutat az az asztali dísz amit készítettél :)
    cuki cicák *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönmöm Kéty:)) puszilnak a cicuk, és én is :)

      Törlés
  8. Áááá, én lemaradtam a fb-os Vaji vs. Zsírkolbi harcos videó linkről (milyen jó, h itt pótoltad!), mennyire cukik! :)) (Picit nem is értem, rád keresek, hátha a gonosz fb manó épp elrejti a bejegyzéseidet előlem.)
    Olyan kedves és stílusos a elhasznált tojásos-tojástartós virágtartó azzal a pár szál orgonával, ha egyszer gyerekeim lesznek és sokan üljük körbe az asztalt, valami hasonló hangulatút szeretnék nekik produkálni, mint ami a te képeiden sugárzik át. Egy boldog és kreatív családi otthon. :)
    A beadandókkal pedig hajráááááá, gondolj arra, h legalább túl leszel most gyorsan rajtuk, aztán jöhet a verőfény meg a napsütés! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe,azért is raktam ki ide is, néha más szokott lenni itt a közönség, mint ott, úgyhogy mondom hátha valaki nem látta, aki szerette volna:)) amúgy szerintem is kevésszer rakja ki, amit postolok, de mondjk nem szoktam túlzásba vinni az írogatást ott:D

      nagyon jól esnek a szavaid, remélem én is, hogy olyan otthon tudok majd teremteni olyan hagyományokkal és olyan szeretettel, megértéssel és befogadással, ahogy a szüleim teszik velünk. nagyon félek, hogy nem tudok majd olyan jó lenni, ahogy ők nevelnek engem, de úgy is segítenek majd:)) a beadandókat pedig elkezdtem, tényleg jobb, ha hamar túlesek rajta:)) puszillak!!

      Törlés
    2. Cuki Pónilány vagy, csak enmrég láttam a Viki blogon a kommented, itt is küldök érte egy nagy virtuális cuppanóst és megjegyzem, ilyen szupi háttérrel biztosan nem lesz nehéz egy szerető meleg családi fészek kialakítása! ;)
      Remélem majd tizen év múlva az édi Póniporontyokat lessük a blogon. Jó lenne, ha a szívemnek kedves blogok sosem tűnnének el, max. picit átalakulnának, ahogy mi is idősödünk és változunk... :) Nah, nem nosztalgiázok előre. ;)

      Törlés
    3. ne viccelj, megérdemled, mert tényleg annyira szerethető, ahogy írsz, és a kommentjeidet is imádom, látom, hogy tényleg nekem szánod, és tényleg odafigyelsz rám, és őszinte:) a többivel sincs bajom, minden hozzászólást imádom, de az ilyeneket, mint TE, a legjobban, mert érzem, hogy tényleg nekem szól, és nem csak a sablon szöveg :)

      póniporontyok haha :D ők meg majd visszaolvassák a partyzós posztjaimat és könyörögnek, hogy mehessenek buliba..:D tuti megmaradok nektek sokáig, mert nem bírok ki így sem egy napot sem, hogy ne lessek fel legalább telóról ide, hogy mi van, és ne jelentsek helyzetet akár facebookon is:) úgyhogy ha nem lesz valami nagy törés (márpedig miért is lenne:D) akkor maradok még jó sokáig:)))

      Törlés