2012. április 5., csütörtök

fotózás - Enikő & Ádám


múlthéten csütörtökön fotóztam őket, a srác szülinapjára kapta a csajszlitól ezt a lehetőséget:)) nagyon aranyosak voltak, és annak ellenére, hogy nagyon fújt a szél, és szürke fény volt meg viharos körülmények, szerintem születtek jó képek:) nagyon örülök, mert ők is meg vannak elégedve a munkámmal, és mesélte Enikő, hogy többen érdeklődtek nála, hogy ki merre csinálta a képeket, szóval lehet több új kuncsaftom is lesz:) juhé:) szóval mutatok is pár képet, remélem tetszenek nektek, most nem a megszokott füvészkertben jártunk, hanem a vértónál :)) 

























na hogy tetszettek?:)) jó éjt:)

24 megjegyzés:

  1. jól jönne nekem is pár ilyen kép : D ... mármint xD a barátomról meg rólam. :) nagyon aranyosak, jól eltudod kapni a pillanatot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm:) biztosan megoldható lenne pedig egy fotósorozat elkészítése,úgyhogy még bármi megtörténhet veletek is:):P

      Törlés
  2. Engem is érdekelne, de engem csak egyedüli...nehéz a szinglik élete..xd
    Nálad ez, hogy zajlik? Hogy s mint? :D Jól jönne pár profi outfit kép a blogra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is szingli vagyok, tudom jól:D:D írj egy mailt, és megbeszéljük, bármiben benne vagyok (jó nem bármiben, hegymászás közben lehet nem tudnék szép képeket csinálni, de hálistennek nincs erre hegy:D:DD)

      Törlés
  3. nagyonnagyon tetszenek a képeid,szép munka mindegyik! :) és nagyon tetszik a blogod,nem rég bukkantam rá,de imádom :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ancsi, mennyire aranyos vagy!! mindig örülök nagyon az új olvasóknak, remélem nem bánod meg h rámtaláltál:)) köszönöm szépen!!:)) puszillak

      Törlés
  4. nekem is nagyon jó lenne.. :D csak olyan messze laksz tőlem :( <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ajjj drágák vagytok:) majd ha sok pénzem lesz meg egy kocsim, csinálok egy körutat és mindenkihez elmegyek!!! :)) puszillak kicsi :)

      Törlés
  5. Nagyon bejött ez a sorozat is, kérek még ilyeneket!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm:)) lesz még biztosan, már van pár foglalás:))

      Törlés
  6. istenem. te előző életedben 1000% hogy profi fotós voltál.. imádom ezeket a képeket, mindig el mosolygok rajtuk :) Cukik is, aranyosak is.. Imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem majd egyszer ebben az életemben is az leszek!! :D köszönöm dráááága, édes vagy!!:))

      Törlés
  7. Laza kis pár! Nagy szerű munka :)

    VálaszTörlés
  8. ahol a virágzó fákkal a háttérben ülnek...awwww ♥
    Akkor beindult a biznisz :) Még sok ilyen szép képet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Bacu:)) remélem, hogy beindul mostmár mégjobban:))

      Törlés
  9. Olyan édes képeket csinálsz, ügyes vagy nagyon *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Grétii:)) drága vagy:)

      Törlés
  10. Fantasztikus képek ismét!!!:) Nem akarsz esetleg erre nyugatra költözni?Megtaníthatnál pár fotós trükködre:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Zitu:)) hehe költözni nem hiszem, de elutazhatok egyszer arrafelé:P :))

      Törlés
  11. Nagyon jók ezek a fotók! Egyik jobban tetszik, mint a másik! A körutadból Erdélyt se felejtsd ki! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe köööszönöm:) megyek arrafelé is :)))

      Törlés
  12. Nagyon ügyes vagy :). Most olvasom először a blogodat, de nagyon tetszik :). Nekem a fényképezés csak hobbim (amúgy) :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszön:)) üdv itt, örülök, hogy tetszik:)))

      Törlés