2012. április 24., kedd

5év-5kép-5zene

mivel érdemleges jelenbeli képekkel nem tudok szolgálni, így pár emléket válogattam nektek össze, nagyon random módon, minden évből rákattintottam egy mappára és onnan :) 2007, 2008, 2009,2010, 2011 (az ideieket szerintem mindent láttatok:) :))a zenéket pedig amit először kb kiadott a google abból az évből, jó sok kedvencem volt, de már nem tudom behatárolni, hogy melyik évben voltak, és nem is tudok egy legnagyobb kedvencet választani :))
holnap még megyek kontrollra, és remélem most már egy időre vége a sebészetnek, pár hónap múlva műtenek, addig viszont szeretném magam jól érezni, főleg, hogy holnap lesz a szülinapom :( 

2007 - buli egész nyáron Klauval :)


2008- nyaralás és kirándulás a Balaton körül


2009 -utolsó napok a koleszban, ahol 4 évig éltem


2010 - 19 éves lett princess of ponyland :D



2011 - albérlet, hosszú haj,bárgyú vigyor 


háát ennyire tellett ma tőlem, titeket viszont olvasgatlak, írjatok serényen, amúgy meg gyönyörű szép napot!
xoxo,a

23 megjegyzés:

  1. Nagyon baba volt a hajad 2007-ben, meg 2008-ban is, szerintem sokkal jobban áll Neked félhosszú haj!
    Tök jót nevettem a princess of ponylandes képen, biztos fini volt a torta *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) kööszönöm:)) hmm pedig én imádtam hosszúúún, és amióta kicsit vágtak belőle, tökre sajnálom:) de köszönöm:)) bizony fini volt, mindig epres tortám van:)

      Törlés
  2. A 2010-es kép olyan cuki :$és a hajad annyira jó <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm :)))) puszikállak:)

      Törlés
  3. nagyon jó ez a zenés ötlet, még lehet egyszer én is felhasználom :) és a képek is jók mind :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) oksi, nyugodtan:)) köööszönöm:)))

      Törlés
  4. Ariiii, mit csinálsz a hajaddal, hogy így megnőtt?:D mond el a titkod!:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hhee, nem csináltam vele semmit, hallod egy fél évvel ezelőttig még balzsamot sem használtam, ricinust hírből sem ismertem, és a samponjaim is általában nonamek:D:D:D

      Törlés
  5. What Goes Around...Comes Around.. Imádom. :D
    Szép vagy princess of ponyland :DD :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ééén is :)) köszönöm drága grétii:))

      Törlés
  6. boldog szülinapot előre kedves:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm lilian!!! :)) aranyos vagy:)

      Törlés
  7. Bocsi a kérdésért hány cm vagy pontosan? :) Csak azért vagyok rá kíváncsi mert a képeid alapján egy magasak lehetünk és olyan csinosan öltözködsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. semmi gond a kérdéssel, csak éppen nem tudok rá válaszlni :) szerintem olyan 158-160 körül vagyok, elég alacsonyka :)) de köszönöm szépen a bókot:))

      Törlés
    2. Köszönöm szépen a választ, hol szoktál szoknyát beszerezni? Eddig nem nagyon mertem szoknyát felvenni de Te inspirálsz , hogy kipróbáljam. Magasságom miatt eddig nem mertem:) Kilóban kb. mennyi vagy? :)

      Törlés
    3. én is mindig magassarkúval/talpúval hordok szoknyát, és úgy már vállalható szerintem:)) hát megmondom őszintén mérlegen évek óta nem álltam (félnék mit mutat:D) de esetleg centiket tudok mondani majd ha lesz a közelemben egy centi :)) szoknyákat pedig a c&a-ban, h&m-ben, turiban vásárolok, az első két üzletben a basic cuccok között sokszor 1-2ezer forintért találsz jó kis pamut cerkaszoknyákat, de egyébként a new yorkerben is vannak jók:))remélem találsz valami neked tetszőt, és biztos vagyok benne h nagyon csinos leszel!!

      Törlés
  8. egyik legkedvencebb blogosom vagy :) de erre gondolom már rájöttél :-)) sok sok sok sok bejegyzést !!!!! Luv :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. arra jöttem rá, hogy mennyire aranyos vaagy!!!! :)))) igyekszem:) puszi

      Törlés
  9. Hihetetlen, mennyit "felnőttesedtél" az elmúlt években! Mintha az első képen nem is te lennél!
    Amúgy meg nagyon boldog szülinapot és ne felejtsd el megosztani velünk az ünneplés pillanatait!

    VálaszTörlés
  10. ha lenne ünneplés, megosztanám, de sajnos itthon fekszem:(( viszont hétvégén gondolom lesz tortám, meg ilyenek, azt persze megmutatom majd.. :)

    VálaszTörlés
  11. basszus mennyit nőtt a hajad:O hányszor vágattad le közben és olyankor hány centit?:$

    és mien műtét szabad tudni??:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát bizony, pedig már akkor is azt hittem, hogy hosszú:S:D háát talán évente egyszer voltam, nem sokat vágattam, max a frufrum változott, az gyorsan meg is nőtt:) talán amikor szegedre költöztem 2009 őszén akkor kezdett nőni, mint a gomba, aztán tnyleg tavaly télre már nagyon hosszú lett, decemberben viszont vágattam belőle egy iylen 7 centit kb és azóta úgy érzem, hogy megállt. :((( kár volt.

      Törlés
    2. hát pedig most is gyönyörű hosszú a hajad, ha nekem fele olyan hosszú és egészséges lenne már boldog lennék!:)

      Törlés