2012. április 10., kedd

15 dolog amit csinálnék. MOST:)

árokparton gitároznék (nem mintha tudnék:D)


vihar előtti csendben üldögélnék egy tóparton

rejtvényt fejtenék a hintaágyban


édi kis süniket gondozgatnék

borturizmusra mennék a spancikkal

a tiszaparton sütögetnék

és ugyanitt tanulgatnék napsütésben, pléddel, sörrel, zenével

vendégségbe mennék a családdal


ennék, innék
vattacukrot, pizzát, dinnyét, levest innék (hmm pezsgő,vodka,gyümölcslé, energiaital:D)

kömpibulin megőrülnék

a teraszon sorozatot néznék/ vagy az albiban Zitussal éden hotelt:)) 

rácsodálkoznék Párizs minden egyes részletére

diáknapokon röplabdáznék 

szabadtéri játékokon megnéznék egy darabot

hopszi ez lehet csak 14 dolog lett, már belekavarodtam..:D deháát ki számoljaaa?! :D ti mit csinálnátok legszívesebben?:)) én még ezer meg ezer dolgot, de ezekről volt most hirtelen saját képem:)))

na jó éjt kisdrágák, ha történik valami izgalmas velem, jövök, és megosztom veletek is :) loove.

23 megjegyzés:

  1. Azta ez nagyon jó lett :) Remélem nem haragszol meg, ha lopom az ötletet? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi Kriszti:)) dehogy haragszom, szívesen olvasnám a te listádat is:))) várom:)) puszi

      Törlés
  2. Nagyon szuperek!!! Én legszívesebben most éjjel 1kor: vattacukrot ennék (megláttam a képeken és rájöttem, hogy kell nekem is). :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe:D oedig én annyira nem is vagyok oda érte, de én is megkívántam:))

      Törlés
  3. kömpibulin én is szívesen újra szürcsiznék a kifogyhatatlan pohárkámból :D:D nagyon jó kis lista :) puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt egyből gondoltuk :D:D:D:D csóók :))

      Törlés
  4. Fel se tudnám sorolni, hogy mennyi mindent.... :)))

    VálaszTörlés
  5. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Igazi képes lánynapló, aaannyira tetsziiiik! :))

    VálaszTörlés
  7. Fonyódligeten vergődnék a teraszon, h "még picit napozok és gyöngyözök, aztán 11 óra, megyek boltba, keltem a pasit, de közben leugrok picit a partra is megmártózni". Ejjjj, be jó is lenne! :)
    Amúgy egy sima nyári nappal is elcserélném ezt hűvösebb időszakot.
    Akármikor mutatod azt a vattacukival pózolós képet a szűkebb gyerekkorom, a 80-as évek vége jut eszembe, a hajad is épp úgy áll, mint akkor az anyukéknak, mindig nagyon jót somolygok rajta. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de jooo lenne bizony ez is:)) én is elcserélném bizony:)) hehe az a kép amúgy nem vmi jóó rólam, de vattacukrooos:))

      puszikállak:)

      Törlés
  8. ez nagyon jó lett,az biztos ha lehetne választani én is Párizsba mennék :)
    Xoxo:Yvett,www.divat-mania.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Yvett:)) bizony, barátnőm most van Párizsban, eléggé irigykedem én is :))

      Törlés
  9. ooolyan jó hangulatúak ezek a képek, megmosolyogtatott:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi lilian, örülök h tetszik:)))

      Törlés
  10. dinnye,sünik, nyár és színház azthiszem nem is kéne több és boldog életem lenne innentől kezdve :D az a baj hogy néha kiesik valamelyik :P

    VálaszTörlés