2012. március 10., szombat

young, wild & free


sziasztok drágáim:) itt vagyok, hogy mutassak nektek egy kis hétvégi fotótermést, aztán pedig indítok is tanulni, mert kedden már zh:) 

tegnap megrendeltük apával a videókamerámat, ami bár kéthavi ösztöndíjamat igénybe vesz, de annnyira várom, és maradandóbb befektetés lesz, mint bármilyen ruha, vagy cipő, szóval nem bánom, hogy most nem költekezhetek:))

ma délelőtt beadandót írtam adózási ismeretekre, délután pedig sütiztünk anya nagyon fincsi kinder szeletéből, aztán bicajozni indultunk rencsi komával:)

rengeteg képet csináltunk, mutatom is őket:)) a legelső, amit fenn láthattok, beállítva készült, a földről, és legelsőre sikerült, utána még csináltunk vagy 20-at, és mindig valamelyikünk elrontotta, szóval vicces, hogy az első meg ilyen jó lett, én imádom:))) 

szóval ennyi, jó nézelődést, és mint mindig, remélem, hogy tetszenek, írjátok meg, melyik a kedvencetek, ha van ilyen:))))

sooksoook puszicsók. 

adri




Rencsiről néhány:


ebből csináltunk egy könyv verziót is, figyi:D:D
a szöveget rá csak kitaláltuk, bármilyen egyezés csakis a véletlen műve:))




egy 10-15 percre Kömpöctől (bicajjal), a Farkas tónál voltunk :)




szivecske felhő:)








és egy kis adrus a végére:




looove u guys:) xoxo

47 megjegyzés:

  1. Azta micsoda képek :O fantasztikusak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Dórii, naagyon jól esik:)))

      Törlés
  2. huh, hát megint szuper képek...nekem az 1., meg a "könyves" a kedvencem:D
    amikor láttam fb-on a képet a sütiről...csorgott a nyálam:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Móni:)) nekem is kb ezek, nagyon egyezik az ízlésünk:))) én meg azóta is tele vagyok, nem tudok mocccanni se, még jó h vmennyit mozogtunk rencsivel:D pusziii:)

      Törlés
  3. mi is mindig úgy járunk,hogy az első kép sikerül a legjobban, de a többit elrontjuk... :]
    nagyon szép képek, ismét ;) - mindig meghozod a kedvem a fotózáshoz... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uuugye? mi is most tökre elrontottuk a többit, egyiken rencsi volt jó, én meg full bénán még el sem rugaszkodtam másikon mindketten nagyon bénák voltunk, szóval kész idegbaj:D:D

      köszööönöm a dícsérő szavakat, fogd a gépet, és irány fotózni:))

      Törlés
  4. gyönyörűűűséges képek, megint nem csalódtunk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kaaaaarin :)) köszönöm, egyszer majd jössz megint te is, remélhetőleg gyors zivatar nélkül be tudjuk járni a környéket:))

      Törlés
    2. az is vicci volt, de igen most kihagynám az esőt:D:D

      Törlés
  5. Amelyikre a szöveget raktad, nagyon ott van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm Bacu, én is imádom és Rencsi is, aki rajta van, úúúúgyhogy minden jóó lett:))

      Törlés
  6. Nagyon hangulatosak a képeid, szívesen nézegetnék még belőlük. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm, aranyos vagy:)) tuti nagyon sok kép jön még, úgyhogy várlak máskor is póniországban:))

      Törlés
  7. imádtam! az első kép zseniális:) nagyon jó volt végig nézni tényleg, gyönyörű képeket csinálsz mindig. alig várom a kamerával mit fogsz alkotni!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööööszi Dia:)) nagyon nagyon örülök, hogy így gondolod, baromira jól esik :))) na arra én is kíváncsi leszek, hogy mi lesz a kamerával, remélem zsííír klippeket forgatok vele :D:D:D

      Törlés
  8. Vááoo .. nagyon szép képek főleg az első és az a könyves :D ..
    amúgy szoktad a képeket 'photoshoppolni' is ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm szépeen:)) photoshopot nagyon ritkán használok, inkább egy másik programot, de azt is csak színkorrekcióra, ha esetleg ferdék a képek, akkor annak a kiegyenesítésére, kivágásra stb:) retusálni nem is nagyon tudok, de nem is szeretnék, és megpróbálom a képet már alapból szépre elkészíteni, hogy ne utólag kelljen belőle kihozni a jót:)

      Törlés
  9. Gyönyörűséges képek lettek, a könyvborító haláli ötlet :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm Shelbe:) drága vagy nagyon:) hehe,igen, itt ültünk, néztük a képeket, és á ezt könyvre kéne rakni, és akkor kitaláltuk hozzá a szöveget.. gondolkoztam is, hogy írok egy könyvet hozzá :D:D

      Törlés
  10. we don't care who sees, so what we go out, that's how its supposed to be :)))
    jajj, nagyon jók lettek a képek, a könyvborító totál hiteles :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jeaah:) így vaaan:)) kööszönöm, reméltem h ti is így gondoljátok, hogy hiteles lett :D :) puszi

      Törlés
  11. szuper képek ! csodálatos fotókat készítesz :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm Anii:) drága vagy, nagyon jól esik:)

      Törlés
  12. Eszméletlen képeket csinálsz! *___*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm Grétii:))) aranyos vagy:)) jól esik nagyon:)

      Törlés
  13. Jajj de gyönyörű képek *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm Marcsi, nagyon édi vagy:)

      Törlés
  14. Gyönyörűek a képeid!! ismét sikerült felvidítanod velük! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj de jóó, örülök:)) bár nem örülök, hogy fel kell vidítani téged, de akkor viszont jóó kedvet kívánok:)) puszillak

      Törlés
  15. ezek valami gyönyörűek :) A könyves meg nagyon ötletes :) Imádom a képeidet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm viki, naagyon jó ezt hallani:)) kööszönöm^^ puszi

      Törlés
  16. úú az első meg a könyves♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. anett:)) dráága vagy, nekem is azok a kedvenceim:))

      Törlés
  17. Húúú, szuperek ezek a képek, olyan hangulatos a víz... Mindjárt én is kiugrok a Fertőre :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm Bogi:)) oo oda én is kiugranék:)

      Törlés
  18. Nekem az első kép a kedvencem, persze az összes többi is csudaszép! :) És a cipőd nagyon cuki! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönjüük:)) a cipőmet imádom én is, főleg, hogy tudom váltogatni a fűzőőket:)

      Törlés
  19. Olyan szépek a képek *-* imáááádom a blogod<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm, milyen aranyos vagy:))))) puszinyuszi

      Törlés
  20. úú, ha muszáj választani akkor az 1. De a többi is annyira jó.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi Zsófii:)) örülök, hogy tetszeneeek:)

      Törlés
  21. xD nagyon adja az a könyvesített verzió. Én megvenném a könyvet! :DD ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, köööszi, én is :D majd megírom hozzzá a könyvet, kiadatom és elküldöm neked dedikálva! :D

      Törlés
  22. Ah nagyon gyönyörűek, még egy oldalt sem lapoztam tovább már meggyőztél, hogy ide fel kell iratkoznom:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohoooo, ezt örömmel hallom, remélem nem bánod meg:))) puszillak

      Törlés
  23. ISteni a blogod, most találtam meg, egy gonosz hir24-es cikk alapján és nagyooon tetszik, gyönyörű vagy, a képeid elképesztően szépek. Így tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én meg a kommentedet találtam meg most, de milyen édes vagy!! köszönöm:)) puszillak

      Törlés