2012. március 20., kedd

videóbejelentkezés

indulás a kameráért a postááára, úgy izgultam:)



itt vagyok ám, és olvaslak titeket, csak kicsit el voltam keveredve, és nem is volt nagyon miről írnom:)) viszont felvettem nektek egy gyors kis videót az új kamerámmal, csak rajta maradt egy western művészi szűrő, nem olyan éles az egész, lehet túl közel álltam, stbstb meg még annyira nem tudom hogy kell vágni, szerkeszteni, de majd beletanulok:D most viszont tanulnom kell holnapra, úgyhogy ma sem tudok sok mindenről beszámolni:) viszont szép az idő, tavasz van, örüljetek ti is:))



majd lesz normálisabb felvétel is, amint beletanulok a dologba és nem állítok át minden szutyit. amúgy a fullHD izét alapból ki kellett kapcsolnom mert a laptopom se viszi az annyira jó minőséget :D:D:D na majd jövök, addig is puszillak titeket, holnap pedig megint szurkolástime lesz, reggel negyed9től zh:)) csóóóóóóókolgászlak titeket, lovelove, a

51 megjegyzés:

  1. cuki Adri! :))
    kedves hangod van, videózz nekünk sokat és beszélj bele az optikába! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most még perpill azt néztem, hogy bennevagyok-e normálisan akijelzőn, de majdcsak hozzászokok, és csinálok csomót, ami normális lesz:)))

      Törlés
  2. Juj de jó :) A cicusodról egy videót csinálj. Pl. ahogy játszik,annyira édes a képek alapján :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi:) bizony, biztos lesz vajaskáról videó:)

      Törlés
  3. nagyon aranyos ez a videó, és gratulálok a kamerához :))

    VálaszTörlés
  4. Igen, bele beszélj, elsőre nekem is ez tűnt fel, hogy inkább a kijelzőt nézted..:D nagyon édes hangod van, olyan cukkeráj :D sminkes videót, napi sminket szívesen látnék meg haul posztokat..:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen nekem is az tűnt fel, hogy végig a kijelzőt nézted, de biztos nem bírtad róla levenni a szemed :D

      Törlés
    2. majdcsak belejövök:)) nem vagyok nagy sminkes, de megpróbálkozhatok valami sminkes videóval is:) haul biztos lesz, ha összejön pár dolog amit vásároltam:) puszi lányok:)

      Törlés
  5. Jaj, nagyon aranyos videó. És igen holnap szurkolok, mint mindig, miközben készülök én is a zh-imra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köööszönöm drága:)) neked is kitartááás!!:))

      Törlés
  6. Gratulálok a kamerádhoz!!! Tyűűűűűűűhh lehet többet is kérni? Akkor legyen a cicmókokról videó, olyan ari Vaji és a tesója is. Szegedet imádom, de 3éve nem voltam arra, ha lesz valami fesztivál vagy érdekesség akkor Szegedi életről is tehetnél fel vidit illetve mindig tök jól átjöttek a bulik amiket csináltatok, jó lenne majd kamerával is megörökíteni, persze ez csak ötlet. Aztán persze Brigire is kíváncsi vagyok. Meg úgy mindenre! De azért a fotózást se hagyjad el! Én is zhzom holnap, de majd szurkolok neked is meg magamnak is! Jó tanulást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony lehet, de drága vagy:)))) pont ezekre gondoltam én is:) cicákról biztos lesz, szegedről is lesz, úgy várom a borfesztivált például:)) bulikról is tervezem, már a 8/8ról is akrtam, csak még nem volt akkor kamerám:))) brigivel is lesz tutira:) de tudod, a fotózás az életem, tuti rengeteg képpel is jövkö:)) szurkolok neked is a zhhoz, ügyes legyéél!!!! puszi

      Törlés
  7. Nagyon kis aranyos,kedves hangod van,kellemes hallgatni!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülök, hogy így látod:)) köszönnöm!! (K)

      Törlés
  8. kommunikáció- média szakon tanulok... és hát mit ne mondjak nagyon szép hangod van és beszélőkéd:))) de ezt csak zárójelben. Amúgy szuper lett a videód. Használd egészséggel a kamerád, és készíts vele sok sok szép felvételt. Egyébként gyönyörű a menta színű kabátod. Üdv!! N*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Naomi!!! aranyos vagy nagyon:))

      Törlés
  9. annyira ari vagy a videóón :))

    VálaszTörlés
  10. Micsoda édii videó lett! :)) Amúgy én teljesen megértem, hogy nem nézel még a lencsébe, én is vettem egy ideje kamerát, de nehezebb videózni mint azt én gondoltam, rendesen tanulni kell azt is :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm, édi vagy :)) ugye, hogy milyen nehéz?:D na de biztosan beelejövünk:)) puszillaaak:)

      Törlés
  11. Jajjj, annyira cuki vagy! Szerintem most még jobban imád mindenki!
    Amúgy nemrég egy videó alapján annyira nem volt szimpi egy (külföldi) blogger, olyan affektálva beszélt, szóval rizikós videót készíteni :P, de nálad nincs meg ez a veszély :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én meg titeket imádlak!! annyira cukik vagytok:))) örülök, hogy engem nem utáltál meg:D:D puszi

      Törlés
  12. GRATULÁLOK! SZimpatikus kis videó :) Annyira helyes vagy és "elérhető" az olvasóidnak, szerintem ez nagyon szuper. Puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, cukor vagy:)) puszikállak

      Törlés
  13. de édes! :) nagyon szimpi kis csaj vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ann, nagyon aranyos vagy, köszönöm:))

      Törlés
  14. Irtó jó lett!:D És tényleg kellemes hangod van:)Imádom a blogod!Szívesen néznék videókat pl smink vagy haj témában(egyenesítés,göndörítés,fonás mindeeent:D) Sok sikert;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amanda, köszönöm!!!:)) köszi a tippeket, hmm, lehet h hamarabb lesz hajvideó, mint smink, de mindkettőt megfontolom:)) puszi!!:)

      Törlés
  15. áááááá végreeeee :):)
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lesz még jobb is :))) főleg ha csinálunk közöset is :D

      Törlés
  16. De édes vagy ,k sok vidit szeretnék :) Édi hang , édi pofi , édi leányzó , minden édi na :D Ja és szuper a kamerád ! puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe:)) meg is fogod kapni ígérem:)) nagyon cuki vagy, köszönöm:))

      Törlés
  17. Óóó de jóó a vidi! :)))) Nagyon szép a kép, a hang ;) Úgyhogy le a kalappal :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) köszönöm Marcsi, jövök még jobbakkal is majd remélem:))

      Törlés
  18. :):) még csak most tudtam megnézni! annyira cuki lett!! :) alig várom az újabb videokat!! puszik! <3

    VálaszTörlés
  19. jajj Adri annyira imádni való vagy ! :) Én biztosan tökre zavarba lennék a vidi készítésnél, de legalább ma sikerült normálisan előadnom egy fizika előadást, szóval ennek nagyon örülök. ^^ :D sok sok napsütést felétek <3 megjegyzem .. imádom a kabátodat *-* (kicsit le vagyok maradva az olvasgatással..de igyekszem pótolni..viszont nem tudtam ellenállni, hogy ne kattintsak rá a vidis beköszönésedre. ^^ puszipuszi.

    VálaszTörlés
  20. De dilis vagyok, hogy még nem kommenteltem, pedig már megnéztem ki tudja mikor a videót. Szóval csak annyi: hiperédes vagy, alig várom az újakat, kíváncsi vagyok, miket találsz majd ki. ;) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, örülök hogy írtál:))) kööszönöm szépen, remélem hamarosan jövök új videókkal:))puszillak

      Törlés
  21. Nekem olyan jó kikapcsolódás olvasni téged!
    A videót is szeretem! A képeidet meg nagyon! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülök Lolli:)) köszönöm szépen!!!!!

      Törlés
  22. Every weekend i used to pay a quick visit this site, as i want enjoyment, for the reason that this this web
    site conations in fact good funny material too.
    Feel free to visit my web blog - website

    VálaszTörlés