2012. március 5., hétfő

színes inges

outfit :) mondjuk csak a könyvtárban voltam, semmi extra:) ééés ma már fagyiztam is, ééérzem, hogy nemsokára beindul véglegesen is a tavasz:)már annyira vártam, és tudom, hogy ti is :) én ellennék akár egész évben egy kellemes 20-25 fokkal  :)) 
most viszont nemsokára nézek Zitussal valami filmet-sorozatot, szóval melegítőbe teleportálom magam és a hatalmas párnámmal áttelepülök hozzá:) 


élvezzzéétek :) sosem unom meg azt hiszem:)

na de jöjjenek a képek, most csak ennyi sztorival tudok szolgálni, sajnos lassan el kell kezdenem felmászni a tanuláshegyre, és a sok-sok beadandó tengerében is kell kicsit majd úszkálnom, remélem nem zabbant be valami gonosz cápa :D 











alma vagy narancs? mi legyen a desszert?:)


imádlaaak titeket!!!

puszi-sültkrumplit küldök nektek szeretet öntettel, megszórva egy csipet imádattal :) 
adrus

31 megjegyzés:

  1. ALMA! csinos vagy, kő' kóla? :p :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe :D kell bizony, akkor én adom a dankót hozzá :D:D

      Törlés
  2. az összeállítás nagyon csinos :), de szerintem ez a napszemüveg öregít egy kicsit...
    alma is, narancs is, gyümölcssaláta! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi pat:) igen, lehet, hogy igazad van, amúgy is lötyög kicsit a fejemen, úgyhogy nem is nagyon tudom sokat használni majd:)) aah gyümisali, fahéjjal, epres joghurttal leöntve...meggyőztél! :D

      Törlés
  3. Csinos vagy megint :)
    itt még kissé hűvös van, de már kis kabi is előkerült, meg a vékony szonya vastag színes harisnyával. És mily meglepő én is voltam ma a könyvtrában logisztika beadandóhoz néztünk könyvet.
    ééééés alma és narancs, mindkettő jöhetne. Na majd estére :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm:)) itt is hűvös van még, azért kell a kabát, pedig a nap süt, és én már annyira szeretnék csak zakót húzni:)) logisztika beadandó, nem hangzik túl jól :D jóó étvágyat a gyümikhez, ha eszel:)) puszi

      Törlés
  4. de nagyon csini vagy Adrus!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm Zitu, ééédi vagy:))

      Törlés
  5. Válaszok
    1. haha kb életemben kétszer volt rajtam ez az ing, és a legutóbb (tavaly nyárfelé) mikor volt, és készült egy kép, ahhoz is pont ezt írtad :D:D figyi: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1594850570756&set=a.1300802699743.34634.1820705029&type=3&theater
      :DDDDD

      puszillak

      Törlés
  6. A szépséges Adruus!!:))Imádom az ingedet és csodajók lettek a képek!!:))Pusziii*.*:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Titi, de drága vagy:)) köszöööönöm:))

      Törlés
  7. körömlakkért külön pirospont :) ez a zene egy hatalmas kedvencem !!!wááááá:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszöönöm:))nánánánánáá én is folyamat hallgatom:) imádom:)

      Törlés
  8. 1-2 napja fedeztelek fel és végig lapoztam az összes posztot...:D:D imádom a bejegyzéseidet,tökre feltöltöttek energiával:Dúgyhogy irtó szuper,hogy megtaláltalak:D:Dpusziiiiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. juhuuuu!! köszöntelek itt, nagyon naaagyon örülök, hogy itt vagy:)) köööszönöm!! :)) puszillaaak:)

      Törlés
  9. Szia. Nem régen fedeztem fel a blogodat, Dóritól kerültem át valahogy hozzád... Napokon keresztül gondolkoztam, hogy honnan vagy ennyire ismerős, miközben végigolvastam minden egyes bejegyzésedet, rájöttem :D
    Van egy közös ismerősünk azt hiszem, és régen valahogy, még myvipen :D az ő ismerősei között találtalak. És nézegettem a képeidet, nagyon szimpatikus voltál :D Már ha te voltál és nem csak hasonlítottalak valakihez most :D Na mindegy :A
    A lényeg, h tetszik a blogod, könyvjelzők között van most már, úgyhogy naponta figyellek majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa Bini!! :) de édes vagy, köszönöm:)) naa kivi vagyok ki az a közös ismerős, megírod vhogy? email, facebook? nagyon kíváncsi vagyok:D:D ha már myvipen szimpi voltam, az nagy szám:D:D:D elég ergyaságokat töltöttem fel oda, na mindegy, kár feszegetni a múltat:D:D
      köszönöm, hogy olvasol, és hogy itt vagy:)) puszillak

      Törlés
  10. Nagyon jól áll ez az ing neked :)))
    És én is így vagyok, hogy ellennék 20-25 fokkal csak :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Marcsi:)) ugye, milyen jó lenne az állandó 25 fok? nyammii:))

      Törlés
  11. Nálam tegnap alma volt a desszert? :P Jó képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is ma azt pakolok az uzsim mellé:)) köszönöm Berta, mindig jól esik tőled az elismerés:)

      Törlés
  12. Nagyon szuper ez a blúz, kicsit olyan 80-as évek beütése van a napszemcsivel és nagyon vagányan pózolsz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm:)) tényleg kicsit olyan lett:)

      Törlés
  13. Csini outfit ^^ tetszik az ing színe :) és ez a zene <3 jajj de szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszöönöm Fanny:)) örülök, hogy tetszik, édi vagy:)

      Törlés