2012. március 4., vasárnap

késő este

ez egy vasárnap késő esti poszt lesz, ha át nem csúszik a nagyonkorán hétfőibe, de nem hiszem:) csak pár képet hoztam egy igazán semmittevős hétvégéről, jegyzetmásolás, napsütés, macskázás ez-az amaz tarkította a napokat, és kiolvastam két könyvet is (kb 200-300 oldalasak voltak). nemsokára alszom, bár elmaradnak holnap az előadásaim, de könyvtárazni szeretnék majd délután pár beadandóhoz. ennyire tellett most tőlem, kicsit össze-vissza vagyok, de úgy imádom, hogy ti mindig itt vagytok nekem, és megerősítetek, hogy nem vagyok egy totális szarcsikupac. köszönöm! mindenesetre most nem tudok mással szolgálni. puszillak titeket, aki még most elkapta a posztot, annak jó éjt, aki csak reggel, annak jó ébredezést, lendületes, szuper hétfőt!! :) 








vaji tetőt mászott:)

és segített jegyzetet másolni:)

ennyi voltam vasárnap este:) csókoltatás.

18 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ^^ most meg szép jó reggelt kicsi:)) remélem szép napood van:)

      Törlés
  2. elő kéne szednem a vizsgaidőszak elején felbehagyott könyvemet, és vissza kéne szoknom a villamoson való olvasásba.
    Isteniek a képeid, mint mindig. Olyan jó őket nézegetni. Ha csak képeket posztolnál, én akkor is "olvasnálak".
    Jó ééééjt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja, ezt kéne tenned, mert annyira jó, amikor magával ragad egy könyv:) én ha elkezdek egyet, és tényleg érdekel, akkor pár óra alatt kivégzem, ha nem fog meg, akkor le is rakom inkább:) de most két hét alatt vagy 5 könyvet kinyírtam, nagyon jóók voltak:))
      örülök nagyon, hogy tetszenek a képek, mindig belepirulok, ha ilyen aranyosokat írtook:)) azért mellettük még szövegelek is, de soksok kép lesz, megnyugtatlaak:))) puszika:)

      Törlés
  3. óó, pöttyös könyv!!! <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, mostanában kiolvastam 2-3 pöttyöst:)) imádom őket én is :) puszi Zsóóóóó, vigyázz magadra!!!

      Törlés
  4. szép reggelt, szép napot! :) nekem is van pár pöttyösöm, miket olvastál el ?:) én most az örök kedvencbe, a gyűrűk urába fogok bele megint. már vagy négyszer olvastam, de bevallom kb négy éve elő sem vettem, így nem árt felfrissíteni.. :) én mindig a vonaton szoktam olvasni ha utazom haz, vagy vissza a koliba.

    puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ooh, majd lehet írok róluk bejegyzést:) most a legutolsó kettő ez a szülinap volt SZabó Magdától, és Vidor Miklós:galambposta:))
      a gyűrűk urát én még sosem olvastam, valahogy nem volt kedvem hozzá, de ha ennyire dicséred, lehet adok neki egy esélyt:)) puszi

      Törlés
  5. olyan cuki vaji, ahogy kieresztett karmokkal kapaszkodik a fatörzsbe! :) és persze jegyzetmásolás közben is...
    imádom én is a képeid, kedves pónilány, sok örömteli percet varázsolsz nekünk lelkes bejegyzéseiddel, naná, h időnként a kommenteken át mi is picit megölelgetünk.
    pöttyös-csíkos könyvek love, ez melyik? (nekem ilyen színűben a tűzpiros üveggömb van meg.
    óó, ha egyszer valahára nyár végére tán kész lesz a lakásfelújításom (bő másfél évre a kezdet után, muhaha), azonnal átköltözetem őket magamhoz és az összeset újra olvasom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) drága vagy dyna nagyon nagyon:)köszönöm az ölelgetést, nem is hiszitek milyen sokat számít!!!
      ez a könyv szabó magdától a szülinap:)uh, de jó lesz neked ha végzel majd, és újra berendezkedhetsz:) kitartáááást addig!!!:)

      Törlés
  6. Jajj Vaji *.* Annyira édes ezeken a képeken (is) :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hiih, bizony, cukorfalat:))puszillak

      Törlés
  7. hát még szép, hogy itt vagyunk:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖÖÖÖSZÖÖÖNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM ^^

      Törlés
  8. fel a fejjel itt a tavasz nemsokára ^^ nekem is már olvasni kellene valamit, a hely meg is van; az erkélyen :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony bizony:) jó lenne már talizni kicsi straw:) megyek hozzátok az erkélyre olvasni, aztán már lassan mehetünk a laposra is:)

      Törlés
  9. Szabó Magdától a Szülinapot olvasod? :DD♥ Én is azt olvasom pont most! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizonybizony!!! de duuurva, kiolvastam már, de majd írj ha végeztél, hogy szerinted is durva-e a vége:D szerintem atomjóóóó volt, egy délután alatt kiolvastam:))jajj de örülök neked, milyen véletlen egybeesés:))

      Törlés