2012. március 25., vasárnap

itt vagyok ám :)

megérkeztem egy újabb bejegyzéssel, sűrű elnézésért könyörgés közepette:) ne haragudjatok, csak úgy eltelt a hét fölöttem, zh-ztam, remélem jól sikerült, még nincs eredmény, csütörtökön fotóztam egy párt (annyira jó hangulatú volt az egész, szétröhögtem az agyam velük:D), Karinnal nálunk voltunk kicsit, a hétvége további részét pedig Petráéknál töltöttem Kecskeméten és Nyárlőrincen (meg egy kicsit Tőserdőn):) ennyi minden fért bele a hétbe, rengeteg dolog, használom az új kamerát, amikor eszembe jut, van pár megvágni való felvétel, majd megmutatom az első próbálkozásokat valamikor:) most viszont csak pár random kép a hétvégéről, a páros fotózásról pedig majd jövök egy külön bejegyzéssel ha az érintettek beleegyeznek (remélem Cinti, hogy megengeded!:)) szóval ennyi, tényleg ne haragudjatok, hogy eltűntem:) viszont a blog facebook oldalán többször jelentkezem, érdemes lájkolni, ha kíváncsiak vagytok mi van velem egy-egy bejegyzés között:) Hajni kérésére mostantól a saját profilom is elérhető nektek, feliratkozhattok, nem tudom még mennyire hasznos, majd be kell állítgatnom a dolgokat, hogy láthassatok a frissítéseimet:) azt hiszem ennyi lettem volna, próbáltalak titeket figyelemmel követni, de alig gépeztem a héten:) viszont majd most is tanulnom kell szerdára, vállalati pénzügyet, szóval majd szurkoljatok, és nektek is egy nagy-nagy adag erőt, kitartást és természetesen soksok puszit küldök:))) 

ui: görgessetek végig, mert ott van a legújabb szerelmem, a legújabb szerzemény, imádom, kényelmes, és gyönyörű :))













köszönöm a vendéglátást lányok <3


éééés a legújaaaaabb vásárlásom:


13 cm a sarkaa jhuu :D 

naa be is fejezem mára, eddig éden hotelt néztünk zitával, még csak a 3. résznél tartunk, de nagyon komoly :D:D na viszont most alszom, holnap reggel sulesz :)) jó éjt nektek, holnapra pedig csodaszép hétfőőt!!! lovelove.

35 megjegyzés:

  1. De édi vagy , hogy itt is megemlítettél jaj <3 Az a szandi :) IMádatos !!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) fontosak vagytok neekem nagyon!! :) köszönöm:)

      Törlés
  2. boldog lettem a képeidtől.:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. imáááádlaaak, kööszönöm:)örülök, hogy ezt okoztam:))

      Törlés
  3. Válaszok
    1. még akár valamikor a te lábadon is landolhat ha nagyon akarod:D:D

      Törlés
  4. éden hoteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel! :D:D
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudtam h neked tetszeni fog:DD az aranypartot is nézted nem?:D:D kegyetlen már ez az első 3 rész is amit láttam:D

      Törlés
    2. Az a cipő az én szívemet is megdobogtatta <3

      Törlés
  5. de kis hangulatos képek, tók jó időtöltés lehetett! :)
    a tulipánok de szííípek! és a cipő...basszus, gyönyörűűű!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszi Lynnie:)) a tulipánokat imádom, gyönyörű csokor volt belőle:)))

      Törlés
  6. cipőőőő ahhh!!! gyönyörű szép! ötödik kép simán reklám fotó! nagyon jóók! puszi!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon hangulatos képek készültek! És a cipő és csúcsszuperszééép :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Marcsi:)) aa cipőőt imádom:)

      Törlés
  8. A párfotókat is töltsd majd fel, szép hetet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oksi, megvárom az engedélyt, de a napokban posztolom őket szerintem:))) neked is gyönyörű március végi hetet :))

      Törlés
  9. Nagyon hangulatos képek, szóóval még mindig van kedvem veled bulizni (ha esetleg azt hinnéd, h elmúlt volna ez a vágyam). és áfonyás Somersby, aww hol lehet olyat szerezni? A cipő pedig csini, a kényelmességi skálán hányas?=) Kéne nekem is még magasságnövelő, csak ha kényelmetlen, akkor úgysem bírom. Ilyen talppal milyen színben volt még? Több kérdésem nincs!=)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi, nekem is lenne kedvem, azzal sose volt baj, csak időpontot nehéz annyira egyeztetni, de amin melegszik egyre az idő, nő a tiszaparton eltölthető órák száma, egyik hétvégén lennmaradok, és partyzunk egy hatalmasat, hogy másnap ne is kelljen dolgoznod:))) aa cipőő nekem nagyon kényelmes, bár ebből a telitalpú témából az elég magas kategória, nem tudom nekem az összes ilyen kényelmes, de amúgy lehet hosszútávon annyira nem jó benne menni, nem tudom:D:D fekete ilyen is volt még, meg egy csomó fajta van, mindenféle kombóban, kinéztem egy tökjó pink-citromsárga-narancs színűt is ahh.. :D

      Törlés
    2. jjaaa és a somersbyt nem tudom hol vették a srácok, de már debütált, szóval szerintem sok helyen lehet kapni:) teszkó, spar?:) a cipő kényelmessége meg kap egy 6,5-7-est azt hiszem:D:D

      Törlés
    3. rendicsek, hát neked a 6,5-7es kényelmesség nekem olyan 3-4es, pedig kéne valami jó kis tavaszi cipi.

      Törlés
  10. Szia hol vetted a cipőt? NAGYON SZÉÉP*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa, kínai üzletben vettem, kecskeméten:))

      Törlés
  11. ismét szuper képek :) a szandid pedig gyönyörű ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi anii, én iiiis imádom a szandált, örülök, hogy tetszik neked is:)

      Törlés
  12. nagyon jó képek ♥.. megkérdezhetem hogy milyen fényképezőgéped van? Én is szeretnék valami komolyabb gépet csak még nem tudom hogy milyet.. 600€ körül/alatt keresek .. a canon eos 600d ről mit gondolsz?.milyet ajánlanál (valami egyszerű menüvel) kezdőknek ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, drága vagy:)) oympus e-450-em van:))600 euróval már full jó gépeket tudsz venni, szétnézek majd, hogy most milyeneket kínálnak:) én szeretem ezt az enyémet, szerintem már ehhez elég olcsón hozzá tudnál jutni, magyar menü, program, érthető kezelés jellemzi, de majd szétnézek:) egyébként canon vagy nikon gépekkel se nagyon lőhetsz mellé:)

      Törlés
  13. Szuperek a képek, mint mindig, a cipő meg isteni! Ja, és legfőképp Te inspiráltál abban, hogy végül én is készítsek videót, úgyhogy köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm Bogi:)) nagyon helyes, hogy csináltál, mert egyszerűen imádom!!!!!!! úgyhogy már ezért megérte csinálnom:))

      Törlés